Переваги інтеграції платформи для бізнес-комунікацій UniTalk та CRM системи RemOnline

money.svg (2 KB)


Залучає клієнтів та підвищує продажі

phone.svg (2 KB)


Оптимізує витрати на рекламні кампанії та зв’язок

analysis.svg (2 KB)


Підвищує ефективність співробітників

system.svg (2 KB)


Автоматизує робочі процеси та завдання



Спростіть управління дзвінками і підвисьте ефективність вашого бізнесу
завдяки інтеграції UniTalk з CRM RemOnline



Розкрийте нові можливості з інтеграцією IP-телефонії UniTalk у RemOnline

Телефонуйте клієнтам швидко та зручно

Інтеграція IP-телефонії UniTalk з CRM RemOnline дозволяє телефонувати клієнтам в один клік. Просто збережіть номер телефону клієнта в системі, а потім, щоб ініціювати виклик, наведіть на номер і натисніть кнопку "Подзвонити". Це економить час і робить роботу з клієнтами ефективнішою.

Знайте ваших клієнтів

Після інтеграції RemOnline з телефонією UniTalk при вхідному дзвінку буде з'являтися спливаюча картка клієнта. Якщо дзвонить клієнт, який вже є у вашій базі, ви одразу побачите його ім'я та статус останнього замовлення. Це дозволяє тримати історію взаємодії під рукою та бути готовим до розмови ще до того, як відповісте на дзвінок.



Дізнайтеся, як легко керувати дзвінками та клієнтськими запитами прямо з RemOnline.
Не впустіть шанс підвищити ефективність вашої команди!

Переглядайте звіти по дзвінках

Контролюйте роботу менеджерів та аналізуйте ефективність команди з UniTalk, інтегрованою в RemOnline. Всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки фіксуються в CRM, дозволяючи вам переглядати статистику та прослуховувати записи розмов за будь-який період.

Зберігайте історію дзвінків кожного клієнта

RemOnline зберігає всі дзвінки та записи розмов у картці клієнта, а також відображає їх в стрічці подій замовлення. З інтеграцією з UniTalk ви можете легко відстежувати історію спілкування з кожним клієнтом, прослуховувати та завантажувати записи розмов для покращення якості обслуговування клієнтів.

Керуйте доступом до дзвінків

RemOnline дозволяє налаштувати, хто може переглядати та прослуховувати дзвінки. Визначайте доступ до загальної статистики, дзвінків у картці клієнта або в стрічці подій замовлень, та забезпечте контроль над інформацією в системі.



Що ви отримаєте, якщо інтегруєте ip-телефонію для бізнесу UniTalk з RemOnline

appeal.svg (4 KB)


Якісний цифровий зв'язок
в будь-якій точці світу

mobile.svg (1 KB)


Віртуальні телефонні номери
135 країн світу

style.svg (2 KB)


Мовну аналітику розмов і аналіз за індивідуальними критеріями

support.svg (3 KB)


Чуйну технічну підтримку
від обох сервісів



Випробуйте функціонал, який допоможе покращити комунікацію з клієнтами.
Зареєструйтесь зараз і дізнайтеся, як інтеграція UniTalk з RemOnline
може трансформувати ваш бізнес!

  1. RemOnline
  2. Інтеграції RemOnline зі сторонніми сервісами
  3. Інтеграція IP-телефонії UniTalk з CRM RemOnline