Укр

ПО для сервісного центру по ремонту телефонів

Шукаєте програму, яка прискорить процес створення і оформлення замовлення? Необхідно вести облік ремонтних деталей і запчастин? Хочете сформувати базу клієнтів, а також спростити процес спілкування з ними?

РемонтОнлайн - хмарне ПО для автоматизації роботи сервісних центрів, що займаються ремонтом мобільних пристроїв.

РемонтОнлайн - програма, головна особливість якої є максимальна автоматизація бізнес-процесів в сервісних центрах, зокрема в сервісних центрах по ремонту мобільних пристроїв зв'язку. Вона дійсно усуває довічну проблему нестачі часу, і цьому є ряд причин:

  1. можливість використання індивідуальних форм для створення замовлень на ремонт різних типів мобільних пристроїв;
  2. «Розумний пошук», що дозволяє моментально знаходити замовлення в базі;
  3. розширені картки замовників і постачальників компанії, які не просто зберігають детальну інформацію про клієнтів, але і надають доступ до їхніх замовлень, покупок, платежів і телефонних розмов;
  4. можливість налаштування прав цілих груп співробітників, що усуває проблему несанкціонованого доступу до певного роду інформації;
  5. шаблони документів, що автоматизують процес друку за допомогою змінних - своєрідних інтерфейсів між вашими даними і реальними документами;
  6. система телефонії, яка зберігає історію дзвінків, дозволяє записувати їх, а також показує докладну інформацію про клієнта, що здійснює вхідний дзвінок;
  7. можливість фіксувати внесення грошей в касу на момент закриття замовлення, а списання грошей з каси, наприклад, - відразу ж після оприбуткування товарів на склад;
  8. можливість вказати стандартну винагороду виконавцю у картці послуги - воно буде використано при розрахунку ЗП;
  9. розрахунок заробітної плати, заснований на шести видах нарахувань, логіка і значення яких унікальна для кожного окремого співробітника;
  10. як наслідок попереднього пункту, - формування розгорнутих звітів по зарплаті за будь-який необхідний проміжок часу;
  11. відстеження прибутку на замовлення і прибутку від продажів за допомогою відповідних звітів;
  12. надсидання SMS- і email-повідомлень, сформованих за допомогою змінних, при настанні конкретних подій;
  13. автоматизоване створення списків закупівель.

 

Пропонуємо більш детально розглянути функції і можливості РемонтОнлайн, які прискорюють роботу співробітників сервісних центрів з ремонту телефонів і спрощують життя їхніх керівників.

Ведіть облік товарів на складі

Формуйте базу товарів, всередині якої буде зберігатися докладна інформація про кожну складську позицію: найменування, опис, код, артикул, стандартний гарантійний термін і навіть штрихкод. Розділіть товари на різні категорії і спрощуйте процес їх пошуку.

Створюйте типи цін з конкретними значеннями націнки і формуйте прайс-лист на запчастини для мобільних телефонів в момент їх додавання на склад.

Виконуйте оприбуткування і зберігайте супутню інформацію: номери або назви складських приміщень, реквізити постачальників, номери накладних, а також кількість, найменування і закупівельні ціни товарів.

Оприбутковуйте і списуйте товари, проведіть їх між різними складами, а потім друкуйте відповідні акти. Знаходьте деталі раніше згаданих складських операцій, виконаних протягом різних відрізків часу.

Учёт товаров на складе и категории товаров в РемонтОнлайн

Конструюйте різні форми замовлень

Создание формы для конкретного типа заказа в РемонтОнлайн

Створюйте форми оформлення для будь-яких типів замовлень. Використовуйте конструктор форми замовлення, який дозволяє редагувати назву поля, привласнювати йому стандартне значення, робити обов'язковим до заповнення, а також вибирати типи замовлення, для яких поле повинно бути видимим. Видаляйте зайві поля і створюйте нові.

Прискорюйте оформлення замовлень, заповнюючи відповідні форми.

Автоматизуйте створення замовлень

Зберігайте поширені типи поломів, назви моделей, виробників і типів пристроїв мобільного зв'язку, а також елементів їх комплектації всередині відповідних довідників. Спрощуйте з їхньою допомогою процес заповнення форми замовлення, вибираючи необхідні дані з різних випадаючих списків.

Оформление заказов при помощи справочников в РемонтОнлайн

Формуйте клієнтську базу

База клиентов в РемонтОнлайн

Використовуйте клієнтську базу для зберігання персональних даних фізичних і юридичних осіб. Зберігайте найрізноманітнішу інформацію всередині карток: назви компаній і імена клієнтів, мобільні, домашні і робочі номери телефонів, адреси, email-и, а також коди карт знижок і значення знижок на послуги або товари. Вказуйте також належність клієнта до постачальників або конфліктних клієнтів.

Знаходьте в персональних картках не тільки дані клієнтів, але і всі їхні замовлення, покупки, платежі, а також дзвінки.

Сортуйте базу за різними параметрами і швидко формуйте списки фіз. і юр. осіб, покупців і постачальників. Шукайте клієнтів, вводячи в «розумне» поле пошуку їхні імена, телефонні номери, коди карт знажок або уривки приміток, записаних в картках.

Контролюйте виконання ремонтних робіт

Контролюйте виконання замовлень в сервісному центрі за допомогою статусів, які можуть належати до однієї з шести груп: «Нові», «На виконанні», «Відкладені», «Виконані», «Доставка», «Закриті». Налаштуйте workflow конкретних статусів, визначаючи статуси, в які їх можна переводити.

Переглядайте термінові замовлення, натискаючи на відповідний бейдж. Використовуйте бейдж «Прострочені» для відстеження замовлень на ремонт мобільних телефонів, які не були виконані вчасно, а бейдж «Чекають оплати», - для пошуку неоплачених замовлень.

Управление заказами клиентов в РемонтОнлайн

Знаходьте замовлення в базі

Поиск заказов в базе заказов в РемонтОнлайн

Шукайте замовлення, вводячи їхні номери, штрих-коди, імена виконавців та менеджерів, назви ремонтованих телефонів, а також виробників в поле пошуку.

Сортуйте колонки таблиці замовлень за зростанням або спаданням. Фільтр замовлення за статусами, типамм, датамм оформлення; типами, моделями і виробниками пристроїв мобільного зв'язку; іменах клієнтів, менеджерів і виконавців. Зберігайте фільтри для подальшого використання.

Якщо бажаєте отримати більше інформації про програмне забезпечення, призначене для управління сервісними центрами з ремонту телефонів, телефонуйте за одним з номерів нашої «гарячої лінії». З радістю розповімо вам про головні можливості програми РемонтОнлайн!