Для чого потрібна інтеграція Binotel і CRM RemOnline?

Віртуальна АТС Binotel об'єднує всіх співробітників, офіси і номера компанії в єдину мережу, щоб підвищити продуктивність менеджерів, якість обслуговування і лояльність клієнтів. А інтеграція телефонії з RemOnline дозволить вам керувати замовленнями, дзвонити клієнтам в один клік, бачити статистику дзвінків і прослуховувати записи розмов в одному вікні браузера. Також для користувачів RemOnline діють спеціальні умови.



Завдяки інтеграції ви отримуєте:


analysis.svg (2 KB)

Статистику дзвінків,
клієнтську базу і облік замовлень
в єдиній системі


phone.svg (2 KB)

Вихідні дзвінки прямо
з RemOnline в один клік
по номеру клієнта


customer.svg (2 KB)

Визначення клієнта з інформацією
про його замовлення
при вхідному дзвінку


call.svg (3 KB)

Запис, прослуховування
і завантаження
розмов з клієнтами



Як все це працює в програмі RemOnline

Телефонуйте клієнтам в один клік

Економте час на дзвінках завдяки інтеграції Віртуальної АТС Binotel з CRM-системою RemOnline. Щоб ініціювати виклик, досить просто навести на номер клієнта і натиснути кнопку "Подзвонити".

Знайте ім'я клієнта ще до відповіді на дзвінок

У RemOnline при вхідному дзвінку з'являється спливаюча картка клієнта з його ім'ям і статусом останнього замовлення. Також ви одразу можете подивитися всю історію замовлень клієнта і створити нове.



Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Переглядайте статистику дзвінків не виходячи з CRM

RemOnline фіксує всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки за підключеними номерами телефонії Binotel. Відстежуйте статистику дзвінків за будь-який період, слухайте і завантажуйте записи телефонних розмов, щоб контролювати і покращувати якість роботи менеджерів.

Зберігайте історію спілкування з кожним клієнтом

RemOnline дозволяє не тільки бачити загальну статистику дзвінків, але і окремо відстежувати історію спілкування з кожним клієнтом. Просто зайдіть в картку клієнта на вкладку "Дзвінки", щоб побачити всю історію його викликів з моменту звернення до вашої компанії.

Керуйте доступом до дзвінків

У RemOnline ви вирішуєте, хто може бачити і прослуховувати дзвінки і в якому місці програми. Так можна окремо надати доступ лише до загальної статистики дзвінків, до дзвінків в картці клієнта або в стрічці подій замовлень.



Дізнайтесь, що може RemOnline



Спеціальна пропозиція для користувачів нашої CRM від Binotel

Спеціальна пропозиція для користувачів нашої CRM від Binotel

Користувачі RemOnline, які вперше підключають віртуальну АТС Binotel, отримують місяць в подарунок 🎁. Для цього достатньо зареєструватися за нашим посиланням і обрати перший місяць пакета Lite, Pro або Enterprise. Посилання ви знайдете у вікні налаштування інтеграції.



Як інтегрувати IP-телефонію Binotel з CRM RemOnline

  1. Щоб інтегрувати телефонію з нашою CRM-системою, потрібно насамперед бути її користувачем. Реєстрація в RemOnline не займе більше 5 хвилин, при цьому можна вибрати свій вид діяльності з попередньо встановленими довідниками і шаблонами документів. А після реєстрації у вас буде ще 7 днів безкоштовного користування програмою обліку без обмежень по функціоналу.
  2. Зайдіть в Центр інтеграцій RemOnline і знайдіть в ньому телефонію Binotel.
  3. Натисніть кнопку "Налаштувати" і дотримуйтесь інструкції по підключенню телефонії.
  1. RemOnline
  2. Інтеграції RemOnline зі сторонніми сервісами
  3. Інтеграція Віртуальної АТС Binotel і CRM RemOnline