Укр

Дзвінки та телефонія в CRM

облік і запис вхідних і вихідних дзвінків,

підтримка більш ніж 200 операторів IP-телефонії

Використання CRM-системи з телефонією допоможе вам:

Контролювати роботу менеджерів

Покращити комунікацію з клієнтами

Підвищити рівень лояльності клієнтів

Відповідати на кожне звернення клієнтів

Ведіть облік дзвінків клієнтів перші 14 днів безкоштовно!

Для обліку та запису дзвінків РемОнлайн інтегрується з:

Мои Звонки – повноцінний call-центр на базі Android-смартфона

Zadarma – один з лідерів на ринку хмарної IP-телефонії

onlinePBX віртуальна АТС з підтримкою більше 200 операторів IP-телефонії

Binotel – Популярний сервіс хмарної телефонії в СНД

Після підключення телефонії в CRM ви зможете:

Вести облік всіх вхідних і вихідних дзвінків

Коли до CRM-системи РемОнлайн підключена телефонія, всі дзвінки автоматично регіструються в базі. Вони зберігаються у звітах по дзвінкам, а також у картці кожного клієнта ви можете побачити список всіх телефонних розмов з ним.

Записувати розмови і контролювати роботу менеджерів

При підключенні однієї з телефоний всі телефонні розмови автоматично записуються з можливістю прослухати їх. Також РемОнлайн фіксує не тільки вхідні / вихідні, а й пропущені дзвінки. Таким чином ви зможете контролювати, як ваші співробітники спілкуються з клієнтами, скільки звернень вони пропускають.

Підвищити рівень комунікації з клієнтами

При використанні телефонії в CRM РемОнлайн під час вхідного дзвінка буде спливати картка з ім'ям клієнта, номером і статусом останнього замовлення, а також можливістю подивитися історію його звернень. Це дозволить підвищити рівень комунікації менеджерів і лояльність клієнтів.

Переглядати виписку всіх дзвінків

На сторінці "Дзвінки" ви можете побачити і прослухати всі вхідні або вихідні дзвінки за день, тиждень, місяць або будь-який потрібний вам період часу. Подивитися виписку дзвінків можна навіть по неактивних трубках.

Почати використовувати функцію Дзвінки в CRM-системі РемОнлайн легко

РемОнлайн доступен с разных устройств: телефона, планшета, ПК

  1. Зареєструйтесь в РемОнлайн – сервіс не потрібно завантажувати і встановлювати, робота починається відразу після реєстрації.
  2. Підключіть одну з доступних телефоний згідно зазначених інструкцій.
  3. Переглядайте звіти по дзвінках, слухайте розмови ваших менеджерів з клієнтами.

Програма обліку дзвінків в РемОнлайн

Офісна IP-телефонія – важливий інструмент для розвитку бізнесу. З її допомогою можна організувати облік і прослуховування дзвінків. Це дозволить поліпшити якість сервісу, підвищити прибуток, а також автоматизувати комунікацію зі співробітниками та клієнтами. З IP-телефонією ціни на вихідні дзвінки будуть нижчими, а зв'язок всередині компанії може стати безкоштовним. Умови залежать від того, якого оператора IP-телефонії ви виберете.

Ми розуміємо, наскільки важливо налагодити ефективне спілкування з замовниками і підлеглими. Тому РемОнлайн підтримує інтеграцію з телефоніями та sms-шлюзами (для відправки автоматичних смс). Детальніше про переваги телефонії для малого та середнього бізнесу розповімо в цій статті.

Що таке online-телефонія і в чому її переваги?

Віртуальна IP-телефонія – це технологія, яка поєднує можливості інтернету та звичайної телефонії. Вона перетворює мову в дані, стискає їх, передає адресату та потім заново декодує в голос. Завдяки такій системі зменшується навантаження на мережу. Тому використання IP-телефонії знижує вартість дзвінків, а хмарні АТС входять в перелік найкорисніших інструментів для бізнесу. Ось основні відмінності віртуальної АТС (телефонії) від стаціонарного варіанту:

  • Ніяких проводів, майстрів і додаткової техніки

IP телефонією можно користуватися відразу після оплати обраного тарифного плану та простих налаштувань. Не потрібно тягнути дроти, викликати фахівців і купувати купу різної техніки. Всього кілька хвилин і дешева sip-телефонія в РемОнлайн до ваших послуг.

  • Зручність використання

За допомогою IP-телефонії дзвінки можна здійснювати звідки завгодно: з дому, аеропорту, поїзду, ресторану або таксі. Головне, щоб там був інтернет. CRM з телефонією позбавить вас від прив'язки до робочого місця, а ще дозволить обробляти більше заявок клієнтів і краще контролювати ситуацію. Також є провайдери IP-телефонії на андроїд. Вони дозволяють зберігати та прослуховувати розмови зі смартфонів.

  • Гнучка система налаштувань

Можна задати алгоритм розподілу дзвінків в IP-телефонії. Вони будуть надходити усім операторам відразу, вільному співробітникові або ж ставати в чергу. Також в IP-телефонії є переадресація, чорний список і голосові вітання. Детальніше про всі можливості розповімо трохи пізніше.

  • Хороша якість зв'язку

Імовірність спотворення голосу та виникнення перешкод навіть у разі найдешевшої voip-телефонії мінімальна. Така проблема вирішується коригуванням налаштувань або використанням швидкісного інтернету. До того ж у провайдерів зазвичай є служби підтримки або онлайн-чати, в яких вам швидко допоможуть.

