Програма для сервісних центрів

CRM для сервісних центрів

Спрощує облік та управління в сервісному центрі

check_yellow

Планування, терміни та статуси замовлень

check_yellow

Прийом оплат і керування фінансами

check_yellow

Складський облік запчастин і техніки

check_yellow

Telegram, Viber, Instagram, Facebook в одному вікні

Для яких видів сервісних центрів підходить програма обліку?

Моно або мультибрендовий

Моно або мультибрендовий

Індивідуальний або мережевий

Індивідуальний або мережевий

З виїзними роботами або на точці

З виїзними роботами або на точці

Ремонт мобільних телефонів

Ремонт мобільних телефонів

Ремонт принтерів

Ремонт принтерів

Ремонт велосипедів

Ремонт велосипедів

Збірка та сервіс майнінгових ферм

Збірка та сервіс майнінгових ферм

Ремонт комп'ютерів та ноутбуків

Ремонт комп’ютерів та ноутбуків

Ремонт і заправка картриджів

Ремонт і заправка картриджів

Ювелірні майстерні

Ювелірні майстерні

Майстерні з ремонту годинників

Майстерні з ремонту годинників

Ремонт побутової техніки

Ремонт побутової техніки

Ремонт електроінструментів

Ремонт електроінструментів

Ремонт генераторів і бензоінструменту

Ремонт генераторів і бензоінструменту

Ремонт музичних інструментів

Ремонт музичних інструментів

Подивіться, як це працює

Запишіться на коротку онлайн-зустріч і ми покажемо, як усе налаштувати під ваш бізнес.

Подивіться, як це допоможе вашому бізнесу

Прискорюйте роботу із замовленнями

Облік замовлень у сервісному центрі

Облік замовлень допоможе відстежувати кожну роботу та її статус. Встановлюйте терміни, призначайте відповідальних та отримуйте сповіщення про зміни у статусі замовлень. А для розподілу навантаження між майстрами і підбору зручного для клієнтів часу використовуйте Планувальник.

Прискорюйте роботу із замовленнями
Планування виїзних робіт

Планування виїзних робіт

Сервіс для запису клієнтів

Сервіс для запису клієнтів

Фіксація тривалості робіт

Фіксація тривалості робіт

Онлайн-узгодження робіт і кошторисів

Онлайн-узгодження робіт і кошторисів

Програма для сервісного центру автоматично проводить розрахунок вартості замовлень. Кошториси можна друкувати та/або надсилати клієнтам у будь-якому месенджері. Так ви забезпечете прозорість оцінки робіт і мінімізуєте неприємні сюрпризи у спілкуванні з клієнтами.

check

Швидке створення і контроль статусу кошторисів

check

Підтвердження натисканням кнопки або графічним підписом

check

Надсилання кошторисів на Email або в месенджерах

Почніть працювати швидше і заробляти більше

Активуйте пробний 7-денний період і переконайтеся, що RemOnline потрібен вам.

Автовизначення телефонів і планшетів за IMEI

Вносьте в систему групу, бренд і модель гаджета за лічені секунди — просто введіть IMEI, а RemOnline автоматично заповнить усі поля. Якщо пристрій вже обслуговувався у вас, програма для сервісного центру підтягне дані про попередні ремонти. Результат — швидке оформлення замовлень, мінімум ручного введення і помилок.

Автовизначення телефонів і планшетів за IMEI

Переведіть клієнтський сервіс на новий рівень

Вся комунікація з клієнтами в одному вікні

Вся комунікація з клієнтами в одному вікні

CRM для сервісних центрів RemOnline інтегрується з месенджерами, соцмережами та іншими каналами комунікації. Ви синхронізуєте всі чати і бізнес-процеси в одній системі, зможете переглядати історію спілкування з клієнтами та вдосконалювати комунікацію, щоб отримати більше продажів.

check

Чати у Telegram i Viber, а також Telegram чат-бот

check

Телефонія, SMS та Email

Швидка оплата і фіскалізація коштів

Одразу після ремонту приймайте оплату готівкою, карткою або генеруйте посилання та QR-коди на платіжні сервіси. Програма для сервісного центру має всі необхідні інструменти обліку фінансів та фіскалізації платежів:

check

Оплата онлайн через LiqPay, plata by mono або RO Pay

check

Інтеграція пРРО Cashalot, Checkbox i Вчасно.Каса.

check

Поділ платників на страхові, гарантійні компанії та, власне, клієнтів.

Швидка оплата і фіскалізація коштів
Комплексна клієнтська база

Комплексна клієнтська база

Щоб покращити сервіс і стимулювати повторні замовлення, ведіть ретельний облік клієнтів. Програма для сервісного центру збирає дані про ремонти за кожним клієнтом, комунікацію, регулярність і вартість замовлень. Це допоможе сформувати персоналізований сервіс, передбачати бажання клієнтів і заохочувати їх спеціальними пропозиціями.

