Укр

Для чого потрібна інтеграція Binotel і CRM РемОнлайн?

Віртуальна АТС Binotel об'єднує всіх співробітників, офіси і номера компанії в єдину мережу, щоб підвищити продуктивність менеджерів, якість обслуговування і лояльність клієнтів. А інтеграція телефонії з РемОнлайн дозволить вам керувати замовленнями, дзвонити клієнтам в один клік, бачити статистику дзвінків і прослуховувати записи розмов в одному вікні браузера. Також для користувачів РемОнлайн діють спеціальні умови.

Завдяки інтеграції ви отримуєте:

Статистику дзвінків, клієнтську базу і облік замовлень в єдиній системі

Вихідні дзвінки прямо з РемОнлайн в один клік по номеру клієнта

Визначення клієнта з інформацією про його замовлення при вхідному дзвінку

Запис, прослуховування і завантаження розмов з клієнтами

Як все це працює в програмі РемОнлайн

Телефонуйте клієнтам в один клік

Економте час на дзвінках завдяки інтеграції Віртуальної АТС Binotel з CRM-системою РемОнлайн. Щоб ініціювати виклик, досить просто навести на номер клієнта і натиснути кнопку "Подзвонити".

Знайте ім'я клієнта ще до відповіді на дзвінок

У РемОнлайн при вхідному дзвінку з'являється спливаюча картка клієнта з його ім'ям і статусом останнього замовлення. Також ви одразу можете подивитися всю історію замовлень клієнта і створити нове.

Переглядайте статистику дзвінків не виходячи з CRM

РемОнлайн фіксує всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки за підключеними номерами телефонії Binotel. Відстежуйте статистику дзвінків за будь-який період, слухайте і завантажуйте записи телефонних розмов, щоб контролювати і покращувати якість роботи менеджерів.

Зберігайте історію спілкування з кожним клієнтом

РемОнлайн дозволяє не тільки бачити загальну статистику дзвінків, але і окремо відстежувати історію спілкування з кожним клієнтом. Просто зайдіть в картку клієнта на вкладку "Дзвінки", щоб побачити всю історію його викликів з моменту звернення до вашої компанії.

Керуйте доступом до дзвінків

У РемОнлайн ви вирішуєте, хто може бачити і прослуховувати дзвінки і в якому місці програми. Так можна окремо надати доступ лише до загальної статистики дзвінків, до дзвінків в картці клієнта або в стрічці подій замовлень.

Спеціальна пропозиція для користувачів нашої CRM від Binotel

binotel-gift.png (50 KB)

Користувачі РемОнлайн, які вперше підключають віртуальну АТС Binotel, отримують місяць в подарунок 🎁. Для цього достатньо зареєструватися за нашим посиланням і оплатити перший місяць пакета Lite, Pro або Enterprise. Посилання ви знайдете у вікні налаштування інтеграції.

Як інтегрувати IP-телефонію Binotel з CRM РемОнлайн

devices-4.png (76 KB)

  1. Щоб інтегрувати телефонію з нашою CRM-системою, потрібно насамперед бути її користувачем. Реєстрація в РемОнлайн не займе більше 5 хвилин, при цьому можна вибрати свій вид діяльності з попередньо встановленими довідниками і шаблонами документів. А після реєстрації у вас буде ще 14 днів безкоштовного користування програмою обліку без обмежень по функціоналу.
  2. Зайдіть в Центр інтеграцій РемОнлайн і знайдіть в ньому телефонію Binotel.
  3. Натисніть кнопку "Налаштувати" і дотримуйтесь інструкції по підключенню телефонії.
  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція телефонії з CRM РемОнлайн
  4. Інтеграція РемОнлайн з Binotel