Що ви отримуєте з RemOnline
Більше коштів
Програма дозволяє збільшити прибуток і зменшити витрати велопрокату в кілька разів
Повний контроль
Перевіряйте, що відбувається
із замовленнями та як працюють майстри з будь-якої частини світу
Більше вільного часу
Автоматизуйте повсякденні
процеси і заощаджуйте
до 20 хвилин на замовленні
Реальний порядок у всьому
Програма наводить лад
у замовленнях, на складі,
у звітності та обліку клієнтів
Використовуйте програму для веломайстерень RemOnline 7 днів безкоштовно
У RemOnline є все, що потрібно вашій веломайстерні
Ведіть облік усіх клієнтів і замовлень на велоремонт в єдиній базі. В CRM можна переглядати історії взаємодії з кожним клієнтом, контролювати терміни та кожен етап виконання діагностики, ТО, збірки, регулювання та ремонту велосипедів. А повідомлення для клієнтів, фіксування, запис і можливість прослуховувати дзвінки дозволяє поліпшити комунікацію з клієнтами.
RemOnline дозволяє в кілька кліків оформити продаж велосипеда, запчастини або аксесуара. Ви можете одразу роздрукувати фіскальний та товарний чеки, переглянути історію продажів за певний період, а також експортувати звіт в Excel-файл.
RemOnline зручний для сервісних бізнесів
“Головною метою впровадження RemOnline була автоматизація підрахунків інвентарю. Окрім того, потрібно було зробити зручніші умови передусім для працівників, щоб вони не витрачали час на записи. Адже зекономлений час механіка — більше відремонтованого транспорту. А що більше відремонтованого транспорту, то більше його в місті. Що більше транспорту в місті, то більше прибутків у компанії.”
Влад Кнапиш
Керівний директор BikeNow
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
В RemOnline є всі інструменти для ефективного управлінського обліку у велопрокаті:
Зміцніть контроль над командою, аби уникнути плутанини, шахрайства та обману:
Встановлюйте мобільний додаток RemOnline Директор, аби керувати веломайстерною, відстежувати ключові показники та зв'язуватися зі співробітниками звідки завгодно за допомогою свого смартфону:
Спростіть роботу співробітників велоремонту за допомогою мобільного додатку RemOnline Замовлення, завдяки якому вони зможуть:
Що кажуть користувачі про RemOnline
“Ми провели аналіз рішень на ринку й обрали RemOnline. На розгляді були й інші програми, але в них потрібно було дороблювати деякі блоки, як у конструкторі. Натомість RemOnline вже був готовий до роботи і пристосований до бізнесу BezProblem. Нам було важливо, що програма мультимовна і підходить саме під сервіс велосипедів.”
Валентин Єремеєв
Співвласник
BezProblem
Перевірте, на що здатен RemOnline
Розрахунок зарплат і вартості робіт у веломайстерні
|
Працювати в RemOnline просто та надійно
Просто зареєструйтесь –
не потрібно здійснювати додаткових завантажень та звертатися до програмістів
Швидкий старт та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє швидко розібратись
Інтегрується з іншими сервісами для управління веломайстернею, IP-телефонією і SMS-шлюзами
Забезпечує 100% безпеку та збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні
Сервісні компанії по всій Україні довіряють RemOnline
“RemOnline дає нам цінні цифри. Можна відслідкувати роботу всіх майстрів упродовж дня, їхні конкретні дії, які відображаються у звітах сервісу. Це дає змогу визначити, чи варта їхня робота того часу, за який вони беруть гроші.”
Владислав Комарницький
Співвласник
BezProblem
RemOnline – це програма для обліку й автоматизації бізнес-процесів у веломайстерні. Вона об'єднує в собі CRM і ERP-системи. З її допомогою ви зможете:
1. Контролювати терміни виконання замовлень.
2. Призначати відповідальних за виконання.
3. Планувати завантаження майстрів.
4. Вести бази клієнтів і постачальників.
5. Враховувати витрати запчастин, контролювати залишки і закупівлі.
6. Фіксувати замовлення на ремонт і продаж велосипедів, аксесуарів.
7. Аналізувати ефективність рекламних каналів.
8. Визначати найбільш затребувані і вигідні послуги, товари.
9. Оцінювати продуктивність співробітників.
