Шукаєте програму, яка прискорить процес створення і оформлення замовлення? Необхідно вести облік ремонтних деталей і запчастин? Хочете сформувати базу клієнтів, а також спростити процес спілкування з ними?
РемонтОнлайн - хмарне ПО для автоматизації роботи сервісних центрів, що займаються ремонтом мобільних пристроїв.
РемонтОнлайн - програма, головна особливість якої є максимальна автоматизація бізнес-процесів в сервісних центрах, зокрема в сервісних центрах по ремонту мобільних пристроїв зв'язку. Вона дійсно усуває довічну проблему нестачі часу, і цьому є ряд причин:
Пропонуємо більш детально розглянути функції і можливості РемонтОнлайн, які прискорюють роботу співробітників сервісних центрів з ремонту телефонів і спрощують життя їхніх керівників.
Формуйте базу товарів, всередині якої буде зберігатися докладна інформація про кожну складську позицію: найменування, опис, код, артикул, стандартний гарантійний термін і навіть штрихкод. Розділіть товари на різні категорії і спрощуйте процес їх пошуку.
Створюйте типи цін з конкретними значеннями націнки і формуйте прайс-лист на запчастини для мобільних телефонів в момент їх додавання на склад.
Виконуйте оприбуткування і зберігайте супутню інформацію: номери або назви складських приміщень, реквізити постачальників, номери накладних, а також кількість, найменування і закупівельні ціни товарів.
Оприбутковуйте і списуйте товари, проведіть їх між різними складами, а потім друкуйте відповідні акти. Знаходьте деталі раніше згаданих складських операцій, виконаних протягом різних відрізків часу.
Створюйте форми оформлення для будь-яких типів замовлень. Використовуйте конструктор форми замовлення, який дозволяє редагувати назву поля, привласнювати йому стандартне значення, робити обов'язковим до заповнення, а також вибирати типи замовлення, для яких поле повинно бути видимим. Видаляйте зайві поля і створюйте нові.
Прискорюйте оформлення замовлень, заповнюючи відповідні форми.
Зберігайте поширені типи поломів, назви моделей, виробників і типів пристроїв мобільного зв'язку, а також елементів їх комплектації всередині відповідних довідників. Спрощуйте з їхньою допомогою процес заповнення форми замовлення, вибираючи необхідні дані з різних випадаючих списків.
Використовуйте клієнтську базу для зберігання персональних даних фізичних і юридичних осіб. Зберігайте найрізноманітнішу інформацію всередині карток: назви компаній і імена клієнтів, мобільні, домашні і робочі номери телефонів, адреси, email-и, а також коди карт знижок і значення знижок на послуги або товари. Вказуйте також належність клієнта до постачальників або конфліктних клієнтів.
Знаходьте в персональних картках не тільки дані клієнтів, але і всі їхні замовлення, покупки, платежі, а також дзвінки.
Сортуйте базу за різними параметрами і швидко формуйте списки фіз. і юр. осіб, покупців і постачальників. Шукайте клієнтів, вводячи в «розумне» поле пошуку їхні імена, телефонні номери, коди карт знажок або уривки приміток, записаних в картках.
Контролюйте виконання замовлень в сервісному центрі за допомогою статусів, які можуть належати до однієї з шести груп: «Нові», «На виконанні», «Відкладені», «Виконані», «Доставка», «Закриті». Налаштуйте workflow конкретних статусів, визначаючи статуси, в які їх можна переводити.
Переглядайте термінові замовлення, натискаючи на відповідний бейдж. Використовуйте бейдж «Прострочені» для відстеження замовлень на ремонт мобільних телефонів, які не були виконані вчасно, а бейдж «Чекають оплати», - для пошуку неоплачених замовлень.
Шукайте замовлення, вводячи їхні номери, штрих-коди, імена виконавців та менеджерів, назви ремонтованих телефонів, а також виробників в поле пошуку.
Сортуйте колонки таблиці замовлень за зростанням або спаданням. Фільтр замовлення за статусами, типамм, датамм оформлення; типами, моделями і виробниками пристроїв мобільного зв'язку; іменах клієнтів, менеджерів і виконавців. Зберігайте фільтри для подальшого використання.
Якщо бажаєте отримати більше інформації про програмне забезпечення, призначене для управління сервісними центрами з ремонту телефонів, телефонуйте за одним з номерів нашої «гарячої лінії». З радістю розповімо вам про головні можливості програми РемонтОнлайн!