3 хвилини

Звіти "Конверсія звернень", "Закриті неуспішно" та "Ефективність працівників"

Як і обіцяли в попередньому оновленні, сьогодні ми готові представити вам ще три звіти щодо звернень: Конверсія звернень, Закриті неуспішно та Ефективність співробітників. У кожного з них свої цілі та користь, тому давайте розглянемо їх докладніше.

Конверсія звернень

lead-conversion-ua.png (68 KB)
 
Цей звіт показує загальну конверсію звернень у відсотках та більш докладну конверсію у замовлення та продажі в цифрах. Також зверніть увагу, що всі звернення згруповані за їх типами.

Завдяки цьому ви можете:

  • побачити загальну картинку успішності обробки звернень;
  • порівняти, у що звернення конвертуються частіше – на замовлення чи продажі;
  • визначити, у яких типів звернень конверсія вище, щоб покращити ланцюжок обробки інших типів звернень та підвищити їхню конверсію.

Регулярно формуючи цей звіт, ви можете відстежувати, як змінюються загальні показники компанії щодо успішності обробки звернень, та працювати над їх покращенням.

Давайте тепер перейдемо до наступного звіту.

Закриті неуспішно

lost-leads-ua.png (65 KB)
 
Цей звіт показує всі звернення у статусах групи "Закриті неуспішно". Як ви можете використовувати його?

По-перше, ви можете фільтрувати звіт за типами і вже на цьому етапі визначити, який тип звернень найчастіше закривається неуспішно.

Також ми завжди рекомендуємо в назвах статусів використовувати причини відмов, наприклад, ціна, терміни, довга відповідь тощо. Отже, ви можете аналізувати, які причини відмов найчастіші, і виконати роботу над помилками, щоб не віддавати клієнтів конкурентам.

Наприклад, якщо це ціни, то ви можете прорахувати, чи варто їх трохи знизити, або визначити, що таргетуєтесь на аудиторію, яка не може дозволити собі ваші послуги. Якщо це терміни, ви можете переглянути бізнес-процеси і знайти способи прискорити їх. Як чинити з отриманою інформацією, вирішувати вже вам.

А поки що у нас залишився останній звіт, давайте розглянемо його.

Ефективність співробітників

employee-performance-ua.png (73 KB)
 
Цей звіт показує загальний відсоток конверсії та докладнішу конверсію звернень у замовлення та продажі за кожним співробітником. Також ви можете розгорнути список звернень кожного менеджера з їхніми статусами та типами.

Ці дані дозволяють оцінити:

  • загальну продуктивність кожного працівника;
  • хто з менеджерів краще конвертує звернення у замовлення;
  • хто краще конвертує звернення у продажі.

Також ви всього в пару кліків побачите, хто із співробітників навпаки приносить користь найменше.

Маючи ці дані, ви можете знайти способи підвищити загальні показники компанії. Наприклад, запровадити практику майстер-класів, де співробітники з вищими показниками конверсії навчають тих, хто має низьку конверсію. Також ви можете розробити KPI з обробки звернень для кожного співробітника. Це особливо стане в нагоді, коли ми випустимо новий модуль зарплати і ви зможете встановити індивідуальні бонуси за успішне закриття звернень.

Кожен із цих звітів традиційно можна експортувати у вигляді Excel-файлу та надрукувати. А покрокові інструкції щодо роботи з ними ви знайдете в Базі знань:

Якщо у вас залишилися питання, обов'язково залишайте їх у коментарях або напишіть у чат служби підтримки РемОнлайн.

comments powered by Disqus