Поліпшення інтеграції з Checkbox
Друзі, зустрічайте оновлення RemOnline, з яким користувачі інтеграції з пРРО Checkbox тепер можуть:
- зіставляти податки у RemOnline та податки у Checkbox;
- надсилати електронні чеки на пошту клієнтам;
- обирати формат електронного чека.
Давайте розглянемо все докладніше.
Якщо ви працюєте за декількома системами оподаткування або до ваших товарів/послуг застосовуються кілька видів податків, наприклад, ПДВ та акциз, то у нас для вас гарні новини. Тепер ви можете передавати всі дані щодо податків з RemOnline до Checkbox.
Тобто, якщо в одній локації ви обслуговуєте клієнтів як ТОВ, а в іншій – як ФОП, або в одному замовленні/продажу є підакцизні товари, а в іншому – ні, то тепер усі ці дані будуть передаватися до вашого облікового запису Checkbox.
Для цього вам достатньо на сторінці "Налаштування > Інтеграції" відкрити налаштування Checkbox та вказати відповідність між кодами податків у RemOnline та кодами податків у Checkbox.
Також одна з переваг програмних реєстраторів розрахункових операцій – можливість повністю відмовитись від друку фіскальних чеків і просто надсилати їх клієнтам на пошту. І тепер у вас є така можливість у RemOnline. Для цього в налаштуваннях інтеграції достатньо увімкнути чекбокс "Автоматично надсилати фіскальний чек клієнту на пошту".
Якщо в картці клієнта зазначено його згоду отримувати листи, то при проведенні платежу фіскальний чек буде надіслано на його пошту автоматично. Якщо ж у картці клієнта відключено можливість надсилати листи або відсутня електронна пошта клієнта, то RemOnline попередить вас про це та запропонує виконати потрібні для надсилання дії:
- дозволити надсилання листів клієнту;
- вказати його пошту та одразу зберегти її в картці клієнта.
Також на прохання користувачів з'явилася можливість задати в налаштуваннях потрібний формат електронного чека: pdf, html, text, png або qr – усі формати, які надає Checkbox.
Для налаштування інтеграції з урахуванням нових можливостей скористайтесь покроковою інструкцією в Базі знань.
Якщо у вас є запитання чи побажання, обов'язково пишіть їх у коментарях до статті або у чат служби підтримки.