Укр

Автоматичні СМС оповіщення клієнтів і співробітників

Прозора система внутрішньої та зовнішньої комунікації,

зведення до мінімуму менеджерських помилок

Що ви отримуєте з функцією SMS повідомлень в CRM?

Прискорення обробки замовлень

Менеджери і виконавці миттєво дізнаються про надходження нової заявки

Своєчасне інформування клієнтів

Повідомлення відправляються автоматично, без впливу людського фактора

Підвищення якості обслуговування

Позитивна реакція клієнтів на точне і швидке виконання замовлень

Зростання прибутку від замовлень

Зменшення кількості відмов і нарощування бази лояльних клієнтів

Зареєструйтеся зараз і отримайте 30 SMS на свій рахунок!

Чому варто автоматизувати відправку SMS?

Персоналізуйте автоматичні оповіщення

Виділіть один раз до 30 хвилин на налаштування сповіщень, і далі вони відправлятимуться автоматично за всіма заданими подіями. Повідомлення легко персоналізувати за допомогою спеціальних змінних, які будуть підтягувати індивідуальну інформацію для кожного клієнта.

СМС оповіщення клієнта про зміну статусу замовлення

Надіслати повідомлення клієнту з номером, статусом і датою готовності замовлення можна в будь-який час. Використовуйте заздалегідь заготовлені шаблони і сценарії для відправки.

Відкладена відправка SMS

Визначайте, відразу відправлятиметься SMS або через певний час, в будь-який час або тільки робочий. Налаштуйте відкладену відправку, наприклад, для збору оцінок якості послуг від клієнтів або для інформування в більш зручний час. Всі відкладені повідомлення потрапляють в спеціальний звіт, де їх можна відредагувати або видалити в разі помилок.

Оперативне інформування менеджерів і виконавців

Більше жодне замовлення не буде втраченим – менеджери і виконавці своєчасно отримають сповіщення про призначення відповідальними у новій заявці. Налаштовуйте оповіщення при будь-яких змінах в замовленні через SMS, Email або меседжер Telegram.

Зручне відстеження всіх відправлених SMS

Повідомлення, що відправлені автоматично або вручну через CRM-систему, відображаються у:

  • стрічці подій кожного замовлення;
  • картках клієнтів;
  • звіті "Відправлені SMS".

Аналізуйте повну історію контактів для найбільш ефективної роботи з клієнтами.

Автоматизація формування звітів

Оцінюйте загальну кількість відправлених SMS для розрахунку залишків бюджету на розсилку і відстежуйте статус кожного з них (в обробці, доставлене, невідправлене), щоб відправити повторно або передзвонити клієнту за необхідності.

Підвищуйте ефективність свого бізнесу зі зручними функціями від РемОнлайн!

РемОнлайн доступен с любого устройства: телефона, планшета, ПК

Автоматизація СМС повідомлень клієнтів і співробітників дозволить вам:

  1. Звільнити час для нових завдань.
  2. Побудувати прозору систему внутрішньої комунікації.
  3. Зберігати історії контактів з клієнтами і партнерами.
  4. Спростити аналітику по комунікаціям.

При цьому вам не доведеться встановлювати програмне забезпечення, звертатися до програмістів або довго розбиратися в CRM-системі. Достатньо просто зареєструватися і налаштувати основні функції –  все інше програма зробить за вас. А якщо у вас виникнуть питання – фахівці зі служби підтримки користувачів будуть раді на них відповісти.

Розсилка смс повідомлень клієнтам і співробітникам в РемОнлайн

Сервіс розсилки смс потрібен для того, щоб інформувати клієнтів і співробітників про зміни, які відбулися в замовленні. Наприклад, клієнт може отримати повідомлення з номером своєї заявки і дізнатися, що ремонт вже закінчено або що потрібно чекати на запчастину. Також корисно проводити смс інформування клієнтів про доставку. Їм буде зручно планувати день, заздалегідь розуміючи, о котрій годині привезуть придбаний товар.

У випадку зі співробітниками автоматичні смс сповіщають про хід робіт і призначення в замовлення. Так ваш майстер відразу дізнається, що його обрали виконавцем, а менеджер зможе краще контролювати ситуацію та керувати процесом. Це тільки кілька випадків, які ілюструють необхідність смс підтримки.

Налагоджена система комунікацій допоможе підвищити рівень лояльності замовників і поліпшити імідж вашої компанії. Ви зможете уникнути прострочень і конфліктних ситуацій через те, що вчасно не зв'язалися з клієнтом. Ми розуміємо цінність цього інструменту, тому в РемОнлайн є можливість відправляти Email та sms повідомлення клієнтам і підлеглим. Тепер давайте розберемося в тому, як це працює.

