5 хв

Пошук у замовленнях, інтеграція з Новою Поштою та інші поліпшення

Друзі, по гарячих слідах випуску нового діалогу Замовлення ми готові представити вам його наступні поліпшення, основані на ваших відгуках. Та окрім них є й інші нові можливості, на які користувачі давно чекали. Тож сьогодні хочемо розповісти, що тепер:

  • ви можете ще гнучкіше налаштувати пошук та сортування позицій у замовленні;
  • RemOnline інтегрується з Новою Поштою, тож ви можете прив’язувати відправлення до замовлень;
  • комплектувати замовлення та продажі товарами стало простіше завдяки новим змінним в шаблонах документів;
  • у клієнтах з’явилася Стрічка подій;
  • ви можете деактивувати співробітника до його видалення з акаунта.

Давайте розглянемо все детальніше по порядку.

Налаштування пошуку у замовленні

Спочатку в налаштуваннях пошуку була можливість закріпити список робіт, послуг і товарів, а також звузити пошук до тільки робіт і послуг або тільки товарів. Отримавши ваш зворотний зв’язок, ми розширили налаштування пошуку, що також призвело до інтерфейсних змін. Тож тепер в розгорнутому пошуку ви можете натиснути кнопку налаштувань, щоб:

  • шукати товари у всіх локаціях – зараз за замовчуванням RemOnline шукає товари по складах поточної локації та глобальних складах компанії, але якщо увімкнути це налаштування, то пошук відбуватиметься по всіх локаціях;
  • закріпити список робіт, послуг і товарів, аби залишати його відкритим після додавання позицій;
  • налаштувати відтворення звуку під час додавання позиції до таблиці замовлення – якщо вам заважає цей звук, просто зніміть галочку з чекбокса.

search-settings-button-ua.webp (47 KB)

search-settings-ua.webp (49 KB)

Також вже найближчим часом у цьому вікні з’явиться можливість налаштувати додавання товарів без списання зі складу, та докладніше про це розповімо трохи згодом.

Сортування позицій в замовленні в порядку їх додавання

В замовленні повернулась можливість сортувати позиції в тому порядку, в якому ви додавали їх до таблиці. Для цього натисніть на заголовок крайньої лівої колонки таблиці, щоб відсортувати позиції у прямому або зворотному порядку додавання. При цьому в таблиці зберігається групування позицій за виконавцями.

item-sorting-ua.webp (74 KB)

В разі сортування за найменуванням для кожного виконавця спочатку будуть відображатись послуги, потім роботи, а потім товари. Сортування за ціною, кількістю та сумою просте – від найменшого числа до найбільшого та навпаки.

Інтеграція RemOnline з Новою Поштою

Так-так, тепер ви можете налаштувати пряму інтеграцію з Новою Поштою без допомоги онлайн-конекторів та інших інструментів! Зауважимо, що це тільки перша версія інтеграції, а далі ми будемо розширювати її можливості. Проте зараз ви вже можете:

  • прив’язати до замовлення наявне відправлення за його номером;
  • відстежувати статус відправлення у самому замовленні та таблиці замовлень (RemOnline оновлюватиме статус відправлення щогодини);
  • налаштувати автоматичну зміну статусу замовлення відповідно до статусу відправлення;
  • додавати номер відправлення до шаблонів сповіщень та друкованих документів.

Для цього насамперед необхідно налаштувати інтеграцію. Зробити це дуже просто:

  1. Перейдіть на сторінку "Налаштування > Інтеграції", знайдіть там Нову Пошту та натисніть "Налаштувати".
  2. Якщо ви не хочете змінювати статуси замовлень у прив’язці до статусів ТТН, то вам достатньо просто позначити галочкою чекбокс "Інтеграцію ввімкнено" і зберегти налаштування.
  3. Якщо ж ви плануєте змінювати статуси замовлень, то додатково можете зіставити тут статуси відправлень Нової Пошти з вашими статусами замовлень. У такому випадку радимо вам продумати, які додаткові статуси вам можуть знадобитись, і попередньо додати їх на сторінці "Налаштування > Статуси".

nova-post-integration-settings-ua.webp (70 KB)

Коли інтеграцію налаштовано, наступним кроком радимо додати до потрібних шаблонів сповіщень та друкованих документів нову змінну {Shipment Tracking ID}, яка виводить номер відправлення, прив’язаного до замовлення.

shipment-variable-ua.webp (48 KB)

Змінна доступна для друкованих документів з призначенням "Замовлення", а також для сповіщень за замовленнями і знаходиться у блоці змінних "Інші".

Коли з налаштуваннями закінчено, то можна вже й додавати відправлення до замовлень. Для цього:

  1. Відкрийте замовлення на вкладці "Послуги і товари".
  2. Натисніть кнопку "Дії", а потім "Нова Пошта".
  3. Введіть номер відправлення і натисніть "Додати".

new-post-add-shipment-ua.webp (1.72 MB)

Після цього в діалозі замовлення з’явиться іконка Нової Пошти, а в таблиці замовлень номер накладної та статус з’являться у колонці "Відправлення". Щоб переглянути детальну інформацію про відправлення, натисніть двічі на його номер у таблиці замовлень або на іконку в діалозі замовлення. Тут, окрім статусу, ви також знайдете інформацію про саме відправлення, платника, відправника та отримувача.

shipment-details-ua.webp (53 KB)

На цьому поточні можливості інтеграції закінчуються, та вже найближчим часом ви зможете не тільки додавати наявні відправлення, а й створювати нові прямо із замовлень в RemOnline.

