Нові можливості автоматизації у RemOnline
Одними з основних цілей RemOnline є автоматизація ваших бізнес-процесів та підтримка порядку у ваших даних. Сьогодні ми представляємо вам нові налаштування облікового запису в RemOnline, які допоможуть досягти цих цілей.
Тепер ви можете:
- автоматично створювати завдання на основі пропущених дзвінків та фіксувати звернення з будь-яких вхідних дзвінків;
- обмежувати використання виробу у новому замовленні, якщо воно вже використовується в іншому відкритому замовленні;
- зробити поля "Клієнт" та "Рекламна кампанія" обов'язковими у продажах;
- заборонити створення нових клієнтів, якщо вказані номер телефону чи email вже пов'язані з іншим клієнтом.
Також ми додали ряд нових змінних для шаблонів друкованих документів і сповіщень.
Кожна функція має свої особливості, тому розглянемо їх докладніше.
Автоматичне створення завдань на основі пропущених дзвінків
Якщо ви інтегрували RemOnline з IP-телефонією, то можете налаштувати автоматичне створення завдань на основі пропущених дзвінків. Як це працює?
Щоразу, коли RemOnline фіксує пропущений дзвінок, створюється нове завдання і призначається співробітникові, вказаному в налаштуваннях облікового запису. Ви також можете налаштувати автоматичний крайній термін завдання. Якщо ви налаштовуєте створення завдання на кількох виконавців, то можете вказати, чи це спільне завдання для всіх або окремі завдання для кожного співробітника.
Ба більше, ви можете автоматично пов'язувати завдання з відкритими замовленнями та зверненнями, якщо інформація у вашій базі є інформація про клієнта, що телефонував вам. Таким чином, навіть якщо ви не можете відповісти на дзвінок клієнта вчасно, ви можете проконтролювати, що ваші співробітники зв'яжуться з ним пізніше.
Налаштувати автоматичне створення завдань із пропущених дзвінків можна на сторінці "Налаштування > Загальні" у розділі "Завдання".
Автоматичне створення звернень з пропущених та прийнятих вхідних дзвінків
Тепер поговоримо про звернення. Якщо за вашими процесами ви створюєте звернення з будь-яких вхідних дзвінків, як пропущених, так і прийнятих, то тепер ви також можете автоматизувати цей процес.
За замовчуванням RemOnline автоматично прив'язує вхідні дзвінки до останнього відкритого замовлення (якщо клієнт має замовлення у вашій базі даних). Але якщо ви хочете створювати нове звернення на кожен прийнятий або пропущений виклик незалежно від того, чи є у клієнта відкрите замовлення або інше звернення, ви також можете вказати це в налаштуваннях.
Також для створюваних звернень ви можете вказати типи звернень та менеджерів за замовчуваннях для прийнятих та пропущених дзвінків окремо. Зробити це можна на сторінці "Налаштування > Загальні" у розділі "Звернення".
Обмеження використання виробів у відкритих замовленнях
Якщо бізнес-процес вашої компанії передбачає використання виробів (включно з виробами компанії) лише в одному відкритому замовленні, ви тепер можете налаштувати ваш акаунт відповідним чином. Просто перейдіть на сторінку "Налаштування > Загальні" та у розділі "Замовлення" увімкніть чекбокс "Використовувати виріб лише в одному відкритому замовленні".
Це обмеження гарантує, що один виріб не буде додано до декількох відкритих замовлень одночасно, і допоможе уникнути плутанини в замовленнях та помилок через людський фактор.
Обов'язкові поля "Клієнт" та "Рекламна кампанія" у Продажах
Раніше поля "Клієнт" та "Рекламна кампанія" у продажах були необов'язковими, що іноді призводило до того, що продавці забували їх заповнювати, навіть якщо правила компанії вимагали цього. Хороша новина у тому, що тепер ви можете зробити ці поля обов'язковими! Якщо вам важливо фіксувати клієнтів і відстежувати конверсії рекламних кампаній у продажах, перейдіть на сторінку "Налаштування > Загальні" і в розділі "Продажі" позначте ці поля як обов'язкові.
Унікальний номер телефону та email клієнта
Щоб запобігти створенню дублів клієнтів, тепер можна заборонити створення нових клієнтів, якщо вказаний номер телефону або адреса електронної пошти вже використовується для іншого клієнта. Щоб увімкнути цю функцію, перейдіть на сторінку "Налаштування > Загальні" та у розділі "Клієнти" увімкніть відповідні чекбокси.
Нові змінні в шаблонах друкованих документів і сповіщень
Ви часто звертаєтесь до нас з необхідністю виводити ту чи іншу інформацію у друковані документи та сповіщення. Тож базуючись на ваших побажаннях, ми додали ряд нових змінних у RemOnline:
- {Order Manager Phone} для Замовлень і Списку замовлень – номер телефону менеджера замовлення.
- {Order Due Date Time} для Замовлень і Списку замовлень – крайній термін виконання замовлення, відображений у форматі ДД/ММ/РРРР ГГ:ХХ.
- {Product Serial Number} для Етикеток товарів і послуг – серійний номер товару у числовому відображенні.
- Група змінних "Виріб" у шаблонах документів для Рахунків (зверніть увагу, що змінні працюють лише у рахунках, згрупованих за замовленнями).
- {Client Phone Type} для всіх документів, де є група змінних "Клієнт" – тип номеру телефону, вказаний у профілі клієнта (наприклад, якщо ви так вказуєте контактну особу для юридичних клієнтів, то можете тепер вивести на друк ім'я).
- {Asset Bin Location} для Етикеток виробів – складська комірка, в якій виріб перебуває у поточний момент.
- {Product Comment} для Замовлень, Продажів і Рахунків – коментар, доданий до товару або послуги у діалозі замовлення на вкладці "Роботи та матеріали" (у таблиці відображається в дужках під назвою позиції).
- {Current User} для всіх документів, де є група змінних "Співробітники" – ім'я співробітника, що друкує документ.
- {Subtotal} для Замовлень, Списку замовлень, Продажів і Рахунків – загальна сума замовлення, продажу або рахунку без урахування знижок на накладених податків.
Нові налаштування надають вам більше можливостей для автоматизації процесів і допомагають підтримувати в належному стані дані облікового запису в RemOnline. А щоб у майбутньому ви могли ще ефективніше використовувати їх, ми працюємо над новою інтеграцією RemOnline з IP-телефонією Twilio, а також над інструментом для пошуку дублікатів. Крім того, вже на фінальній стадії важливі доопрацювання для Розрахунку та Нарахування Зарплати в RemOnline. Слідкуйте за оновленнями, щоб не пропустити нічого важливого.
Якщо ви маєте запитання чи пропозиції щодо цього оновлення, залиште коментар нижче або напишіть у чат Служби підтримки RemOnline.