У чому переваги телефонії onlinePBX?

OnlinePBX - це хмарна телефонія, яка дає вам доступ до 200+ операторів зв'язку. Дозволяє керувати дзвінками, встановити форму зворотного дзвінка на сайт, сповіщати співробітників про пропущені виклики, оцінювати якість дзвінка і найголовніше - інтегрується з CRM-системою РемОнлайн. Завдяки інтеграції ви зможете вести облік замовлень, керувати клієнтською базою і контролювати обробку дзвінків в одному вікні браузера.

Також для користувачів РемОнлайн діють спеціальні умови на підключення телефонії onlinePBX.

Інтеграція onlinePBX з РемОнлайн дозволить вам:

Вести облік всіх пропущених, вхідних і вихідних дзвінків

Вести облік всіх пропущених,
вхідних і вихідних дзвінків

Дзвонити клієнтам з CRM-системи всього в один клік

Дзвонити клієнтам з CRM-системи всього в один клік

Знати всю важливу інформацію про клієнта при вхідному дзвінку

Знати всю важливу інформацію
про клієнта при вхідному дзвінку

Прослуховувати записи телефонних розмов з клієнтами

Прослуховувати записи
телефонних розмов з клієнтами

А тепер докладніше про те, який вигляд це має в РемОнлайн

Дзвінки клієнтам в один клік

Набрати клієнта ще ніколи не було так просто. Достатньо лише навести на його номер телефону в РемОнлайн і натиснути на "Зателефонувати".

Інформація про клієнта при вхідному дзвінку

Під час вхідного дзвінка в РемОнлайн з'являється спливаюча картка клієнта, на якій зазначено ім'я, номер і статус останнього замовлення, а також є можливість переглянути історію замовлень або створити нове.

Всі дзвінки в одному звіті

РемОнлайн збирає всі вхідні, вихідні й пропущені дзвінки на одній сторінці, де ви можете відсортувати їх і подивитися список викликів за потрібний період часу, а також прослухати і завантажити записи розмов з клієнтами. Це дозволить вам краще контролювати роботу менеджерів, підвищувати якість обслуговування і лояльність клієнтів.

Історія дзвінків в картці клієнта

Ви в будь-який момент можете переглянути історію дзвінків і прослухати записи розмов з окремим клієнтом, і для цього не потрібно копирсатися у звіті. Просто зайдіть в картку клієнта на вкладку "Дзвінки", де ви побачите всю вашу історію комунікації.

Спеціальні умови від телефонії onlinePBX для користувачів РемОнлайн

Спеціальні умови від телефонії onlinePBX для користувачів РемОнлайн

Для наших користувачів діє спеціальна пропозиція на першу оплату:

  • оплатіть 6 місяців користування onlinePBX і отримайте на свій рахунок 10% від сплаченої суми;
  • оплатіть 12 місяців і отримайте на рахунок 20% від сплаченої суми.

Не пропустіть можливість підключити надійну телефонію на вигідних для вас умовах!

Як підключити телефонію onlinePBX до CRM РемОнлайн

РемОнлайн доступний з будь-якого пристрою: смартфону, планшету, ПК

  1. Для інтеграції необхідно в першу чергу бути користувачем і РемОнлайн, і onlinePBX. Реєстрація в РемОнлайн не займе більше 5 хвилин, при цьому можна вибрати свій вид діяльності з попередньо встановленими довідниками і шаблонами документів. Після реєстрації ви отримаєте 7 днів безкоштовного пробного періоду як в нашій CRM-системі, так і в onlinePBX.
  2. Зайдіть у Центр інтеграцій РемОнлайн і знайдіть в ньому хмарну АТС onlinePBX.
  3. Натисніть кнопку "Налаштувати" і дотримуйтесь інструкції по підключенню.
  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція телефонії з CRM РемОнлайн
  4. Інтеграція з Віртуальною АТС onlinePBX