Укр

У чому переваги телефонії onlinePBX?

OnlinePBX - це хмарна телефонія, яка дає вам доступ до 200+ операторів зв'язку. Дозволяє керувати дзвінками, встановити форму зворотного дзвінка на сайт, сповіщати співробітників про пропущені виклики, оцінювати якість дзвінка і найголовніше - інтегрується з CRM-системою РемОнлайн. Завдяки інтеграції ви зможете вести облік замовлень, керувати клієнтською базою і контролювати обробку дзвінків в одному вікні браузера.

Також для користувачів РемОнлайн діють спеціальні умови на підключення телефонії onlinePBX.

Інтеграція onlinePBX з РемОнлайн дозволить вам:

Вести облік всіх пропущених, вхідних і вихідних дзвінків

Дзвонити клієнтам з CRM-системи всього в один клік

Знати всю важливу інформацію про клієнта при вхідному дзвінку

Прослуховувати записи телефонних розмов з клієнтами

А тепер докладніше про те, який вигляд це має в РемОнлайн

Дзвінки клієнтам в один клік

Набрати клієнта ще ніколи не було так просто. Достатньо лише навести на його номер телефону в РемОнлайн і натиснути на "Зателефонувати".

Інформація про клієнта при вхідному дзвінку

Під час вхідного дзвінка в РемОнлайн з'являється спливаюча картка клієнта, на якій зазначено ім'я, номер і статус останнього замовлення, а також є можливість переглянути історію замовлень або створити нове.

Всі дзвінки в одному звіті

РемОнлайн збирає всі вхідні, вихідні й пропущені дзвінки на одній сторінці, де ви можете відсортувати їх і подивитися список викликів за потрібний період часу, а також прослухати і завантажити записи розмов з клієнтами. Це дозволить вам краще контролювати роботу менеджерів, підвищувати якість обслуговування і лояльність клієнтів.

Історія дзвінків в картці клієнта

Ви в будь-який момент можете переглянути історію дзвінків і прослухати записи розмов з окремим клієнтом, і для цього не потрібно копирсатися у звіті. Просто зайдіть в картку клієнта на вкладку "Дзвінки", де ви побачите всю вашу історію комунікації.

Спеціальні умови від телефонії onlinePBX для користувачів РемОнлайн

onlinepbx-bonus.jpg (20 KB)

Для наших користувачів діє спеціальна пропозиція на першу оплату:

  • оплатіть 6 місяців користування onlinePBX і отримайте на свій рахунок 10% від сплаченої суми;
  • оплатіть 12 місяців і отримайте на рахунок 20% від сплаченої суми.

Не пропустіть можливість підключити надійну телефонію на вигідних для вас умовах!

Як підключити телефонію onlinePBX до CRM РемОнлайн

devices-4.png (76 KB)

  1. Для інтеграції необхідно в першу чергу бути користувачем і РемОнлайн, і onlinePBX. Реєстрація в РемОнлайн не займе більше 5 хвилин, при цьому можна вибрати свій вид діяльності з попередньо встановленими довідниками і шаблонами документів. Після реєстрації ви отримаєте 7 днів безкоштовного пробного періоду як в нашій CRM-системі, так і в onlinePBX.
  2. Зайдіть у Центр інтеграцій РемОнлайн і знайдіть в ньому хмарну АТС onlinePBX.
  3. Натисніть кнопку "Налаштувати" і дотримуйтесь інструкції по підключенню.
  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція телефонії з CRM РемОнлайн
  4. Інтеграція з Віртуальною АТС onlinePBX