Спілкуйтеся з клієнтами через зручні для них канали, не виходячи з RemOnline
Інтеграція з месенджерами робить взаємодію з клієнтами та лідами максимально зручною. Спілкуйтеся з клієнтами, оформлюйте замовлення, продавайте товари і приймайте оплати — все в одному вікні!
RemOnline дозволяє легко відстежувати та відповідати на повідомлення. Керуйте бізнес-процесами на основі інформації, отриманої безпосередньо від клієнтів.
Всі канали в одному місці
Спілкуйтеся через месенджери, електронну пошту, телефон і соцмережі в CRM
Керування статусами чатів
Розділяйте чати на активні та закриті, відстежуйте повідомлення без відповіді
Оформлення замовлень та записів на послуги
Економте час, адже все можна зробити прямо в чаті з клієнтом
Налаштування доступу співробітників
Будьте в курсі, хто відповідальний за комунікацію з клієнтами
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії
Viber
Telegram
Двосторонні SMS
Двосторонні Email (в розробці)
Tik-Tok (в розробці)
Збирайте всі заявки з Instagram Direct, Viber, Telegram, Facebook Messenger, телефонії та Email в одному місці. Розподіляйте заявки між менеджерами та ведіть їх по воронкам продажів, налаштованих під ваші процеси. Після закриття угоди, заявка конвертується в замовлення або продаж за один клік!
Підключайте стільки сторінок Facebook та Instagram, а також номерних акаунтів Telegram і Viber, скільки вам потрібно – в RemOnline ви завжди бачите, з якого саме каналу надійшло повідомлення.
Діалоги з усіх месенджерів на одній вкладці
Зручна робота із лідами та замовленнями
Історія листування з клієнтом завжди під рукою
Контроль доступу до листування з клієнтами
Більше не треба перемикати вкладки й програми, шукати номер клієнта та його дані аби створити нове замовлення. Зв’язуйте листування з профілями клієнтів в базі та переглядайте історію чатів, замовлень, звернень та розрахунків. Інтеграція RemOnline з сучасними месенджерами дозволяє налагодити зв'язок з потенційними клієнтами, заощаджуючи час та зусилля.
Працюйте ефективно!
Підключіть чати вже сьогодні і отримайте ще більше зручних інструментів у програмному забезпеченні для бізнесу RemOnline!
З RemOnline спілкування з клієнтами стає зручним: переглядайте файли, прослуховуйте аудіо та відповідайте на повідомлення в інтерфейсі RemOnline, щоб максимально спростити залучення клієнтів. Відправляйте запити на відгуки, сповіщення про оплату, підтвердження доставки тощо.
RemOnline робить роботу з чатами не лише зручною, але й максимально контрольованою. Відтепер ви будете в курсі:
які чати потребують особливої уваги: RemOnline чітко візуалізує статус чатів – активні / закриті
хто чекає на відповідь: програма позначає запити клієнтів без відповіді, що дозволяє швидко зреагувати та уникнути втрати продажів
На відміну від особистих чатів, у чатах RemOnline можуть відповідати кілька менеджерів. Після налаштування інтеграції, ви зможете:
налаштувати доступ: призначайте ролі співробітникам, щоб визначити, хто може спілкуватися з клієнтами
відстежувати відповідальність: будьте в курсі, хто з команди відповідав за конкретне повідомлення
захистити конфіденційність: забезпечте безпеку конфіденційної інформації клієнтів та уникнення непорозумінь
Майбутні вдосконалення для більш ефективної комунікації з клієнтами
шаблони повідомлень для прискорення спілкування
призначення менеджера для кожного чату
можливість писати клієнту в чат прямо із замовлення
історія чатів у профілі клієнта
прикріплення медіа та файлів до повідомлень
Переконайтеся самі як зручно працювати із різними месенджерами в одному вікні RemOnline
Оперативно реагуйте на повідомлення клієнтів та надавайте персоналізоване обслуговування
Побудуйте ідеальний шлях клієнта й органічно впишіть в нього етап спілкування в чаті
Підвищіть залученість аудиторії завдяки кращому розумінню потреб клієнтів
Керуйте всіма бізнес процесами в одній програмі
Організуйте командну роботу одразу після реєстрації — 3 акаунта для співробітників вже включені
Є питання? Звертайтеся в службу підтримки за персоналізованою допомогою
Швидко оволодійте необхідними інструментами завдяки покроковим інструкціям в Базі знань та відео на YouTube каналі
Переконайтеся, що RemOnline може забрати на себе значну частину вашої щоденної рутини
Популярні запитання та відповіді
На даний момент RemOnline можна інтегрувати з наступними каналами обміну повідомленнями:
Інтеграція з месенджерами допоможе вам поліпшити комунікацію з клієнтською базою та оптимізувати воронку продажів. Вбудована функція чату дасть змогу зберігати всі діалоги зі споживачами у зручній системі з управління взаємовідносинами з клієнтами, а також забезпечувати оперативну відповідь на їхні звернення.
За допомогою програмного забезпечення для чату налаштовуйте шаблони повідомлень, створюйте заявки та замовлення прямо з чатів без переходу між додатками. Обслуговування клієнтів через месенджери посприяє підвищенню задоволеності клієнтів, пришвидшить роботу працівників та покращить їхню продуктивність.
Приділіть більшу увагу управлінню відносинами з клієнтами загалом і кожному користувачеві зокрема. Зрештою це допоможе ефективно конвертувати відвідувачів у потенційних клієнтів, а їх — у замовників і таким чином налагодити безперервні конвеєри продажів.
Інтеграція чату месенджерів, крім іншого, може суттєво покращити маркетингові активності і дати інструменти для автоматизації маркетингу в одному сервісі. Адже вона надає зручні канали майже безперервного зв'язку з цільовою аудиторією (звісно, слід враховувати правильний час для контакту з різними маркетинговими групами).
У будь-якому разі ви можете взаємодіяти з клієнтами у реальному часі, надсилаючи актуальні пропозиції, сповіщення про акції та нові бізнес-функції.
Збирайте важливі дані про контакти або потенційних клієнтів, їхні уподобання та поведінку і використовуйте їх для удосконалення маркетингових стратегій і персоналізованого підходу.
Хмарна платформа автоматизації маркетингу через месенджери дає змогу ефективно підтримувати клієнтський попит за допомогою швидкого доступу до аудиторії. Служба чату може оперативно відповідати на запитання, консультувати стосовно продуктів чи послуг, надавати інформацію про акції та новини компанії.
Важливою перевагою є можливість збирати відгуки клієнтів та аналізувати їхню реакцію на товари або послуги. Крім того, їхні побажання та пропозиції можуть стати джерелом натхнення для подальшого вдосконалення продуктів чи обслуговування. Така пряма комунікація покращує відносини з клієнтами, підвищує їхню лояльність та заохочує обирати продукцію чи послуги компанії знову і знову.
Власник бізнесу може обрати RemOnline як інструмент співпраці, щоб створити сприятливі умови для спільної роботи команди над розвитком компанії. Водночас безпосередня та швидка комунікація з клієнтами у правильних руках також може посприяти зростанню бізнесу. Це можливо завдяки: