Податки для різних локацій, коригування платежів
Зустрічайте оновлення RemOnline, завдяки якому ви зможете правильніше та зручніше працювати з податками, а також витрачати менше часу на виправлення помилок у платежах. Серед останніх покращень:
- налаштування податків за локаціями та групування податків;
- коригування платежів по касі.
Давайте тепер перейдемо до подробиць.
Налаштування податків для локацій та групи податків
На додаток до налаштування загальних податкових правил компанії та винятків ви тепер можете застосовувати різні податкові ставки для різних локацій. Крім того, ви також можете об'єднувати велику кількість однотипних податків у групи, щоб швидше налаштовувати їхнє застосування. У яких випадках можна використати?
Поєднання ТОВ та ФОП
Поява налаштування податків за локаціями дає змогу повноцінно обслуговувати клієнтів від різних юридичних осіб. Тому що тепер ви можете налаштувати як розрахунок податкових ставок для ТОВ та ФОП без дублювання товарів та послуг в окремих категоріях, так і відповідне відображення податків у друкованих документах.
Для початку вам потрібно створити окрему локацію під ТОВ та окрему під ФОП, а далі вказати для кожного податку локацію, до якої він застосовується. У такому разі в діалогах Замовлень, Продажів та Оприбуткувань у локації під ТОВ будуть розраховуватися одні податки, а в локації під ФОП – інші.
Щоб налаштовані для локацій податки відповідно відображалися в друкованих документах, достатньо їх допрацювати на сторінці "Налаштування > Шаблони документів". Просто вкажіть у документах кожної локації свої реквізити та використайте змінні, і тоді у друкованих документах ТОВ відображатимуться одні дані, а в документах ФОП – інші.
Інструкцію з налаштування шаблонів друкованих документів ви знайдете у цій статті Бази знань.
Регіональні та місцеві податки
Якщо ви керуєте великою мережею з точками в різних містах та регіонах, де є місцеві чи регіональні податки, то тепер також легко можете налаштувати їхнє застосування для кожної локації. Для цього потрібно буде виконати лише кілька кроків:
- Створити в RemOnline податкові ставки для кожної локації та відповідно вказати їхнє місце застосування.
- Додати ці податки до правил застосування у документах Замовлень, Продажів та Оприбуткувань.
Ось і все: у документах кожної локації розраховуватиметься податок за вказаною для локації ставкою.
А щоб налаштувати застосування податків для різних локацій ще швидше, ви можете об'єднати їх в одну групу та в правилах застосування додати не кожен податок окремо, а всю групу одразу. Результат буде той самий – для кожної локації розраховуватиметься зазначена для неї податкова ставка.
Підакцизні товари в окремих локаціях
Якщо ви продаєте підакцизні товари лише в одній локації, а в інших надаєте послуги, то тепер можете налаштувати акцизну ставку відповідним чином.
Читайте у Базі знань покрокову інструкцію з налаштування податків для різних локацій та їх групування.
Коригування касових операцій
Іноді трапляється так, що співробітники компанії проводять платежі не на ту суму, на яку мали: поставили зайвий 0 або переплутали цифри місцями. Як не крути, а людський чинник ніхто не скасовував. І раніше в таких випадках треба було видаляти касову операцію та проводити її знову, проте це нікому не потрібні тимчасові витрати.
Тепер все набагато простіше – можна просто скоригувати суму платежу. Для цього в діалогах перегляду приходу та витрати грошей з'явилася кнопка "Коригування".
Після натискання на неї відкриється діалог, в якому ви можете вказати, на яку суму потрібно збільшити або зменшити платіж.
При цьому, як і в будь-якому іншому діалозі платежу, необхідно вказати касира, статтю ДДС та коментар. Саме коригування відобразиться у списку платежів по касі, а також у діалозі перегляду платежу.
Також цілком логічно, що ви не всім довірите коригування платежів. Тому у налаштуваннях ролей на сторінці "Налаштування > Співробітники" з'явилося нове право "Може коригувати касові операції" у групі прав "Фінанси > Каса". Зверніть увагу, щоза замовчанням це право для всіх вимкнено.
Так що тепер звичайні людські помилки не вимагатимуть стільки кліків та часу на їхнє виправлення. А щоб і саме коригування проводити швидше, ознайомтеся з покроковою інструкцією в Базі знань.
Удосконалена картка вхідного дзвінка
Для зручності вашої роботи ми допрацювали спливаючу картку вхідного дзвінка. Що змінилося:
- Тепер під номером телефону відображається його назва з картки клієнта. Наприклад, при роботі з юридичними особами ви можете підписувати номери телефонів іменами співробітників компанії та при вхідному виклику бачити, хто саме вам телефонує.
- Якщо вам надійшло кілька дзвінків одночасно, то спливаючі картки більше не нашаровуються, а відображаються одна за одною. Таким чином ваші співробітники можуть без проблем відповідати на вхідні звернення кількох клієнтів відразу.
Відображення замовлень на сторінці Виробів
На сторінці "Склад > Вироби" з'явилася колонка "Документ", завдяки якій ви можете відразу побачити, у яких замовленнях використовується кожен виріб.
На цьому все, друзі. А вже найближчим часом у RemOnline з'являться Графік роботи співробітників, можливість рахувати годинну та денну ставку працівників у Звіті із зарплати, універсальна інтеграція з інтернет-магазинами та нові можливості у Журналі подій.
Якщо у вас залишилися питання або ви просто хочете поділитися своєю думкою щодо цього оновлення, обов'язково залишайте коментарі або пишіть у чат служби підтримки.