Укр

Облік заправки картриджів

Контролюйте продажі послуг і склад,
оптимізуйте доходи та витрати

Програма обліку заправок картриджів дозволяє:

Вести облік замовлень на заправку, заміну, очищення картриджів різних типів

Керувати складськими запасами картриджів і тонерів

Фіксувати продажі картриджів і послуг з їхнього обслуговування

Контролювати наявність витратних матеріалів і вчасно їх закуповувати

Які процеси можна автоматизувати за допомогою РемОнлайн?

Облік клієнтів майстерні з обслуговування картриджів

Створіть електронну базу клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб. Систематизуйте їхні контакти і позначте конфліктних. Зберігайте історії:

- дзвінків із записами розмов;

- SMS-повідомлень

- замовлень та оплат;

- продажів;

- пов'язаних завдань.

Крім того, в картці клієнта можна згенерувати дисконтну карту або вручну встановити знижки на картриджі, тонер, послуги із заправки та / або чищення.

Облік замовлень на заправку картриджів

Автоматизуйте облік замовлень на всі види обслуговування картриджів для принтерів. Завдяки системі статусів замовлень ви будете точно знати скільки заявок зараз обробляється і які з них вже оплачені.

Нові, поточні, готові і закриті замовлення будуть виділятися різнокольоровими мітками в загальній таблиці. Крім того, у верхній частині сторінки "Замовлення" менеджери побачать різнокольорові бейджі з кількістю замовлень в різних статусах.

Керування виїзними роботами

РемОнлайн допомагає не тільки вести облік замовлень, а ще й керувати ними. Для планування виїзних робіт використовуйте Планувальник замовлень. У ньому ви зможете наочно оцінити завантаженість і призначити співробітників відповідальними за виконання.

Роздрукувати маршрутний лист можна зі сторінки "Замовлення" – він буде заповнений автоматично. А якщо ви натиснете на конкретне замовлення, то перейдете в його картку.

Налаштування шаблонів і друк документів

Створіть шаблони часто використовуваних документів:

- приймальних квитанцій;

- актів виконаних робіт;

- товарних чеків;

- рахунків на оплату.

Дати, суми, імена, характеристики пристроїв і назви послуг будуть підтягуватися в документи автоматично.

Складський облік картриджів і тонерів

Керуйте складом ефективно з РемОнлайн. Встановіть мінімальний та максимальний рівні запасів, щоб формувати звіт "Товари, що потребують закупівлі" в кілька кліків. Використовуйте систему, щоб:

  • оприбутковувати, списувати і переміщувати товари;
  • автоматично створювати відповідні акти;
  • оцінювати оборотність картриджів і тонерів;
  • планувати закупівлі;
  • звіряти залишки.

У найближчих оновленнях ми реалізуємо функцію повної та часткової інвентаризації. А вже зараз ви можете створити окремі склади для товарів на продаж, витратних матеріалів і запчастин для ремонту.

Управлінський облік

Аналізуйте грошовий потік і динаміку замовлень за останні 30 днів на Дашборді керівника, де вони відображатимуться у вигляді графіка. Оцінюйте співвідношення створених до успішно закритих замовлень. Відстежуйте, як змінюється середній чек і рейтинг вашої компанії. Ці дані будуть оновлюватися автоматично і відображатися у вигляді бейджів, діаграм.

5 причин, чому РемОнлайн

РемОнлайн доступен на разных устройствах: телефонах, планшетах, ПК

  1. Швидкий початок роботи без завантаження та встановлення – просто зареєструйтеся на сайті.
  2. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який повністю адаптується під ваш бізнес.
  3. Безпечне зберігання даних у хмарі.
  4. Вільний доступ до них з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: смартфона, планшета, ПК.
  5. Кваліфікована служба підтримки користувачів, яка відповість на будь-які запитання.

Програма для обліку заправок картриджів

Коли ми починаємо надавати виїзні послуги, то виникають запитання, пов'язані з контролем співробітників, урахуванням виконаних замовлень і витрат матеріалів. Буває складно правильно побудувати графік і відстежити, скільки використовується в замовленнях:

  • тонерів;
  • засобів для чищення;
  • запчастин;
  • картриджів.

Щоб спростити цей процес, використовуйте програму РемОнлайн. Вона допомагає автоматизувати облік і керування майстернею. Давайте розглянемо докладніше її можливості.