  • Вигідні умови

Після впровадження IP-телефонії вартість дзвінків буде нижчою, ніж в разі стаціонарних телефонів або тарифів мобільних операторів. При цьому функції дешевої айпі-телефонії більш різноманітні.

Як бачите, вийшов пристойний список переваг. Тепер давайте розберемося, чим ще корисна інтеграція IP-телефонії з CRM РемОнлайн.

CRM-система з телефонією для бізнесу в сфері послуг

Зростання прибутку та рівень лояльності клієнтів залежать від якості сервісу та своєчасності комунікації. Якщо продавець був грубим  під час розмови або взагалі не перетелефонував щодо замовлення, продаж навряд чи відбудеться. І навіть якщо клієнт щось купить, це буде лише одинична угода з мінімальними шансами на його повернення. Тому важливо зберігати, прослуховувати та аналізувати всі дзвінки компанії. Саме для цього потрібні віртуальна АТС і IP-телефонія для бізнесу.

Після підключення айпі-телефонії ви зможете:

  • здешевити вихідний зв'язок;
  • вести чорні та білі списки;
  • підключити міські та короткі номери;
  • виділити лінії для співробітників і відділів (внутрішня IP-телефонія)
  • бачити інформацію про клієнта під час розмови;
  • користуватися голосовим меню;
  • вести облік вхідних і вихідних дзвінків в IP-телефонії;
  • впровадити безкоштовний корпоративний зв'язок;
  • збирати статистику щодо роботи підлеглих;
  • бачити чергу дзвінків в CRM з IP-телефонією;
  • налаштувати алгоритми розподілу викликів;
  • набирати номери та переводить дзвінки в один клік;
  • зберігати, слухати й аналізувати записи діалогів в IP-телефонії.

Основною метою інтеграції CRM-системи з IP-телефонією є запобігання втрат дзвінків і підвищення якості спілкування Цього можна досягти шляхом прослуховування розмов, розробки стандартів обслуговування та впровадження скриптів продажу. У результаті ви зможете об'єктивно оцінити та вдосконалити свій рівень сервісу.

Кількість корисних можливостей залежить від вибраного провайдера та тарифного плану IP-телефонії компанії. Навіть найпростіша айпі-телефонія дозволить як телефонувати, так і працювати зі статистикою розмов. Серед додаткових функцій можна виділити: мультиканальний чат, класифікатор повідомлень, віджет зворотного дзвінка, нечутне підключення до діалогів, а також автоматизацію вихідних дзвінків в СРМ з телефонією.

Як вибрати провайдера якісної та дешевої інтернет-телефонії?

Перед інтеграцією СРМ-системи з телефонією важливо знайти хорошого провайдера. Від нього, як і від швидкості інтернету, залежить якість зв'язку: чистота передачі голосу, відсутність відлуння і безперебійність роботи. Ось чек-лист для вибору надійного оператора офісної АТС (телефонії) з оптимальним набором функцій:

  1. Перевірте, інтеграція з якими провайдерами IP-телефонії доступна у CRM. РемОнлайн, наприклад, підтримує більше 200 операторів і ви точно знайдете у нас потрібний варіант.
  2. Подивіться незалежні рейтинги, попросіть рекомендації у знайомих, почитайте відгуки та складіть перелік компаній, з яких будете вибирати.
  3. Порівняйте свій бюджет і потреби. Вирішіть, скільки в місяць можете витрачати на CRM-телефонію, яку кількість робочих місць хочете підключити та які функції точно знадобляться. Можливо, вам буде цілком достатньо базових опцій та дешевих дзвінків IP-телефонії. Далеко не всім необхідно по 10 голосових меню або 100 внутрішніх ліній. Якщо ж у вас багато філій, або часто телефонуєте за кордон, зверніть увагу на великих операторів і подивіться їхні тарифи на міжнародні дзвінки.
  4. Порівняйте операторів, які залишилися у списку. Поспілкуйтеся з їх співробітниками у чаті або по телефону. Оцініть швидкість реакції та компетентність служби підтримки. Вам потрібна не будь-яка найдешевша IP-телефонія, а надійний партнер, який вміє швидко та ефективно вирішувати проблеми.

Скористайтеся безкоштовним тестовим періодом, якщо є така можливість. Це дозволить зрозуміти, наскільки просто буде1 працювати після інтеграції з цієї IP-телефонією. Наприклад, в РемОнлайн передбачений пробний 14-денний період, щоб вирішити, підходить вам наша програма для складського обліку та автоматизації бізнес-процесів чи ні.

Такий підхід допоможе вам вибрати найдешевшу і якісну інтернет-телефонію, яка буде відповідати потребам вашого бізнесу. Якщо пізніше знадобляться додаткові опції, можна просто перейти на інший тариф.

Коли визначитеся з провайдером, залишиться лише налаштувати потрібні функції телефонії в Центрі інтеграцій РемОнлайн. Зазвичай це займає не більше п'яти хвилин. Інструкції про те, як це зробити є в нашій базі знань.

Тепер ви знаєте, чим корисна IP-телефонія для малого та середнього бізнесу. З нею робота в РемОнлайн стане ще більш ефективною.

Показати повністю »