10. Вести бухгалтерський, фінансовий та управлінський облік.
В RemOnline є вбудований SMS-шлюз, що дозволяє інформувати майстрів про появу нової роботи, а клієнтів – про готовність велосипедів. Це допомагає налагодити внутрішню і зовнішню комунікацію, уникнути конфліктів. Ще одна корисна опція – віджет "Статус замовлення". Встановіть його на сайт, щоб розвантажити менеджерів і підвищити рівень довіри з боку клієнтів.
З програмою для веломайстерень RemOnline вести облік клієнтів і заводити їх в базу стане набагато легше і швидше. Це пояснюється тим, що:
1. У вас будуть готові картки клієнтів, які можна доналаштувати під себе.
2. Якщо клієнт вже зареєстрований, то система підкаже вам про це.
3. В RemOnline можна розділяти базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб, позначати конфліктних людей.
У картці кожного клієнта, крім контактів буде зберігатися інформація про:
Швидкий доступ до цієї інформації дозволить перевірити наявність дебіторської заборгованості, вирішити конфлікт і налаштувати відправку рекламних повідомлень з урахуванням його інтересів.
Програма для обліку замовлень на ремонт велотехніки допомагає зафіксувати всі звернення клієнтів. Вони швидко додаються в базу, завдяки наявності готових карток замовлень, які теж можна доналаштувати під себе. У картці замовлення варто вказати:
Всі довідники і прайс створюються в програмі один раз, після чого можна буде підтягувати дані з них у всі замовлення. Ви можете заповнити їх вручну або завантажити Excel-файли з відповідною інформацією. Якщо виникнуть труднощі на цьому етапі – зверніться до фахівців зі служби підтримки користувачів, вони вам допоможуть.
Після додання замовлень в систему ваші співробітники зможуть присвоювати їм статуси, а ви – дізнаватися, скільки зараз нових, в роботі, термінових, прострочених і готових, але неоплачених замовлень у веломайстерні.
Налаштуйте правильну послідовність статусів і встановіть часові рамки для переходу з одного в інший. Так ви збудуєте процес і відрегулюєте загальний термін обробки замовлення у веломайстерні. Прив'яжіть автоматичну відправку SMS-повідомлень співробітникам і клієнтам до статусів замовлень, щоб вони були в курсі того, що відбувається.
Програма для обліку робіт веломайстерні RemOnline допомагає зафіксувати всі види робіт, які виконувалися в ній. Пізніше ви зможете сформувати звіт по виконаним роботам із зазначенням їхньої кількості та загальної вартості. Так ви зрозумієте, які послуги користувалися найбільшим попитом і принесли вам найбільше грошей.
Щоб зрозуміти, хто скільки робіт виконав і на яку суму, сформуйте звіт по виконавцям. Інший спосіб оцінити продуктивність співробітників – увімкнути щоденну відправку і проаналізувати звіти керівника. У них буде підводитись автоматична статистика співробітників по виконаним роботам і прибутку для компанії.
Використовуйте модуль Склад, щоб фіксувати і відслідковувати оприбуткування, переміщення, списання, повернення запчастин і велосипедів. Відповідні акти будуть формуватися автоматично.
Хронологія дій на складі зберігається в системі, тому вам буде легко відстежувати їх використання в ремонтах і продажах. Крім того, ви можете налаштувати права на здійснення складських операцій для співробітників. Це допоможе уникнути шахрайства з їхнього боку.
Рекомендуємо включити мінімальний і максимальний рівні запасу, щоб контролювати залишки і забезпечувати своєчасні закупівлі.
Управління веломайстернею передбачає ведення управлінського обліку. А RemOnline допомагає зберегти, систематизувати і отримати потрібну інформацію в зручній формі.
Оперативну статистику по одній або декільком веломайстерням ви побачите на Дашборді керівника. Туди виводяться основні показники:
Ці дані оновлюються в режимі реального часу і допомагають швидко прийняти рішення. Для проведення аналітики RemOnline автоматизує підготовку звітів по:
На підставі цієї інформації ви зможете оцінити ефективність свого бізнесу, співробітників, рекламних каналів, поточних витрат. Відтинайте непотрібні витрати, заробляйте більше і автоматизуйте бізнес-процеси з RemOnline!