Укр

Програма для ведення бази клієнтів

Створіть єдину базу клієнтів для всіх філій, відстежуйте історію замовлень,

зберігайте важливу інформацію про клієнтів

Що ви отримуєте з РемОнлайн

Всіх клієнтів і постачальників в одній базі

Швидкий доступ до їхніх контактів, історій замовлень та оплат

Автоматичний збір і систематизацію статистичних даних

Можливість встановлювати індивідуальні знижки

Використовуйте програму для ведення клієнтської бази безкоштовно протягом 14 днів!

Чим корисна програма РемОнлайн для ведення бази клієнтів?

Створіть електронну клієнтську базу

З РемОнлайн дані про клієнтів будуть завжди у вас під рукою. Телефонуйте клієнтам прямо з CRM, знаходьте потрібну інформацію зі смартфона, планшета або ПК. Ви більше не будете прив'язані до пристрою або місця.

Розділіть базу на клієнтів і постачальників

База клієнтів в РемОнлайн буде загальною для всіх філій. При цьому, ви можете обирати кого відображати: клієнтів або постачальників, фізичних або юридичних осіб. А для того, щоб швидко знайти інформацію про конкретного клієнта, скористайтесь розумним пошуком.

Прискорте процес реєстрації нових клієнтів

При реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте шаблони карток клієнтів. Налаштуйте їх під себе і використовуйте, щоб скоротити час на реєстрацію нових клієнтів в CRM-системі. Це допоможе вам заощадити час на оформленні, обліку та пошуку інформації про клієнтів.

Аналізуйте ефективність рекламних каналів

Фіксуйте, звідки клієнт дізнався про вас під час його заведення в базу. Тоді у вас буде чітка статистика того, скільки клієнтів і прибутку ви отримали по кожному з рекламних каналів. Звіт "Звідки про нас дізнаються" формується в кілька кліків. У ньому ви побачите докладну інформацію про клієнтів, замовлення, виручку і прибуток з розподілом по рекламним каналам.

5 причин обрати РемОнлайн

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Швидкий старт і зрозумілий інтерфейс – новачкам не доведеться довго вчитися користуватися програмою.
  2. РемОнлайн не залежить від кількості і розташування майстерень – клієнтська база даних буде загальною для всіх.
  3. Продумані вкладки, розумний пошук і можливість створювати фільтри дозволяють швидко знаходити потрібну інформацію.
  4. Таблиці та картки налаштовуються під користувачів. Редагуйте, додавайте, видаляйте та обирайте, що має відображатися.
  5. Керуйте клієнтською базою через додаток та отримуйте доступ до даних в режимі 24/7 з будь-якого місця на карті.

Програма для ведення бази клієнтів РемОнлайн

Ведення бази клієнтів на папері вже давно не задовольняє потреби сучасного бізнесу. Адже ми хочемо:

  • відправляти співробітникам автоматичні повідомлення;
  • відправляти клієнтам рекламні повідомлення;
  • вивантажувати базу клієнтів для роботи з SMS-шлюзами та сервісами e-mail розсилок;
  • інформувати клієнтів про поточні статуси замовлень;
  • збирати дані про їхні покупки, замовлення та оплати;
  • відслідковувати дзвінки та SMS;
  • будувати програми лояльності;
  • розраховувати бюджети на рекламу;
  • аналізувати ефективність рекламних каналів;
  • скоротити час на облік і пошуки потрібної інформації;
  • мати швидкий доступ до даних де завгодно і коли завгодно;
  • бачити загальну картину по клієнтам і замовленням у всіх філіях.

Тому на етапі розвитку бізнесу починаються пошуки відповідного софта. Іноді доводиться використовувати одразу декілька сервісів, щоб покрити всі потреби, а це дещо незручно.

РемОнлайн допомагає вирішити цю проблему, тому що поєднує в собі багато корисних функцій та легко інтегрується з телефоніями, SMS-шлюзами, додатками та іншими сервісами. Використовуйте цю програму для ведення бази клієнтів, щоб оптимізувати робочий процес.

Створення клієнтської бази

Під час реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте шаблони карток клієнтів, які можете повністю підлаштувати під себе. За бажанням можна навіть видалити їх і створити нові. Використовуйте їх, щоб реєструвати нових клієнтів в CRM-системі. Це допоможе вам заощадити час і полегшити облік у перспективі. У картках клієнтів зберігаються імена, контакти, а також історії:

  • замовлень;
  • покупок;
  • платежів;
  • завдань співробітникам;
  • дзвінків і SMS із записами розмов.

Там також буде зберігатися інформація про діючі індивідуальні знижки та номери дисконтних карток. Достатньо один раз їх згенерувати і налаштувати, щоб програма автоматично розраховувала вартість всіх наступних замовлень.

Реєстрація кожного нового відвідувача буде займати не більше кількох хвилин, тому створення клієнтської бази в цілому стане комфортним і швидким процесом. Для її розширення немає ніяких технічних обмежень.

Управління клієнтською базою

Сегментуйте базу клієнтів для комфортної роботи з ними. Тоді клієнти, постачальники, фізичні та юридичні особи відображатимуться на окремих вкладках. Виводьте статистику по клієнтам з мінімумом зусиль і фільтруйте їх в таблиці за датою створення, щоб визначити найбільш лояльних.

Крім того, клієнтів і постачальників можна фільтрувати по:

  • рекламним каналам (звідки дізнався про нас);
  • банківським реквізитам;
  • адресам, номерам телефонів;
  • та іншим параметрам.

А для того, щоб швидко знайти когось конкретного – використовуйте розумний пошук. Якщо ви позначаєте клієнтів тегами або смайликами, то вони відображатимуться поруч з іменами. Отже, вам буде зручно орієнтуватися в такій кількості назв, імен і цифр. РемОнлайн полегшує управління клієнтською контент базою даних.

Інтеграція з сервісами для розсилок і телефонії

РемОнлайн має вбудовані e-mail та SMS-шлюзи, а також інтегрується із зовнішніми сервісами для розсилок і мессенджером Telegram. Під час реєстрації ви отримуєте 30 SMS в подарунок, які відправляються за допомогою вбудованого шлюзу. Це дає можливість протестувати функцію.

Надалі ви обираєте того оператора, у якого найбільш вигідні тарифи та умови співпраці. Якщо ви робите вибір на користь сервісу Telegram, то отримуєте можливість налаштувати і використовувати чат-бота.

Крім того, ви можете налаштувати інтеграцію з одним з провайдерів IP-телефонії:

  • "Binotel";
  • "Zadarma";
  • "onlinePBX".

А якщо ви звикли вести справи за допомогою смартфона – зверніть увагу на сервіс "Мои Звонки". Він встановлюється як додаток на Android смартфон і дозволяє дзвонити, приймати дзвінки, відправляти повідомлення з нього.

Тоді вам не доведеться купувати гарнітуру для комп'ютера. Обирайте для себе найбільш комфортний спосіб. А історії дзвінків і SMS разом із записами розмов будуть автоматично зберігатися в CRM-системі. Використовуйте комплексний набір інструментів для успіху свого бізнесу!

Показати повністю »