Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Оновлення в березні

^ Оновлення в березні

Зустрічайте березневе оновлення РемонтОнлайн.

Можливість вказати клієнта при продажу

Тепер при продажу товару в Магазині можна вказати клієнта - кому був проданий товар. У діалозі продажу, клікніть галочку “Вказати клієнта”, в формі, що з'явилася введіть дані клієнта (точно так само, як ви це робите в формі замовлення).

Таким чином, тепер кожний продаж може бути пов'язаний з клієнтом. Якщо ви хочете, щоб в товарному чеку відображалася інформація про клієнта, вам необхідно додати в шаблон товарного чека відповідні змінні (наприклад #КЛІЄНТ-ІМ'Я і #КЛІЄНТ-ТЕЛЕФОН).

Тепер шаблони документів діляться за їх призначенням

У шаблону друкованого документа повинно бути вказано його призначення - де цей документ повинен використовуватися. Якщо призначення документа зазначено як “Замовлення” - такий документ буде відображатися в списку документів для друку у замовленні. Якщо призначення документа зазначено як “Магазин” - такий документ можна буде роздрукувати тільки при продажу товару в Магазині.

Нумерація продажів, оприбуткування, списань і переміщень

Тепер всі продажі в Магазині, а також складські операції (оприбуткування, списання та переміщення) мають свій власний номер операції. Це повинно спростити спілкування співробітників в майстерні. Тепер, щоб знайти потрібну операцію досить знати її номер.
Так само, операція внесення грошей в касу з продажу тепер містить номер продажу, при кліці на який відкриється діалог цього продажу.



А що ж далі?

Ми продовжуємо працювати над серією оновлень, які дозволять реалізувати базовий бухгалтерський облік в сервісному центрі. У наступних оновленнях з'явиться можливість контролювати заборгованість за виплатами клієнтів, постачальників і інших контрагентів. З'явиться можливість по кожному з клієнтів бачити все його замовлення і продажу за весь час, а так само знати фінансовий баланс по цьому клієнтові (скільки він нам повинен, а може бути ми йому повинні?).

comments powered by Disqus