Укр

Програма для ведення клієнтської бази

Хочете аналізувати звернення клієнтів? Потрібно збирати відгуки про роботу компанії? Бажаєте управляти взаємовідносинами з постачальниками?

РемонтОнлайн - краще рішення для створення клієнтської бази.

CRM-системи використовуються для управління маркетингом, продажами і обслуговуванням клієнтів. РемонтОнлайн підходить для кожного із зазначених видів діяльності і здатна:

  1. зберегти реквізити кожного клієнта;
  2. знайти необхідну інформацію про покупців / постачальників;
  3. прискорити обробку замовлень і оформлення продажів;
  4. виставити рахунок клієнту і створити документи на замовлення;
  5. показати інформацію про вхідний дзвінок і зберегти історію дзвінків;
  6. відправити сповіщення у вигляді SMS або e-mail;
  7. створити звіти за замовленнями і відгуками клієнтів.

Зберігайте інформацію про клієнтів

Створюйте картки покупців і постачальників. Зберігайте актуальну інформацію про клієнтів: їхні імена, номери телефонів, контактні та e-mail адреси. Вказуйте джерела, з яких фіз. і юр. особи дізнаються про компанії. Привласнюйте теги клієнтам і додайте примітки в їхні картки.

Карточка клиента в РемонтОнлайн

Керуйте клієнтською базою

База клиентов в РемонтОнлайн

Переглядайте інформацію про клієнтів усередині однойменної таблиці. Фільтруйте таблицю за параметрами, сортуйте по колонках, а також змінюйте порядок самих колонок.

Знаходьте клієнтів ще швидше

Шукайте людей / компанії за ім'ям, номером телефону, електронною поштою або примітками в картці. Знаходьте клієнтів за тегами, зазначеними в їхніх картках. Кількість тегів необмежена - створюйте і шукайте цілі групи клієнтів.

Поиск клиентов в базе клиентов в РемонтОнлайн

Керуйте профілями клієнтів

Управление профилями клиентов (объединение и удаление) в РемонтОнлайн

Кожен, хто працював з CRM, знайомий з проблемою повторного створення картки клієнта. Найчастіше така картка використовується в замовленні та її видалення з бази мало. Використовуйте функцію об'єднання профілів клієнтів і гуртуйте інформацію з різних карток усередині однієї.

Завантажуйте і вивантажуйте клієнтську базу

Завантажуйте базу клієнтів на приватний пристрій, якщо турбуєтесь про збереження даних. Створіть клієнтську базу за три кліка, використавши функцію імпорту.

Импорт и экспорт базы клиентов в РемонтОнлайн

Автоматизуйте бізнес-процеси

Карточка клиента при создании счёта в РемонтОнлайн

Розширена картка клієнта — не головний, але важливий компонент РемонтОнлайн. Використовуйте її при створенні нового замовлення, виставлення рахунку клієнтові, додаванні / стягування грошей з каси, продажу товару в магазині і оприбуткуванні товарів на склад.

Реєструйте дзвінки

Підключіть телефонію РемонтОнлайн, вкажіть абонентські номери клієнтів і телефонуйте їм з клієнтської бази. Дізнайтеся важливу інформацію про замовлення клієнта / самого клієнта ще до того, як почали розмовляти з ним по телефону. Записуйте розмови з клієнтами і переглядайте історію дзвінків.

Звонки и телефония в РемонтОнлайн

Створюйте документи

Шаблоны документов в РемонтОнлайн

РемонтОнлайн має спеціальні змінні, які відповідають полям у картці клієнта. Використовуйте такі “ключі” в шаблонах документів, щоб автоматизувати створення реальних документів.

Розсилайте оповіщення клієнтам

Використовуйте вищезгадані змінні для створення шаблонів повідомлень. Надсилайте повідомлення про хід роботи клієнтам і співробітникам.

Шаблоны оповещений клиентов и сотрудников в РемонтОнлайн

Визначайте джерела припливу клієнтів

Откуда о компании узнают клиенты в РемонтОнлайн

Створюйте аналітичні звіти. Визначайте джерела, які краще за інших сприяють появі нових клієнтів. Проводьте успішні рекламні кампанії і знаходите клієнтів ефективніше.

Збирайте відгуки клієнтів

Складайте звіти за відгуками клієнтів. Аналізуйте роботу співробітників і вчасно усувайте недоліки обслуговування.

Отзывы клиентов о качестве обслуживания сервисного центра или ремонтной мастерской в РемонтОнлайн

Як налагодити взаємини з клієнтами за допомогою РемонтОнлайн?

Для ведення і розвитку ремонтного бізнесу важливі якісний сервіс і порядне ставлення до клієнтів. Програма РемонтОнлайн, на жаль, не вплине на роботу співробітників СЦ, але може надати допомогу у формуванні відносин з клієнтами.

Заповніть картку клієнта і програма для ведення клієнтської бази:

  1. не дасть забути ім'я клієнта;
  2. попередить про те, що вам належить спілкуватися зі скандальною особистістю;
  3. покаже, що перед вами не звичайна людина, а та сама юридична особа;
  4. надасть пошту клієнта, адже spam ніхто не відміняв;
  5. дозволить відпочити від створення однотипних документів для замовленнь, покаже хто і з якого приводу вам телефонує, коли співробітники компанії вже збираються додому;
  6. розповість, коли в офісі було свято і чому клієнт залишився незадоволений роботою СЦ…

Вибачте за гумор :)

Рекомендації фахівців РемонтОнлайн при управлінні клієнтською базою:

  1. Створюйте картки клієнтів: записуйте реквізити; вказуйте приналежність клієнтів до постачальників або к конфліктним особистостям; розділяйте клієнтів на фіз. / Юр. особи і розміщуйте додаткову інформацію в примітках.
  2. Не створюйте картки-дублікати. Якщо створите - об'єднайте профілі клієнтів.
  3. Створіть шаблони різноманітних документів за допомогою змінних. Використовуйте РемонтОнлайн для друку цих документів.
  4. Налаштуйте телефонію: якщо подзвонить клієнт, на екрані відразу ж з'явиться інформація про нього / його останнє замовлення.
  5. Надсилайте клієнтам сповіщання про зміну статусу замовлення.
  6. Складайте звіти за замовленнями. Вони допоможуть виявити джерела припливу клієнтів.
  7. Аналізуйте свою роботу за допомогою оцінок клієнтів і коментарів, які ті залишають.

Далі справа тільки за вами.

Якщо виникли запитання про управління клієнтською базою, зателефонуйте на один з телефонів гарячої лінії. Менеджери підтримки проведуть вам детальну консультацію.