Що потрібно знати про смс повідомлення для клієнтів і співробітників в РемОнлайн

У РемОнлайн можна налаштувати сповіщення клієнтів по смс та Email, а  співробітників – ще й за допомогою Telegram. Для цього достатньо вибрати шаблон, альфа-ім'я, подію та спосіб відправки, а потім все це зберегти. Також передбачена можливість відкласти відправку на певний час або слати повідомлення тільки в робочі години, щоб не турбувати замовників, коли вони відпочивають.

Під час налаштування смс повідомлень клієнтів про статус замовлення можна вибрати такі події:

  • Замовлення створено – відправляється, коли ви натискаєте в заявці кнопку "Створити".
  • Статус замовлення змінився – повідомлення в момент кожної зміни статусу.
  • Статус замовлення змінився на – дозволяє самостійно вирішити, для яких подій варто включити смс оповіщення клієнтів.

Співробітнику можна написати про те, що:

  • він призначений менеджером або виконавцем в замовленні;
  • статус заявки змінився;
  • в замовлення додали коментар;
  • змінився менеджер заявки;
  • замовлення перемістили з іншої майстерні.

Як бачите, виходить повна та ефективна система смс сповіщень клієнтів і співробітників. Це дозволить контролювати терміни ремонтів, робіт та постачання запчастин. А також мінімізує ймовірність ситуацій, коли співробітник чогось не зробив, тому що не знав. Тепер докладніше розповімо про шаблони повідомлень.

Шаблони смс повідомлень для клієнтів в CRM-системі

Звичайно, писати кожне повідомлення вручну – довго та незручно. Тому в РемОнлайн передбачена можливість використовувати для цього готові або створювати нові шаблони. У новий шаблон потрібно просто додати текст, назву і змінні, які при відправці буде замінено інформацією з конкретного замовлення. Те ж саме і з Email, але у цьому випадку ви зможете додати ще й картинку, наприклад, ваш логотип.

Це допоможе підлаштуватися під цільову аудиторію та зробити так, щоб повідомлення відображали особливості корпоративної культури вашої компанії. Далі залишиться тільки вибрати події для відправки нових шаблонів смс розсилок клієнтам і підлеглим. За необхідності можна написати замовнику вручну. Наприклад, якщо під час виконання заявки сталася несподівана ситуація.

Ще в РемОнлайн є така можливість, як відправляти смс від імені магазину. Для цього потрібно надіслати ім'я та відомості про компанії в чат або на електронну адресу нашої служби підтримки. Альфа-ім'я смс може містити не більше 11 знаків і складатися з точок, латинських символів, цифр і тире.

Чим корисний сервіс смс повідомлень?

Крім інформування про статус заявки, за допомогою повідомлень можна збирати відгуки клієнтів. При цьому замовник може не тільки оцінити вашу роботу за п'ятибальною шкалою, а й залишити коментар. Це дозволить краще зрозуміти сильні та слабкі сторони вашого сервісу.

Щоб отримувати зворотний зв'язок, потрібно налаштувати шаблон і вибрати подію для відправки. Наприклад, надсилати повідомлення після переходу замовлення в статус "Закрито". Всі отримані відгуки ви побачите в РемОнлайн і зможете генерувати за ними спеціальний звіт. Він формується по майстернях і часових рамках. Тобто ви зможете відстежувати зміни якості сервісу в розрізі періодів та порівнювати роботу кількох майстерень. За необхідності можна навіть ввести систему KPI за цими показниками.

Також у РемОнлайн є звіт щодо надісланих повідомлень, щоб аналізувати статистику і розуміти, скільки їх ще залишилося у вашому тарифному плані смс. Як бачите, все дуже зручно і просто.

Які ще можливості є в РемОнлай?

РемОнлайн – хмарний сервіс з простим інтерфейсом, в якому можна працювати одразу після реєстрації. Не потрібно довго розбиратися у налаштуваннях, купувати дороге обладнання або наймати програмістів. Крім пакетів смс для розсилки, в РемОнлайн є ще багато корисних інструментів, серед яких:

  • ведення бази клієнтів;
  • складський облік;
  • контроль співробітників;
  • розрахунок зарплати;
  • робота з документами;
  • управління замовленнями;
  • менеджер задач;
  • торгівля і фінансовий модуль;
  • планування закупівель;
  • прослуховування і статистика телефонних розмов;
  • дашборд керівника;
  • планувальник замовлень.

Ви зможете користуватися розвиненою системою інтеграцій з sms-шлюзами, 1С, сервісами IP-телефонії та віджетом "Статус замовлення". А також підключити сканер штрих-кодів і касовий апарат. Щоб протестувати усі можливості РемОнлайн, зареєструйтеся та скористайтеся безкоштовним пробним  періодом.

Показати повністю »