RemOnline Замовлення на iOS: закриття замовлень
Друзі, у нас є чудові новини для вас. Від сьогодні виїзні співробітники можуть вносити передоплати та виплати на замовлення та закривати замовлення зі своїх iPhone через додаток RemOnline Замовлення.
Це важливе, проте досить коротке оновлення. Отже, у вас не займе багато часу розібратися в деталях.
Передоплати та виплати за замовленнями
У замовленні з'явилися дві нові кнопки: "+ Передоплата" та "- Виплата".
Передоплата дозволяє зафіксувати будь-яке надходження грошей, пов'язане із замовленням, до моменту закриття замовлення. Наприклад, майстер приходить до вашого клієнта та бачить, що йому потрібно купити запчастини. Так він може отримати від клієнта гроші на купівлю цих запчастин і провести це як передоплату. І коли замовлення буде завершено, підсумкову суму до оплати буде розраховано з урахуванням цієї передоплати.
Коли потрібні Виплати? У RemOnline ви можете оформляти повернення лише для закритих замовлень. Але якщо ваш клієнт зробив передоплату, а потім передумав, ви можете повернути її через виплату, якщо ваша компанія це дозволяє.
Усі передоплати та виплати будуть відображатися у розділі "Платежі" на вкладці "Деталі замовлення".
Закриття замовлень у мобільному додатку
Раніше статуси замовлення з груп "Закриті успішно" та "Закриті неуспішно" були недоступні у мобільному додатку. Тепер же ви в пару натискань можете вибрати один із цих статусів, щоб закрити замовлення на місці через додаток.
Це означає, що виїзні працівники можуть самостійно закривати замовлення і приймати оплату, не зв'язуючись з менеджером.
Коли ви закриваєте замовлення, програма розраховує загальну суму, включаючи всі додані послуги, роботи, товари, передоплати та виплати. Також, якщо ваша компанія працює з відстроченими платежами, ви можете закрити замовлення у рахунок балансу клієнта. Це означає, що ви не отримуєте жодних грошей у момент закриття замовлення, але баланс клієнта буде змінено на розраховану суму до оплати.
Оновіть ваш додаток, щоб почати використовувати нові можливості. А якщо ви ще не встановили його, то посилання на завантаження знайдете тут.
Що буде далі? У наступних оновленнях у вас з'явиться можливість створювати замовлення через мобільний додаток, завдяки чому він стане повноцінним інструментом для роботи із замовленнями на всіх етапах.
Слідкуйте за оновленнями, щоб не пропустити нічого важливого. Якщо у вас є запитання чи побажання, залишайте їх у коментарях або зверніться до чату Служби підтримки.