Швидкий доступ до контактів

Швидкий доступ до контактів

Ланцюжки автоматичних сповіщень

Ланцюжки автоматичних сповіщень

Налаштування персональних знижок

Налаштування персональних знижок

Автоматизований збір відгуків у CRM для сервісних центрів

Збирайте відгуки клієнтів за допомогою автоматичних сповіщень, щоб аналізувати сервіс і роботу конкретних співробітників. Це допоможе вам вчасно усувати недоліки обслуговування та збільшувати кількість якісних відгуків в Google Business.

check

NPS, п'ятибальна та бінарна системи оцінювання

check

Автоматичні відповіді клієнтам залежно від оцінки

check

Моніторинг відгуків у мобільному додатку для керівників

Автоматизований збір відгуків у CRM для сервісних центрів

Наведіть лад у внутрішніх процесах

Складський облік запчастин без Excel

Складський облік запчастин без Excel

Автоматизація сервісного центру неможлива без точного складського обліку. RemOnline допоможе тримати під контролем кожну запчастину та пристрій. Враховуйте закупівельну, ремонтну і роздрібну вартість, проводьте швидкі оприбуткування, інвентаризації та списання, а також визначайте найбільш затребувані позиції завдяки аналізу асортименту.

Серійний облік товарів

Серійний облік товарів

Друк і сканування штрихкодів

Друк і сканування штрихкодів

Контроль переміщень

Контроль переміщень

Зручний мобільний додаток

Мобільний додаток для бізнесу RemOnline дозволяє керувати замовленнями, коригувати дані робочих процесів, додавати фото несправностей і коментарі. Виїзні співробітники зможуть просто у смартфоні переглядати інформацію щодо замовлення та передавати її в офіс, дізнаватись контакти і адресу клієнта. Також застосунок дає можливість заощадити на облаштуванні окремих робочих місць з ноутбуками.

Зручний мобільний додаток
Прийом онлайн-платежів

Прийом онлайн-платежів

АІ-розпізнавання товарів

АІ-розпізнавання товарів

Оновлення статусів робіт

Оновлення статусів робіт

Аналітика, що показує реальні прибутки

Аналітика, що показує реальні прибутки

Щоб краще розуміти становище бізнесу, його прибутковість і приймати правильні рішення, необхідно вести управлінський облік. Програма для сервісного центру може створювати десятки звітів з систематизацією та аналізом даних у зручному форматі.

check

Аналітичний звіт допоможе виявити точки зростання та слабкі місця.

check

Дашборд керівника покаже ключові фінансові показники за день.

check

Мобільний додаток для керівників допоможе відстежувати ключові фінансові показники й прибуток.

Керування роботою команди

Управління персоналом підвищить продуктивність роботи, дозволить відстежувати кожен процес і мотивувати найбільш працьовитих. Так співробітники досягатимуть більшого, а компанія зростатиме разом з ними.

check

Формуйте графіки роботи за хвилини та фіксуйте відпрацьований час у трекері.

check

Синхронізуйте візити клієнтів з графіками співробітників у CRM для запису клієнтів.

check

Проводьте автоматичний розрахунок зарплати з урахуванням відпрацьованого часу, окладу та бонусів.

Керування роботою команди

Не впевнені, що RemOnline потрібен вам?

Активуйте пробний період і випробуйте можливості системи на ваших бізнес-процесах.

Відповіді на поширені запитання

Чи існує безкоштовна програма для сервісних центрів і ремонтних майстерень?

faq_arrow

В надії заощадити люди часто не звертають увагу на розширені можливості, які відкриває програма для сервісних центрів, не кажучи вже про загрозу безпеці даних, до якої може призвести використання безкоштовних систем. Розглядайте програму не як чергову витрату, а як інструмент розвитку свого бізнесу, при виборі якого ви зможете збільшити прибутки.

Щоб не переплачувати, зверніть увагу на рішення, які надають гнучкі тарифні плани, залежно від розміру бізнесу. CRM для сервісних центрів RemOnline, наприклад, надає безкоштовний тестовий період, протягом якого ви можете спробувати всі можливості та визначитися з функціями, які будуть потрібні саме вам.

Яка програма для ведення бізнесу найкраща на ринку?

faq_arrow

RemOnline — це сучасна програма для бізнесу, спеціально розроблена для малих підприємств у сфері послуг, яка не має подібних високофункціональних аналогів на ринку. Можете бути впевнені, що можливості RemOnline відповідатимуть потребам вашої компанії. До того ж ви отримаєте безкоштовні мобільні додатки для працівників і менеджерів, у яких доступ до даних можна отримати зі смартфона.

Яким галузям сервісних послуг може підійти RemOnline?

faq_arrow

RemOnline — це гнучке рішення, програма для сервісного центру, яка спрощує сервісне, планове і гарантійне технічне обслуговування у сервісних компаніях будь-якого розміру і типу:

  • Сервісні центри та ремонтні майстерні.
  • СТО, автосервіси та детейлінг.
  • Ательє, клінінг, хімчистка, оренда.
  • Будівництво, ремонт та багато іншого.
  1. RemOnline
  2. CRM для сервісних центрів