2 хвилини

РемОнланй Замовлення на Android: Закриття замовлень у додатку

У попередньому оновленні в мобільному додатку РемОнлайн Замовлення з'явилася можливість вносити платежі та відстежувати їхню історію. Сьогодні ми раді представити вам продовження – тепер ви можете проводити платежі за замовленнямт і, відповідно, закривати замовлення через додаток на вашому Android-смартфоні.

Давайте коротко розглянемо усі основні деталі.

Передплати та виплати за замовленнями

У картці замовлення з'явилися дві нові кнопки: "+ Передплата" та "- Виплата". Вони дозволяють фіксувати будь-які надходження чи витрати коштів, пов'язані із замовленням, до його фінальної оплати.
 
android-prepayment-payout-ua.webp (34 KB)

Так, наприклад, у випадку виклику майстра додому можна зробити передоплату, якщо майстру необхідно купити запчастини. Або через виплату можна навпаки повернути передоплату, якщо клієнт передумав.

Усі передоплати та виплати будуть відображатися на вкладці "Деталі замовлення" у розділі "Платежі".

 
android-list-of-prepayments-payouts-ua.webp (19 KB)

Закриття замовлень в мобільному додатку

Тепер статуси замовлення з груп "Закриті успішно" та "Закриті неуспішно" також доступні у мобільному додатку. Це означає, що тепер виїзні майстри, кур'єри та продавці можуть самостійно закривати замовлення через додаток без необхідності звертатися до менеджера.

Як і в веб-додатку, при закритті замовлення у підсумковій сумі до оплати враховуються всі додані до замовлення послуги, роботи та товари, передоплати та виплати. Також за потреби можна закрити замовлення в рахунок балансу. Таким чином ви не отримуєте гроші на місці, а просто змінюєте баланс клієнта на підсумкову суму.

 
android-work-order-closing-ua.webp (41 KB)

Оновіть додаток на вашому Android-смартфоні, щоб почати використовувати нові функції. А якщо ви ще не встановили його, то тут знайдете посилання на завантаження з Google Play.

А вже в наступних оновленнях у додатку з'явиться можливість створювати замовлення. Тож він все більше наближається до повноцінного інструменту для роботи із замовленнями від створення до закриття.

Слідкуйте за оновленнями, щоб не пропустити нові можливості РемОнлайн та мобільних програм. А всі запитання та побажання ви завжди можете залишити у коментарях під статтею або написати в чат Служби підтримки.

comments powered by Disqus