Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Різне

IP-телефонія: що це та як працює

what-is-ip-tel-how-it-works.png (66 KB)

Коли бізнес починає активно розвиватися, у вас з'являється більше співробітників та клієнтів. Зростає кількість звернень, замовлень і продажів. Звучить чудово! Але одночасно з цим стає складніше встигати приймати дзвінки, оформляти заявки, контролювати процеси, вчасно зв'язуватися з постачальниками та без помилок заповнювати документи. Вже неможливо згадати, кому і з якого приводу потрібно перетелефонувати. Клієнти починають нервувати та йти до конкурентів.

Уникнути всього цього можна завдяки IP-телефонії. Але перед тим, як впроваджувати її в своїй компанії, було б непогано спочатку розібратися, що це таке та як саме вона допоможе.

Особливості роботи  IP-телефонії

IP-телефонія – це технологія зв'язку, яка передає голосову інформацію в цифровому вигляді через інтернет за допомогою спеціальних протоколів. Під час дзвінка програма (кодек) перетворює голос в дані, стискає їх, відправляє адресату, а потім заново декодує в мову, щоб ви з клієнтом могли поговорити.

Стиснення дозволяє знизити навантаження на мережу та збільшити швидкість передачі сигналу. Завдяки цьому використання телефонії зменшує вартість дзвінків у середньому на 20-30%. Крім того, на відміну від аналогового зв'язку, ви оплачуєте не хвилини, а інтернет-трафік – реальний час розмови (паузи та мовчання не пересилаються, значить за них не доведеться платити). Таким чином ви зможете непогано заощадити!

Як телефонія вирішує проблеми бізнесу у сфері послуг

customer-loyalty.png (65 KB)

Хороший інтернет та IP-телефонія творять справжні дива. Ці інструменти допоможуть вам розв'язувати наступні проблеми:

  • Втрата нових клієнтів

Якщо новий клієнт не зміг швидко до вас додзвонитися, він просто піде до ваших конкурентів. Це особливо актуально у разі термінових замовлень або сезонних послуг (наприклад, коли на вулиці + 40°С і людина хоче швидко встановити кондиціонер, а ваш менеджер не бере слухавку).

Уникнути такого сценарію можна за допомогою багатоканального номера, голосового меню та правильного алгоритму розподілу викликів.

  • Пропущені дзвінки

По-перше, після підключення IP-телефонії пропущених викликів стане менше. А по-друге, ваші співробітники будуть їх бачити та відразу зрозуміють, кому потрібно перетелефонувати.

  • Мало замовлень та продажів

З АТС ви зможете приймати більше заявок і збільшити прибуток. Але завжди залишаться ті, хто потрапив на ваш сайт пізно ввечері, коли в офісі вже нікого немає. У такій ситуації допоможуть віджет зворотного дзвінка та голосова пошта. Клієнт залишить свій номер або голосове повідомлення, щоб йому перетелефонували. В результаті ви перестанете втрачати замовлення в неробочий час.

  • Низький рівень довіри

Коли на сайті вказані тільки мобільні номери, це може викликати підозру. Особливо у разі продажу дорогих товарів чи послуг. Клієнти можуть думати, що ви ненадійні, тому що такий номер легко змінити та зникнути з радарів разом з отриманими грошима. Міський або безкоштовний номери допоможуть поліпшити імідж компанії.

  • Брак часу на дзвінки

Якщо у вас немає окремого call-центру, значить ваші працівники не тільки телефонують клієнтам, а й виконують ще якісь свої завдання. Оптимізувати комунікацію та вивільнити час допоможуть автоматичні вихідні дзвінки. Система буде набирати номери клієнтів і говорити потрібну інформацію навіть без участі оператора. Це потрібно, наприклад, для підтвердження замовлень або щоб попросити зворотний зв'язок.

  • Неякісна робота підлеглих

Байдуже, наскільки швидко співробітник відповів на дзвінок, якщо він потім некомпетентно або грубо розмовляв з клієнтом. Збереження діалогів підвищить рівень відповідальності підлеглих, а вам дозволить контролювати якість комунікації та розробляти оптимальні скрипти продажів.

Крім того, ви зможете бачити статистику щодо роботи кожного працівника: тривалість діалогів, кількість прийнятих і пропущених дзвінків.

  • Вирішення спірних питань

Ви завжди зможете прослухати запис дзвінка та справедливо розв'язувати спірну ситуацію з замовником.

Після всього прочитаного переконалися, що вам потрібна IP-телефонія? Тоді читайте далі 🙂

Як підключити IP-телефонію

how-to-connect-telephony.png (77 KB)

Для підключення телефонії потрібно:

  • Визначитися з провайдером – на ринку зараз багато сервісів, тому потрібно знайти варіант, який підходить вам найліпше.
  • Вибрати тарифний план – порахувати бюджет та скласти перелік потрібних опцій: кількість робочих місць, дзвінки за кордон, віджет замовлення дзвінка і т.д.
  • Купити нові або підключити до АТС вже існуючі номери.
  • Вирішити, якими пристроями будуть користуватися співробітники: IP-телефонами, смартфонами, гарнітурами чи офісними телефонами, підключеними через IP-шлюз).
  • Витратити кілька хвилин на налаштування.

Так як перший пункт – основоположний, йому ми присвятимо окрему статтю.

Досвід наших клієнтів показує, що IP-телефонія не тільки економить бюджет, але й допомагає заробляти більше. А телефонія, інтегрована з CRM-системою, дозволяє налагодити багато бізнес-процесів в компанії. Тому вибирайте та впроваджуйте свою IP-телефонію, щоб збільшити продажі та підвищити якість обслуговування 🙂

comments powered by Disqus