Оприбуткування товарів в RemOnline дозволяє:

draft.svg (1 KB)

Проводити оприбуткування
вручну або за допомогою
імпорту з excel-файлу

registration.svg (3 KB)

Додавати до товарів опис,
фотографії та інформацію
про постачальника

inventory_new.svg (3 KB)

Зводити надлишки
і невідомі позиції
за результатами інвентаризації

cash.svg (3 KB)

Вказувати закупівельні ціни, комірки, штрих-коди і серійні номери для потрібних товарів




Почніть користуватися програмою для обліку та оприбуткування
товарів RemOnline безкоштовно протягом 7 днів



Які можливості дає оприбуткування товарів від постачальника в RemOnline

Оприбутковуйте товари на склад вручну або за допомогою excel-файлу

Для вашої зручності ми передбачили 2 способи оприбуткування товарів: вручну та за допомогою імпорту з excel-файлу.

  • У першому випадку потрібно ввести всі дані про постачальника та товар самостійно. Цей метод підійде компаніям з невеликим товарообігом, а також стане в нагоді при заведенні на склад нових позицій.
  • Другий варіант дозволяє завантажувати залишки з файлу, зразок якого є в RemOnline. Таким чином можна швидко оприбуткувати усі товари, які вже існують в системі.

Додавайте зображення та інформацію про нові позиції в CRM-системі

  • Призначте для кожної одиниці найменування, категорію, артикул і код.
  • Додайте опис і картинку.
  • Вкажіть номер партії та реквізити постачальника під час оприбуткування товару.


Це полегшить пошук позицій в базі та допоможе впізнати потрібну модель.



Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії

Розміщуйте товари в комірках і генеруйте для них штрих-коди

RemOnline дозволяє налаштувати адресне зберігання та вести серійний облік. При цьому серійні номери, штрих-коди та комірки для зберігання товарів можна додати прямо під час оприбуткування. Крім того, ви зможете відразу надрукувати й наклеїти етикетки.


Таке рішення допоможе навести на складі лад і  швидко та зручно проводити інвентаризацію за допомогою сканера штрих-кодів.

Налаштуйте ціни та вкажіть гарантію

Вкажіть термін гарантії від себе та постачальника. А також задайте закупівельну вартість товарів під час оприбуткування, щоб потрібні типи цін (наприклад, роздрібна, ремонтна та акційна) автоматично розраховувалися, а потім підтягувалися в продажі та замовлення.

Проводьте повну або часткову оплату оприбуткування з каси

Розраховуйтеся за оприбуткування з каси відразу після їх проведення. Для цього досить відмітити відповідний чекбокс. Дуже зручно те, що RemOnline дозволяє вибрати не тільки повну, але й часткову оплату. А також додати до транзакції коментар і тег для швидкого пошуку та сегментування платежів.

Оприбутковуйте надлишки для зведення залишків після інвентаризації

Проводьте інвентаризацію та вирішуйте розбіжності, щоб звести залишки. Оприбуткуйте надлишки й невідомі позиції, аби вони почали числитися в CRM-системі. Після цього вони стануть доступними для продажу, додавання у замовлення та інших операцій.


Всі оприбуткування, створені таким способом, будуть відображатися в списку пов'язаних документів і ви легко зможете їх знайти.

Переглядайте деталі кожного оприбуткування та друкуйте акти

Ви в будь-який момент зможете відкрити потрібний документ оприбуткування товарів, щоб уточнити інформацію, роздрукувати акт для архіву або зробити повернення постачальнику.



Дізнайтесь, що може RemOnline



Переваги RemOnline

interface.svg (2 KB)


Швидке налаштування,
простий інтерфейс та готовність
до використання
одразу після реєстрації

control.svg (2 KB)


Можливість працювати у віддаленому форматі з будь-якого смартфона, планшета або ПК

integration.svg (1 KB)


Великий набір встановлених шаблонів, довідників і форм, які можна налаштувати під потреби вашого бізнесу

style.svg (2 KB)


Багаті можливості
для інтеграції з sms-шлюзами,
сервісами IP-телефонії
і віджетом "Статус замовлення"



notification.svg (2 KB)


Сповіщення для співробітників
через Telegram і друк
документів прямо з браузера

base.svg (3 KB)


Редактор тегів
для зручного пошуку платежів
та сегментування клієнтів

security.svg (2 KB)


Зрозумілий вектор розвитку та безпечне зберігання даних на надійних серверах

support.svg (3 KB)


Регулярні оновлення та кваліфікована служба підтримки




Які ще можливості є в RemOnline

RemOnline відрізняється широким набором інструментів для автоматизації бізнес-процесів, серед яких:


Оприбуткування товару в RemOnline

Оприбуткування дозволяє керувати процесом надходження товарів на склад в CRM-системі. Ви зможете вносити інформацію щодо їх кількості, найменувань, категорій, артикулів, партій, закупівельних цін і т.д. Це стане в нагоді під час автоматичного розрахунку вартості, ведення складського обліку та здійснення повернень постачальникам.

