РемонтОнлайн — максимально зручна програма для управління сервісними центрами і ремонтними майстернями. Складно переоцінити, наскільки сильно вона спрощує роботу приймальників, майстрів, касирів і менеджерів. Причина тому - великий набір функціональних можливостей. Серед яких:
Хочемо розповісти про десятий пункт, адже він знаходиться мало не на першому місці в процесі управління ремонтним бізнесом.
РемонтОнлайн — хмарний сервіс, який дозволяє повністю відмовитися від інших систем для управління складом.
По-перше, у вас є можливість реалізувати повноцінну базу товарів - створити картку для кожної позиції і наповнити її різною інформацією: додати опис, вказати код, артикул і штрихкод, прикріпити зображення, встановити базове значення гарантії, сформувати прайс-лист.
Програма автоматизує процеси оприбуткування, списання та переміщення. Вона також зберігає деталі складських операцій. У випадку з оприбуткуванням, це — реквізити постачальника, номер накладної, кількість придбаних товарів, а також їхні закупівельні ціни. Подібні дані використовуються для створення звітів по залишках і списаннях зі складу, завдяки яким можна не боятися, наприклад, проведення інвентаризації.
РемонтОнлайн спрощує ще один важливий бізнес-процес. Якщо коротко, вона допомагає відслідковувати наповненість складу і вчасно проводити закупівлі. Більш докладно про це — далі.
Вказуйте значення мінімального і максимального залишку товару в його персональній картці. Створюйте такі «правила» для кожного складу, на якому має бути присутня, наприклад, запчастина чи деталь. Отримуйте повідомлення про закінчення складських резервів, якщо кількість одиниць конкретних товарів стане меншим, ніж значення їхнього мінімального залишку.
Визначайте кількість товарів, які необхідно докупити на склад, формуючи відповідні звіти. Створюйте такі документи для кожного складу окремо. Друкуйте списки покупок або завантажуйте їх у вигляді Excel-документів.
Якщо ви хочете поставити додаткові запитання, будь ласка, зателефонуйте на один з номерів «гарячої лінії» або напишіть на електронну адресу [email protected] Фахівці техпідтримки із задоволенням допоможуть вам і, якщо побажаєте, детально розкажуть не тільки про автоматизацію процесу закупівлі товарів, але і про найбільш важливі можливості РемонтОнлайн.