Cтворення завдань зі звернень та інших завдань, посилання на пов'язані об'єкти, допрацювання інтеграції з Checkbox
Друзі, ми раді представити вам нові можливості RemOnline, які торкнулись Завдань та інтеграції з Checkbox. Тепер ви можете:
- створювати завдання у Стрічці подій звернень та завдань (так-так, ви можете тепер створити завдання на завдання);
- бачити посилання на пов’язані об’єкти, якщо завдання було створено із замовлення, клієнта або іншого завдання;
- автоматично надсилати фіскальний чек клієнту через SMS;
- налаштувати спосіб оплати, який буде передаватись у фіскальний чек в Checkbox, та його назву.
Давайте розглянемо все детальніше.
Створення завдань зі звернень та інших завдань, пов’язані з завданнями об’єкти
Насамперед, хочемо сказати, що діалог завдання трохи змінився. Тепер в ньому немає поля "Клієнт" ні при створенні, ні при перегляді завдання. Тож тепер, якщо ви хочете пов’язати завдання з якимось клієнтом, вам потрібно створити його з діалогу клієнта на вкладці "Завдання".
Чому так? Наша мета – дати можливість створювати завдання з ледь не всіх документів, в яких у майбутньому з’явиться Стрічка подій. Наприклад, з оприбуткувань. Тому ми хочемо створити єдиний концепт, як це відбуватиметься. А вже зараз ви можете зробити це з нової Стрічки подій у зверненнях та завданнях:
- Відкрийте вже створене звернення або завдання
- У Стрічці подій натисніть на +
- Виберіть дію "Створити завдання"
Таким чином ви можете поставити завдання, наприклад, зателефонувати потенційному клієнту і запропонувати знижку або створити нагадування, що треба перепитати деталі, як саме виконати те чи інше завдання.
А на сторінці "Завдання" ви тепер будете бачити посилання на всі пов’язані з завданнями документи: замовлення, звернення, завдання або клієнтів.
Аналогічні зміни з'являться найближчим часом у мобільному додатку RemOnline Замовлення, про що ми повідомимо вас додатково.
Автоматичне надсилання фіскального чеку з Checkbox через SMS
Раніше ви вже могли автоматично надсилати фіскальні чеки клієнтам на email. Тепер же ви також можете робити це через SMS. Ба більше, якщо у вашого клієнта встановлено Viber, то він отримає чек саме в месенджер.
Для цього насамперед активуйте цю функцію на веб-порталі Checkbox. Зверніть увагу на те, що ваші налаштовані інтеграції RemOnline з SMS-шлюзами жодним чином не впливають на цю можливість.
Після цього зайдіть на сторінку "Налаштування > Інтеграції", знайдіть Checkbox у розділі "Касове обладнання" та натисніть "Налаштувати". Далі увімкніть чекбокс "Автоматично надсилати фіскальний чек клієнту через SMS".
Зауважимо, що для цієї функції клієнт має бути згодним отримувати SMS (це відзначається в його профілі). Якщо ж цієї згоди немає або не вказано номер телефону клієнта, то RemOnline запропонує вам змінити це.
Налаштування способу оплати та його назви у фіскальному чеку
У Checkbox є два стандартні способи оплати – готівка та картка, окрім яких ви також можете додати будь-який інший спосіб оплати, що пропонуєте клієнтам. І тепер для кожної каси в RemOnline з підключеним пРРО Checkbox ви можете налаштувати параметр способу оплати, який буде передаватись у фіскальний чек: готівка, картка або безготівкова оплата.
Окрім того, за потреби ви можете прописати будь-яку назву для способу оплати, наприклад, "Післяплата".
Тобто тепер ви можете не лише автоматично надсилати фіскальні чеки через SMS, а й налаштовувати, який спосіб оплати хочете відобразити в ньому.
Якщо у вас є будь-які запитання або пропозиції стосовно цього оновлення, обов’язково пишіть їх у коментарях під статтею або в чаті Служби підтримки користувачів RemOnline.