Ви будете точно розуміти, з якою партією надійшла бракована одиниця і скільки вона коштує. Зможете легко знаходити потрібні позиції завдяки штрих-кодами, описам і фотографіям. Бачити дату оприбуткування товарів та призначати їм комірки відразу під час приймання. Вказувати гарантію від постачальника та від себе для клієнта. 


Особливості оприбуткування товарів в RemOnline

RemOnline – універсальна CRM-система з широким переліком можливостей та розвиненим модулем складу. Звичайно ж, в ній можна проводити оприбуткування товарів. RemOnline дозволяє робити це двома способами: вручну та за допомогою імпорту з excel-файлу.

Щоб оприбуткувати товари на склад вручну, потрібно:

  • додати нового або вибрати вже існуючого постачальника;
  • прописати реквізити документа-підстави;
  •  вказати склад, на який хочете оприбуткувати товари;
  • внести дані щодо потрібних позицій;
  • за необхідності згенерувати штрих-коди та серійні номери, а також помістити товари в комірки для зберігання (навіщо це потрібно, розповімо трохи пізніше);
  • вказати гарантію й закупівельні ціни;
  • натиснути кнопку "+ Додати до оприбуткування".

У разі оприбуткування товару, який вже був на складі, його характеристики підтягнуться в систему автоматично. Для цього потрібно відсканувати штрих-код або ввести його найменування. Крім того, важливо розуміти, що закупівельні ціни для різних партій можуть відрізнятися та не забувати вказувати актуальну інформацію.

Для додавання товарів за допомогою excel потрібно імпортувати залишки з файлу, зразок якого є в RemOnline. Так можна приймати позиції, які вже заведено в систему. Нові одиниці потрібно додавати вручну або користуватися імпортом товарів перед оприбуткуванням. Тепер розповімо про те, для чого потрібні комірки та серійні номери.


Адресне зберігання і серійний облік в CRM-системі

Адресне зберігання – це спосіб розміщення товарів, при якому у кожної комірки (місця для зберігання) є своя адреса в програмі. При оприбуткуванні ви зможете вказати комірки для різних позицій, аби завжди знати, де їх знайти.

Адресне зберігання особливо корисне при роботі з великими обсягами інформації та широким асортиментом. Для його включення потрібно відмітити відповідний чекбокс.

Серійний облік потрібен для того, щоб відслідковувати історію руху позиції за серійним номером і проводити дії саме з нею. Тобто ви зможете списувати, переміщувати, повертати постачальнику або додавати в замовлення конкретні одиниці (а не за принципом FIFO). Це налаштування можна включити окремо для кожного товару. Але важливо розуміти те, що серійний облік потім не можна буде скасувати.


Які ще можливості дає складський облік в RemOnline

RemOnline дозволяє автоматизувати складські процеси та оптимізувати облік товарів, запчастин і витратних матеріалів. З його допомогою ви зможете:

  • швидко списувати, переміщувати й оприбуткувати товари;
  • імпортувати та експортувати залишки;
  • друкувати цінники й етикетки;
  • планувати закупівлі;
  • аналізувати товарообіг і відстежувати рух потрібних позицій;
  • списувати товари в замовлення та продавати через магазин в кілька кліків;
  • впровадити серійний облік і адресне зберігання;
  • використовувати групові дії над товарами для складських операцій;
  • проводити повну та часткову інвентаризацію складу, знаходити розбіжності і зводити залишки;
  • формувати та аналізувати корисні звіти;
  • зменшити ймовірність шахрайства і крадіжок;
  • ефективно працювати з некондицією.

Такі опції будуть корисні будь-якій компанії, яка щось продає або пропонує сервісне обслуговування: від СТО та майстерень до ательє і магазинів побутової техніки.

Зареєструйтеся та скористайтеся безкоштовним пробним періодом, щоб оцінити всі можливості RemOnline та почати проводити оприбуткування товарів в CRM-системі.

Показати повністю »
Читайте також
5 особливостей співпраці з постачальниками з Китаю

5 особливостей співпраці з постачальниками з Китаю

Бізнес-ідеї 2023

Бізнес-ідеї 2023

Робота з постачальниками: як знайти і організувати роботу

Робота з постачальниками: як знайти і організувати роботу

  1. RemOnline
  2. Можливості програми RemOnline
  3. Оприбуткування товару