Спрощує облік та управління в сервісному центрі
Планування, терміни та статуси замовлень
Прийом оплат і керування фінансами
Складський облік запчастин і техніки
Telegram, Viber, Instagram, Facebook в одному вікні
Ремонт мобільних телефонів
Ремонт принтерів
Ремонт велосипедів
Збірка та сервіс майнінгових ферм
Ремонт комп’ютерів та ноутбуків
Ремонт і заправка картриджів
Ювелірні майстерні
Майстерні з ремонту годинників
Ремонт побутової техніки
Ремонт електроінструментів
Ремонт генераторів і бензоінструменту
Ремонт музичних інструментів
Подивіться, як це працює
Запишіться на коротку онлайн-зустріч і ми покажемо, як усе налаштувати під ваш бізнес.
Прискорюйте роботу із замовленнями
Облік замовлень допоможе відстежувати кожну роботу та її статус. Встановлюйте терміни, призначайте відповідальних та отримуйте сповіщення про зміни у статусі замовлень. А для розподілу навантаження між майстрами і підбору зручного для клієнтів часу використовуйте Планувальник.
Планування виїзних робіт
Сервіс для запису клієнтів
Фіксація тривалості робіт
Програма для сервісного центру автоматично проводить розрахунок вартості замовлень. Кошториси можна друкувати та/або надсилати клієнтам у будь-якому месенджері. Так ви забезпечете прозорість оцінки робіт і мінімізуєте неприємні сюрпризи у спілкуванні з клієнтами.
Швидке створення і контроль статусу кошторисів
Підтвердження натисканням кнопки або графічним підписом
Надсилання кошторисів на Email або в месенджерах
Почніть працювати швидше і заробляти більше
Активуйте пробний 7-денний період і переконайтеся, що RemOnline потрібен вам.
Вносьте в систему групу, бренд і модель гаджета за лічені секунди — просто введіть IMEI, а RemOnline автоматично заповнить усі поля. Якщо пристрій вже обслуговувався у вас, програма для сервісного центру підтягне дані про попередні ремонти. Результат — швидке оформлення замовлень, мінімум ручного введення і помилок.
“Нашій команді сподобалась функція автоматичного визначення пристрою: вводиш IMEI — й одразу підтягується апарат. Це дуже кльова штука.”
Переведіть клієнтський сервіс на новий рівень
CRM для сервісних центрів RemOnline інтегрується з месенджерами, соцмережами та іншими каналами комунікації. Ви синхронізуєте всі чати і бізнес-процеси в одній системі, зможете переглядати історію спілкування з клієнтами та вдосконалювати комунікацію, щоб отримати більше продажів.
Чати у Telegram i Viber, а також Telegram чат-бот
Одразу після ремонту приймайте оплату готівкою, карткою або генеруйте посилання та QR-коди на платіжні сервіси. Програма для сервісного центру має всі необхідні інструменти обліку фінансів та фіскалізації платежів:
Оплата онлайн через LiqPay, plata by mono або RO Pay
Інтеграція пРРО Cashalot, Checkbox i Вчасно.Каса.
Поділ платників на страхові, гарантійні компанії та, власне, клієнтів.
Щоб покращити сервіс і стимулювати повторні замовлення, ведіть ретельний облік клієнтів. Програма для сервісного центру збирає дані про ремонти за кожним клієнтом, комунікацію, регулярність і вартість замовлень. Це допоможе сформувати персоналізований сервіс, передбачати бажання клієнтів і заохочувати їх спеціальними пропозиціями.
Швидкий доступ до контактів
Ланцюжки автоматичних сповіщень
Налаштування персональних знижок
“Мені подобається комплексний підхід до питання — я розумію, що RemOnline задумувався безпосередньо для сервісів, і бачу, як добудовуються якісь частини, які допомагають вже для продажів.”