Змінні з коміркою та складом списаного товару

Якщо ви спочатку списуєте товари до замовлення або продажу, а потім йдете на склад збирати їх, то тепер вам буде набагато легше це робити, адже в шаблонах друкованих документів для замовлень і продажів з’явились дві нові змінні:

  • {Product Bin Location} – виводить номер комірки, з якої товар було списано до замовлення або продажу;
  • {Product Warehouse} – виводить склад, з якого товар було списано до замовлення або продажу.

bin-location-warehouse-variables-ua.webp (52 KB)

Для такого процесу ви можете завести для співробітників окремий шаблон документу, з яким вони підуть на склад і будуть точно знати, де їм знайти потрібний товар. Зверніть увагу, що використання цих змінних впливає на групування товарів в шаблоні документа:

  • якщо один і той самий товар був списаний в будь-якій кількості з одного складу і однієї комірки, то в документі ви матимете один рядок з цим товаром;
  • якщо один і той самий товар був списаний з різних комірок, то в документі товар буде згруповано за комірками з відповідною кількістю списаних одиниць товару;
  • якщо один і той самий товар був списаний з різних складів (стосується тільки замовлення), то в друкованому документі буде додаткове групування товару за складами.

Тобто ви будете одразу бачити в переліку, скільки товару вам потрібно взяти з кожного складу та кожної комірки.

Стрічка подій у діалозі Клієнта

Ми знаємо, як користувачі RemOnline люблять Стрічку подій, тому розширюємо можливості її використання. І ми дуже раді повідомити, що тепер вона з’явилась і в діалозі клієнта!

А це означає, що тепер ви можете тут:

  • прикріпляти фото та файли, що стосуються безпосередньо клієнта, а не пов’язаного з ним замовлення, звернення чи завдання (наприклад, документи клієнта);
  • залишати коментарі для себе та колег;
  • створювати завдання у той самий спосіб, що і в замовленнях, зверненнях та завданнях;
  • відстежувати зміну знижок, налаштованих для клієнта – це абсолютно нова подія, яка показує хто і коли змінив налаштування знижки для клієнта, яка знижка була і яка стала.

client-event-feed-ua.webp (52 KB)

Окрім того, ми допрацювали роботу з прикріпленими файлами у Стрічці подій. Тепер, якщо натиснути на прикріплений файл, він не завантажується автоматично, а відкривається в галереї. А якщо навести курсором на файл, то ви побачите його назву. А оскільки зараз Стрічка подій – це загальний компонент системи, ці зміни розповсюджуються і на замовлення, і на звернення, і на завдання.

Зауважте, що тепер у діалозі клієнта немає вкладки "Завдання", тож створити нове завдання, пов’язане з клієнтом, можна тільки через Стрічку подій. В такому завданні ви матиме посилання на клієнта.

client-in-task-ua.webp (37 KB)

Також зверніть увагу, що зміну знижки можна відстежувати не тільки у діалозі клієнта, а і у Журналі подій.

client-discount-in-activity-log-ua.webp (48 KB)

Деактивація співробітників

Часто звільнення співробітника компанії не дорівнює його видаленню із акаунта в RemOnline, оскільки потрібен час, що розподілити замовлення та завдання між іншими працівниками, порахувати та виплатити зарплату тощо. Проте звільнення завжди дорівнює відсутності доступу до даних. Тож тепер ви маєте змогу деактивувати співробітників до їх видалення із акаунта.

deactivate-employee-ua.webp (47 KB)

Деактивований співробітник не зможе увійти в акаунт, проте буде відображатись у списках співробітників у звітах. Та зверніть увагу, що деактивований співробітник враховується у вашому тарифному плані, поки ви його не видалите.

Також за потреби деактивований акаунт співробітника можна знову активувати. Деактивувати та активувати співробітників можуть ті, хто має право на редагування співробітників.

Плани на наступні оновлення

А зараз хочемо поділитись, що з’явиться у RemOnline найближчим часом.

Додавання товарів до замовлення без списання зі складу. Навіть сама по собі ця можливість вже є корисною, зокрема для представників онлайн-торгівлі, коли спочатку створюється перелік позицій в замовленні та їх необхідна кількість. А далі вже відбувається комплектування замовлення. Окрім цього, це також великий крок до появи попередніх розрахунків (КП, кошторисів тощо) як окремого документа, коли ви спочатку погоджуєте вартість з клієнтом, а далі вже починаєте працювати безпосередньо з замовленням.

Обмеження на редагування закритих замовлень. Якщо замовлення буде переведено у закритий статус, ви не зможете жодним чином змінювати таблицю робіт, послуг і товарів, а також проводити платежі. При цьому ви зможете користуватись стрічкою подій, редагувати загальну інформацію. Якщо ж вам треба буде змінити ціну, кількість, знижку на позицію або провести платіж, то замовлення необхідно буде перевести у відкритий статус. У майбутньому це дозволить нам покращити фінансову звітність та стабільність роботи системи.

На цьому на сьогодні все. Друзі, якщо у вас є запитання чи побажання стосовно оновлення або роботи системи взагалі, будь ласка, пишіть їх у коментарях нижче або звертайтесь до Служби підтримки через чат. Ваші відгуки – це наше натхнення та мотивація робити RemOnline кращим!

comments powered by Disqus