CRM для роботи з Новою поштою
Коли у клієнтів є величезний вибір товарів і компаній, що пропонують свої послуги, величезну роль відіграє рівень обслуговування. І швидкість доставки впливає на нього на пряму. Тому так важливим є вибір CRM з підтримкою Нової пошти, де ТТН будуть створюватися разом із замовленнями в системі. А програма для обліку RO App якраз одна з таких.
Що користувачам RO App дає інтеграція з Новою поштою:
Створення накладної на Новій пошті прямо із замовлення у CRM
Автоматичне оновлення статусу замовлення в CRM на основі даних з Нової пошти
Економію часу, бо не потрібно витрачати години на оформлення відправок
Актуальні дані про стан відправлення у CRM-системі
Дізнайтесь, як RO App допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
А тепер докладніше про можливості інтеграції Нової пошти та CRM RO App
Економте час співробітників. Більше не потрібно буде створювати накладні вручну або робити це у відділенні Нової пошти.
Відтепер ви можете створити ТТН одразу в RO App. А всі потрібні дані із замовлення, програма підтягне туди автоматично. Вашим співробітникам залишиться віддати посилку оператору відділення.
З RO App відстеження ТТН стає легким та приємним! Більше не потрібно витрачати час на пошук інформації — вся необхідна інформація про посилку доступна у замовленні в вашому акаунті RemOnine. Система автоматично оновлює статус ТТН щогодини, тому ви будете знати де знаходиться ваше відправлення, не виходячи із програми.
Знаходьте замовлення за номером, ТТН, ім'ям або номером клієнта, щоб швидко уточнювати деталі. З CRM для управління замовленнями RO App ви зможете робити це з будь-якого місця та пристрою.
Дізнайтесь, що може RO App
Як підключити Нову пошту до CRM-системи RO App
Зареєструйтеся у RO App
та почніть безкоштовний
тестовий період
Підключіть ваш бізнес-акаунт Нової Пошти до RO App
Налаштуйте автоматичну зміну статусів замовлень відповідно до статусів ТТН
Виникли питання?
Задайте їх нашій службі підтримки або знайдіть відповіді у Базі Знань