Вести облік замовлень на заправку, заміну, очищення картриджів різних типів
Керувати складськими запасами картриджів і тонерів
Фіксувати продажі картриджів і послуг з їхнього обслуговування
Контролювати наявність витратних матеріалів і вчасно їх закуповувати
Створіть електронну базу клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб. Систематизуйте їхні контакти і позначте конфліктних. Зберігайте історії:
- дзвінків із записами розмов;
- SMS-повідомлень
- замовлень та оплат;
- продажів;
- пов'язаних завдань.
Крім того, в картці клієнта можна згенерувати дисконтну карту або вручну встановити знижки на картриджі, тонер, послуги із заправки та / або чищення.
Автоматизуйте облік замовлень на всі види обслуговування картриджів для принтерів. Завдяки системі статусів замовлень ви будете точно знати скільки заявок зараз обробляється і які з них вже оплачені.
Нові, поточні, готові і закриті замовлення будуть виділятися різнокольоровими мітками в загальній таблиці. Крім того, у верхній частині сторінки "Замовлення" менеджери побачать різнокольорові бейджі з кількістю замовлень в різних статусах.
РемОнлайн допомагає не тільки вести облік замовлень, а ще й керувати ними. Для планування виїзних робіт використовуйте Планувальник замовлень. У ньому ви зможете наочно оцінити завантаженість і призначити співробітників відповідальними за виконання.
Роздрукувати маршрутний лист можна зі сторінки "Замовлення" – він буде заповнений автоматично. А якщо ви натиснете на конкретне замовлення, то перейдете в його картку.
Керуйте складом ефективно з РемОнлайн. Встановіть мінімальний та максимальний рівні запасів, щоб формувати звіт "Товари, що потребують закупівлі" в кілька кліків. Використовуйте систему, щоб:
У найближчих оновленнях ми реалізуємо функцію повної та часткової інвентаризації. А вже зараз ви можете створити окремі склади для товарів на продаж, витратних матеріалів і запчастин для ремонту.
Аналізуйте грошовий потік і динаміку замовлень за останні 30 днів на Дашборді керівника, де вони відображатимуться у вигляді графіка. Оцінюйте співвідношення створених до успішно закритих замовлень. Відстежуйте, як змінюється середній чек і рейтинг вашої компанії. Ці дані будуть оновлюватися автоматично і відображатися у вигляді бейджів, діаграм.
Коли ми починаємо надавати виїзні послуги, то виникають запитання, пов'язані з контролем співробітників, урахуванням виконаних замовлень і витрат матеріалів. Буває складно правильно побудувати графік і відстежити, скільки використовується в замовленнях:
Щоб спростити цей процес, використовуйте програму РемОнлайн. Вона допомагає автоматизувати облік і керування майстернею. Давайте розглянемо докладніше її можливості.
При реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте шаблони карток замовлень, які можна редагувати, видаляти і створювати. Вони потрібні для того, щоб оформлювати нові замовлення швидше і зберігати всю важливу інформацію по ним в системі обліку. Досить клікнути на конкретне замовлення, щоб побачити:
З доступом до цієї інформації вам буде набагато легше розібратися в ситуації та проконтролювати співробітників. А в керуванні термінами та графіком допоможуть статуси і планувальник замовлень.
Нещодавно в РемОнлайн з'явився планувальник замовлень. З його допомогою можна оцінювати завантаженість майстрів і фіксувати дати, час, тривалість їхніх викликів у календарі. А для того, щоб створити цикл обробки заявки в компанії, використовуйте статуси замовлень. За стандартом їх 7:
Ви можете змінювати їх назви і додавати додаткові статуси з прив'язкою до причин відмов, очікуванню потрібного тонера або іншим факторам.
Другий бонус, який ви отримуєте під час реєстрації – шаблони карток клієнтів. Вони допомагають фіксувати нових клієнтів швидше і вести облік їхніх замовлень, покупок, дзвінків, оплат. Історії взаємодій з клієнтами зберігаються в їхніх картках разом з контактами та інформацією про діючі знижки.
При цьому, ви створюєте електронну базу, яка поділяється на клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб. За бажанням можна позначити конфліктних, щоб отримувати підказки перед початком розмов.
РемОнлайн – це зручна система, в якій можна вести облік картриджів, запчастин і витратних матеріалів для них. Вона допомагає вести точний облік у грамах, міліграмах, мілілітрах, банках і штуках. Щоб списати потрібні товари зі складу в замовлення досить зробити кілька кліків. Ця дія збережеться у Стрічці подій по замовленню та у вигляді електронного документа.
Акти про оприбуткування, переміщення, списання, повернення створюються автоматично. Їх можна роздрукувати безпосередньо з програми або просто зберегти їхні електронні версії з датами та іменами співробітників. Таким чином, ви будете чітко знати, хто, що, скільки і коли використовував.
Після систематизації інформації про клієнтів і замовлення, автоматизації складського обліку залишається тільки перевірити, які роботи були виконані та скільки ви заробили за місяць. Також можна оцінити результати за тиждень, 2 місяці або квартал – ви можете обрати будь-який період, щоб вивести статистику.
В РемОнлайн можна сформувати звіти по створеним, поточним і закритим замовленням в кілька кліків, так само як і звіт про прибуток. У звітах по замовленням буде вказана:
У звіті про прибуток можна проаналізувати собівартість наданих послуг з урахуванням витрат на запчастини, матеріали та зарплату співробітникам.
Якщо ви хочете дізнатися, які роботи були виконані за період і на яку суму – сформуйте "Звіт по роботам". Це допоможе вам визначити, які види робіт замовляли найчастіше і принтери яких марок частіше за все потребували обслуговування. На підставі цього можна переглянути прайс і спланувати закупівлі запчастин, тонерів.
У "Звіті по виконавцям" ви побачите ту ж інформацію з розподілом виконаних робіт і прибутку по співробітникам. Використовуйте цей звіт, щоб визначити, хто був продуктивнішим і приніс більше грошей компанії.
Як бачите, програма не тільки зберігає та систематизує корисну інформацію, а ще й автоматично виводить статистику, аналітику по показникам. Внаслідок цього вам буде набагато простіше вести управлінський облік, планувати та розвивати свій бізнес. Будьте успішні з РемОнлайн!