Картки для обліку замовлень

При реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте шаблони карток замовлень, які можна редагувати, видаляти і створювати. Вони потрібні для того, щоб оформлювати нові замовлення швидше і зберігати всю важливу інформацію по ним в системі обліку. Досить клікнути на конкретне замовлення, щоб побачити:

  • час і причину виклику майстра;
  • ПІБ виконавця;
  • тип, бренд, характеристики і стан принтера;
  • види виконуваних робіт: очищення, заправка, ремонт;
  • запчастини та матеріали, які використовуються в процесі;
  • діючі знижки та підсумкові суми до сплати;
  • розмір внесеної передплати і залишок боргу клієнта;
  • додані документи та фото.

З доступом до цієї інформації вам буде набагато легше розібратися в ситуації та проконтролювати співробітників. А в керуванні термінами та графіком допоможуть статуси і планувальник замовлень.

Статуси і планувальник замовлень

Нещодавно в РемОнлайн з'явився планувальник замовлень. З його допомогою можна оцінювати завантаженість майстрів і фіксувати дати, час, тривалість їхніх викликів у календарі. А для того, щоб створити цикл обробки заявки в компанії, використовуйте статуси замовлень. За стандартом їх 7:

  • нове;
  • в роботі;
  • на узгодженні; 
  • чекає на запчастину;
  • готове (не оплачене);
  • закрите (оплачене);
  • відмова (закрите неуспішно).

Ви можете змінювати їх назви і додавати додаткові статуси з прив'язкою до причин відмов, очікуванню потрібного тонера або іншим факторам.

Картки для обліку клієнтів

Другий бонус, який ви отримуєте під час реєстрації – шаблони карток клієнтів. Вони допомагають фіксувати нових клієнтів швидше і вести облік їхніх замовлень, покупок, дзвінків, оплат. Історії взаємодій з клієнтами зберігаються в їхніх картках разом з контактами та інформацією про діючі знижки.

При цьому, ви створюєте електронну базу, яка поділяється на клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб. За бажанням можна позначити конфліктних, щоб отримувати підказки перед початком розмов.

Складський облік тонерів, запчастин і картриджів

РемОнлайн – це зручна система, в якій можна вести облік картриджів, запчастин і витратних матеріалів для них. Вона допомагає вести точний облік у грамах, міліграмах, мілілітрах, банках і штуках. Щоб списати потрібні товари зі складу в замовлення досить зробити кілька кліків. Ця дія збережеться у Стрічці подій по замовленню та у вигляді електронного документа.

Акти про оприбуткування, переміщення, списання, повернення створюються автоматично. Їх можна роздрукувати безпосередньо з програми або просто зберегти їхні електронні версії з датами та іменами співробітників. Таким чином, ви будете чітко знати, хто, що, скільки і коли використовував.

Облік виконаних замовлень і прибутку

Після систематизації інформації про клієнтів і замовлення, автоматизації складського обліку залишається тільки перевірити, які роботи були виконані та скільки ви заробили за місяць. Також можна оцінити результати за тиждень, 2 місяці або квартал – ви можете обрати будь-який період, щоб вивести статистику.

В РемОнлайн можна сформувати звіти по створеним, поточним і закритим замовленням в кілька кліків, так само як і звіт про прибуток. У звітах по замовленням буде вказана:

  • загальна кількість замовлень за період;
  • замовлень яких типів було більше ніж інших;
  • хто приймав і видавав клієнтам вироби;
  • вартість кожного замовлення;
  • загальна сума виручки.

У звіті про прибуток можна проаналізувати собівартість наданих послуг з урахуванням витрат на запчастини, матеріали та зарплату співробітникам.

Якщо ви хочете дізнатися, які роботи були виконані за період і на яку суму – сформуйте "Звіт по роботам". Це допоможе вам визначити, які види робіт замовляли найчастіше і принтери яких марок частіше за все потребували обслуговування. На підставі цього можна переглянути прайс і спланувати закупівлі запчастин, тонерів.

У "Звіті по виконавцям" ви побачите ту ж інформацію з розподілом виконаних робіт і прибутку по співробітникам. Використовуйте цей звіт, щоб визначити, хто був продуктивнішим і приніс більше грошей компанії. 

Як бачите, програма не тільки зберігає та систематизує корисну інформацію, а ще й автоматично виводить статистику, аналітику по показникам. Внаслідок цього вам буде набагато простіше вести управлінський облік, планувати та розвивати свій бізнес. Будьте успішні з РемОнлайн!

Показати повністю »