Створіть унікальний робочий процес та заощаджуйте час
Без подвійного введення даних
та впливу людського фактора
Обмін потрібними даними
з вибраних полів
Без перевірки, оновлення
та копіювання таблиць Google
Більше лідів
та реальних клієнтів
Інтеграція з Google Sheets
Зв'яжіть свій обліковий запис у RemOnline з Google Таблицями через Zapier, щоб автоматично передавати дані з таблиць до системи обліку. При підключенні до інших програм багато завдань з електронними таблицями також можна автоматизувати.
Швидко збирайте вхідні заявки з Google Таблиць, автоматично зберігайте потрібну інформацію та створюйте нові записи у вашій CRM.
Оптимізуйте робочий процес та заощаджуйте час. Оберіть поля в таблицях і поля, що налаштовуються, в RemOnline для автоматичної синхронізації даних.
Як підключити Google Sheets до RemOnline
Виберіть аркуш таблиці,
дані з якого хочете передати
Увійдіть в Zapier,
щоб почати роботу
Виберіть поля таблиці,
що налаштовуються, з яких потрібно надіслати дані
Обирайте поля, що налаштовуються, в лідах, контактах або замовленнях для отримання даних
Готово! Тепер нові ліди, замовлення та контакти створюватимуться автоматично