2 хвилини

Як RemOnline допоміг “Водовір” систематизувати щоденні операції

Будь-який бізнес, що починав свій шлях в обліку процесів з Excel-таблиць, якоїсь миті доходить думки, що потребує більш спеціалізованого інструменту автоматизації. Так сталося і з компанією “Водовір”. Чим її зрештою не влаштували таблиці і чому вона обрала RemOnline, читайте у статті.



Водовір” займається повіркою, встановленням і заміною лічильників. На ринку компанія працює вже чотири роки і за цей час виросла з 3 до 37 фахівців. Окрім центрального офісу в Києві, були відкриті представництва ще в шести містах України. Виконавчий директор Вероніка Лященко, яка була одним із тих перших трьох співробітників і бачила весь шлях компанії, пишається таким результатом. Звісно, компанії не вдалося уникнути негативного впливу війни. Проте навіть за таких несприятливих умов два зі згаданих відкриттів відбулися вже після повномасштабного вторгнення. А це лиш іще раз доводить стійкість та життєздатність українського бізнесу.

Автоматизація не розкіш, а нагальна потреба бізнесу

До того як компанія вирішила автоматизувати свої процеси, вона використовувала звичайні таблиці Excel. Це дало змогу автоматизувати багато процесів за допомогою формул. Однак, як розповідає Вероніка Лященко, якоїсь миті збільшення штату обернулося неочікуваним недоліком під час використання Excel. За дедалі більшої кількості учасників таблиці підвисали. Коли один співробітник вносив якусь інформацію, а одразу за ним другий додавав іще щось, то видалялося те, що написав перший.



Водовір потрібна була CRM-система, щоб забезпечити правильність заповнення заявок. І RemOnline повністю закрив нам цю потребу.

Вероніка Лященко
Виконавчий директор “Водовір”



Крім того, помітним був і вплив людського фактора — співробітники могли ненароком збивати формули, які були передбачені для оптимізації. Ламались певні комірки, і інформація втрачалась. Або ж коли оператори реєстрували заявки на послугу, вони могли просто переплутати дані між собою чи записати їх не туди. А якщо заявка заповнена неправильно, то вона неправильно переходить менеджеру. Як наслідок, втрата чи спотворення інформації призводили до ухвалення неправильних рішень і помилок під час обслуговування клієнтів. А це було неприпустимо.

Пошуки CRM-системи, яка б підходила під вимоги компанії, почалися ще до повномасштабної війни. І, спробувавши багато рішень, “Водовір” зупинили свій вибір на популярній на той час програмі від російського виробника. У 2022 році “Водовір” відмовилися від цього рішення, бо не хотіли фінансувати ворога. Компанія продовжила пошуки, намагалась працювати з різними програмами. Але ніде не було бажаної зручності та можливості хоч якось адаптувати функції системи під особливості підприємства.



Ми покажемо, як RemOnline може упорядкувати унікальні бізнес-процеси вашої компанії

Як трансформувались процеси у “Водовір”

Саме в цей момент компанія звернула увагу на RemOnline і його рішення для сервісного бізнесу. За допомогою програми у “Водовір” упорядкували ключові процеси, зокрема систематизували роботу операторів колцентру. А ще нарешті забезпечили правильне і швидке оформлення заявок із вказанням усіх необхідних критеріїв.



vodovir1.webp (49 KB)



Мені як керівнику зручно відстежувати показники бізнесу за допомогою звітності у RemOnline.

Вероніка Лященко
Виконавчий директор “Водовір”



Завдяки гнучким налаштуванням компанія швидко налагодила роботу в системі відповідно до потреб свого бізнесу. І вже можна було не перейматися через цілісність формул, бо їх тут просто немає.

Програма надала єдиний простір, у якому компанія завела спільну базу даних для всіх локацій. Можливість призначати відповідального та відстежувати статус для контролю стадії повірки значно спростили обробку замовлень. Водночас у стрічці подій у профілі клієнта зберігається вся історія взаємодії. Тож інформація не губиться на нескінченному полі таблиці, а це полегшує її пошук та дає змогу швидко реагувати на нові запити клієнта.

Крім того, Вероніка Лященко особливо наголосила на якісній роботі техпідтримки RemOnline, у якій дослухаються до побажань клієнтів.



Мені дуже подобається оперативність служби підтримки RemOnline. Не потрібно чекати три дні, поки для нас щось зроблять, все швидко та якісно. Якщо ж не виходить впровадити певну функцію, нам розгорнуто відповідають чому. І до того ж дають пораду, як це можна виправити по-іншому з нашого боку.

Вероніка Лященко
Виконавчий директор “Водовір”

Розширення бізнесу: якісне та кількісне

Автоматизувавши облік послуг та спростивши рутинні процеси, компанія тепер має більше часу на розвиток та освоєння нових напрямів. “Водовір” не збирається обмежуватися лише повіркою і планує диверсифікувати сервіси — масштабуватися на нові міста і відкривати нові вектори діяльності. 

Так, є намір домовитися з керівними компаніями, які обслуговують житлові будинки, про виклик майстрів різного профілю. Компанію цікавить ринок сантехнічних, ремонтних, електромонтажних послуг, і ці плани вже поступово впроваджуються. 

Бажаємо “Водовір” успішно втілити свої плани і навіть перевершити їх. Сподіваємось бути свідками ваших здобутків впродовж довгої плідної співпраці.