Збирайте відгуки клієнтів за допомогою автоматичних сповіщень, щоб аналізувати сервіс і роботу конкретних співробітників. Це допоможе вам вчасно усувати недоліки обслуговування та збільшувати кількість якісних відгуків в Google Business.
NPS, п'ятибальна та бінарна системи оцінювання
Автоматичні відповіді клієнтам залежно від оцінки
Моніторинг відгуків у мобільному додатку для керівників
Наведіть лад у внутрішніх процесах
Автоматизація сервісного центру неможлива без точного складського обліку. RemOnline допоможе тримати під контролем кожну запчастину та пристрій. Враховуйте закупівельну, ремонтну і роздрібну вартість, проводьте швидкі оприбуткування, інвентаризації та списання, а також визначайте найбільш затребувані позиції завдяки аналізу асортименту.
Серійний облік товарів
Друк і сканування штрихкодів
Контроль переміщень
“Ми змогли внести всі деталі, всі запчастини, які в нас є на балансі. Раніше треба було йти і шукати в ящичку, а тепер все видно і контролюється.”
Мобільний додаток для бізнесу RemOnline дозволяє керувати замовленнями, коригувати дані робочих процесів, додавати фото несправностей і коментарі. Виїзні співробітники зможуть просто у смартфоні переглядати інформацію щодо замовлення та передавати її в офіс, дізнаватись контакти і адресу клієнта. Також застосунок дає можливість заощадити на облаштуванні окремих робочих місць з ноутбуками.
Прийом онлайн-платежів
АІ-розпізнавання товарів
Оновлення статусів робіт
Щоб краще розуміти становище бізнесу, його прибутковість і приймати правильні рішення, необхідно вести управлінський облік. Програма для сервісного центру може створювати десятки звітів з систематизацією та аналізом даних у зручному форматі.
Аналітичний звіт допоможе виявити точки зростання та слабкі місця.
Дашборд керівника покаже ключові фінансові показники за день.
Мобільний додаток для керівників допоможе відстежувати ключові фінансові показники й прибуток.
Управління персоналом підвищить продуктивність роботи, дозволить відстежувати кожен процес і мотивувати найбільш працьовитих. Так співробітники досягатимуть більшого, а компанія зростатиме разом з ними.
Формуйте графіки роботи за хвилини та фіксуйте відпрацьований час у трекері.
Синхронізуйте візити клієнтів з графіками співробітників у CRM для запису клієнтів.
Проводьте автоматичний розрахунок зарплати з урахуванням відпрацьованого часу, окладу та бонусів.
Не впевнені, що RemOnline потрібен вам?
Активуйте пробний період і випробуйте можливості системи на ваших бізнес-процесах.
Відповіді на поширені запитання
В надії заощадити люди часто не звертають увагу на розширені можливості, які відкриває програма для сервісних центрів, не кажучи вже про загрозу безпеці даних, до якої може призвести використання безкоштовних систем. Розглядайте програму не як чергову витрату, а як інструмент розвитку свого бізнесу, при виборі якого ви зможете збільшити прибутки.
Щоб не переплачувати, зверніть увагу на рішення, які надають гнучкі тарифні плани, залежно від розміру бізнесу. CRM для сервісних центрів RemOnline, наприклад, надає безкоштовний тестовий період, протягом якого ви можете спробувати всі можливості та визначитися з функціями, які будуть потрібні саме вам.
RemOnline — це сучасна програма для бізнесу, спеціально розроблена для малих підприємств у сфері послуг, яка не має подібних високофункціональних аналогів на ринку. Можете бути впевнені, що можливості RemOnline відповідатимуть потребам вашої компанії. До того ж ви отримаєте безкоштовні мобільні додатки для працівників і менеджерів, у яких доступ до даних можна отримати зі смартфона.
RemOnline — це гнучке рішення, програма для сервісного центру, яка спрощує сервісне, планове і гарантійне технічне обслуговування у сервісних компаніях будь-якого розміру і типу: