2 хвилини

Інтеграція з онлайн-конектором Zapier

Коли сервіси, якими ви користуєтесь, не мають прямих інтеграцій, на допомогу приходять онлайн-конектори. Завдяки ним ви можете пов'язати різні інструменти за лічені хвилини без допомоги програмістів. І сьогодні ми представляємо нову інтеграцію RemOnline з онлайн-конектором Zapier.

integrations-zapier-ua.webp (43 KB)

Zapier дозволяє інтегрувати RemOnline із Google Sheets, Google Forms, Facebook, Instagram та ще 200+ сервісами. Інтеграції дозволяють створювати в RemOnline нових клієнтів, замовлення та звернення, а також оновлювати їхні статуси. Все, що вам потрібно зробити – створити зв'язок між двома сервісами та вибрати, які події стануть тригерами змін у RemOnline.

Давайте, наприклад, розглянемо інтеграцію RemOnline з Google Forms за допомогою Zapier.

Збір звернень із Google Forms

Google Forms – простий та зрозумілий інструмент для збору даних про ваших потенційних та існуючих клієнтів. За допомогою таких форм ви можете, наприклад, без особливих зусиль збирати заявки на ремонт та обслуговування, розмістивши посилання на форму на сайті компанії. А завдяки Zapier ці заявки можуть миттєво потрапляти до RemOnline у розділі "Звернення".

Налаштувати інтеграцію можна за кілька кроків:

  1. Зареєструйте свій аккаунт у Zapier
  2. Зайдіть до розділу "My Apps" та додайте тут Google Forms та RemOnline
  3. Натисніть кнопку "Create Zap", щоб зв'язати ваші облікові записи в сервісах і налаштувати тригери

zapier-remonline.webp (28 KB)

Більш детальну інструкцію з налаштування збору звернень з Google Forms дивіться в Базі знань.

Так само ви можете налаштувати збір не звернень, а вже замовлень. Тому в базі знань ви також знайдете аналогічну покрокову інструкцію зі збору замовлень з Google Forms.

Це лише один приклад корисної інтеграції RemOnline з іншими сервісами через онлайн-конектор Zapier. Але він уже дає розуміння, як легко працює ця система. Більше про можливості інтеграції читайте тут.

Якщо у вас є питання чи пропозиції щодо цього оновлення або роботи RemOnline, пишіть їх у коментарях під статтею або зверніться до чату Служби підтримки.

comments powered by Disqus