6 хвилин

Розповідаємо про редактор форм Звернень і чого чекати з появою Виробів

З моменту появи Звернень ми отримали море зворотного зв'язку від користувачів, що у черговий раз показує, наскільки це важливий і потрібний функціонал у RemOnline. Тому ми не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо його допрацьовувати. Також з кожним днем ми стаємо все ближче і ближче до появи Виробів, тому вирішили привідкрити завісу таємниці і розповісти, чого ж вам чекати від них.

Та про все по порядку.

Редактор форм Звернень

Одним з найбільш частих побажань була можливість редагувати форму звернення, і ми з радістю повертаємося до улюбленої рубрики "Ви просили – ми зробили".

Тепер на сторінці "Налаштування > Редактор форм" є вкладка "Звернення", де ви можете:

  • створювати та редагувати типи звернень;
  • додавати, видаляти і задавати порядок полів у них;
  • встановити кожному типу звернення свій початковий статус.

Це дозволить вам збирати всю необхідну інформацію по заявках, класифікувати їх і створювати окремі воронки для більш ефективної обробки. А враховуючи, що аналогічні можливості є для замовлень, це не повинно стати чимось складним і незрозумілим для вас.

Поля у формі звернення

Зверніть увагу, що "Клієнт", "Номер телефону", "Локація" і "Менеджер" – це обов'язкові системні поля, які не можна змінити або видалити, тому вони не відображаються в редакторі. Чотири поля з базової форми звернення залишаються системними опціональними, які при бажанні можна видалити:

  • список значень "Рекламна кампанія";
  • текстова область "Коментар";
  • поле "Крайній термін" з вибором дати і часу;
  • чекбокс "Терміново".

Додатково ви можете створити власні користувацькі поля та прив'язати до них довідники, щоб оформляти звернення швидше.

Редактор форм звернення

Однак зверніть увагу, що поля "Клієнт", "Номер телефону", "Локація" та "Менеджер" не можна змінити або видалити, тому вони не відображаються в редакторі.

Покрокову інструкцію, як редагувати форму звернення і використовувати довідники, читайте тут.

Використання типів звернень і початкових статусів

Тепер ви можете класифікувати звернення, наприклад, за каналами, з яких до вас прийшов клієнт, і задавати для кожного типу звернень свій набір і порядок полів. Що з цим робити далі?

новий тип звернень

А далі ви можете:

  • фільтрувати і сортувати таблицю звернень за типами (так-так, тепер там є такий фільтр і однойменна колонка);
  • встановити тип звернення за замовчуванням на сторінці "Налаштування > Загальні";
  • додатково задати тип звернення за замовчуванням при автоматичному створенні з пропущеного дзвінка.

Основні типи звернень

Також користувачам тарифного плану "Бізнес" доступна можливість задати початковий статус для кожного типу звернення, а за допомогою правил переходу з одного статусу в інший - створити різні сценарії обробки заявки. Наприклад, для пропущеного дзвінка логічним наступним кроком буде зв'язатися з клієнтом. Коли для заявки з сайту це може бути прорахунок вартості послуги або уточнити, коли цікавий для клієнта товар буде в наявності.

Детальніше про те, як створити і налаштувати типи звернень, читайте в цій статті Бази знань.

Відсутність редактора форм для звернень була нашим останнім стопом перед створенням звітності по ним (адже немає сенсу дивитися статистику, коли всі заявки в одній купі) та інтеграцією з соцмережами, маркетплейсами і т.д.

Вже зараз ви можете використовувати звернення більш ефективно, а далі – тільки більше.

Готуємося до появи Виробів у RemOnline

Специфіка сервісного бізнесу полягає в тому, що ви працюєте з майном клієнтів, а не своїм. І якщо зараз в RemOnline реалізована логіка обробки замовлення через типи, ланцюжки статусів тощо, то з Виробами буде додано фізичну сторону процесу. Загалом з'явиться так багато нового, що ми вирішили підготувати вас заздалегідь.

Почнемо з того, що ж ми називаємо Виробом. Це може бути девайс, автомобіль, техніка, предмет одягу або інша власність клієнта, яку він віддає вам на обслуговування. Також це може матеріальна власність компанії, наприклад, обладнання, техніка, авто і навіть приміщення, яку не можна продати, але можна додавати в замовлення, наприклад, в якості підмінного фонду або для здачі в оренду.

Якщо коротко, то з появою Виробів ви зможете:

  • реєструвати в RemOnline майно, що належить клієнтам або вашої компанії;
  • переміщати вироби і знати їхнє точне місцезнаходження: на складі, у співробітника на відповідальному зберіганні або ж у клієнта;
  • при вказівці клієнта в замовленні бачити все його вироби і вибирати потрібний в один клік, чим прискорите роботу приймальників;
  • відслідковувати історію обслуговування та переміщення кожного виробу.

Тепер давайте розглянемо все докладніше.

Склади виробів

Кожний створений у RemOnline виріб має фізично десь перебувати, але зберігати їх разом з товарами на продаж не можна. Тому на сторінці "Налаштування > Склади" з'являться окремі склади товарів і склади виробів.

Налаштування Складів Виробів

Склади виробів теж можна буде використовувати як глобальні або локальні та створювати на них комірки для адресного зберігання, щоб знати точне місце розташування виробу.

Сторінка виробів

У розділі "Склад" з'явиться нова вкладка, де будуть відображатися всі вироби клієнтів і вашої компанії із зазначенням найменування, власника і головне - поточного місцезнаходження. Виріб може перебувати на одному зі складів компанії, у клієнта або у одного із співробітників, тобто на відповідальному зберіганні.

Склад загальний список

У діалозі перегляду виробу можна буде побачити історію його обслуговування та переміщення. Також поява виробів дозволить нам приступити до роботи над блоком Логістики в RemOnline.

А найприємніше те, що ви зможете налаштувати автоматичне приймання виробу на склад, переміщення на відповідальне зберігання співробітнику або повернення клієнту при зміні статусу замовлення.

Редактор форми і створення виробу

Виріб можна буде створити двома способами: на однойменній сторінці Складу або в замовленні. Та попередньо ви зможете налаштувати форму виробу, яка за замовчуванням буде складатися з таких полів:

  • Складене поле "Група > Бренд > Модель > Модифікація" (останнє опціонально);
  • VIN / IMEI / Серійний номер (в залежності від вашої сфери діяльності);
  • Колір;
  • Стан;
  • Вартість.

Для кожного поля можна буде ввімкнути чекбокси "Обов'язково", "Показувати в замовленні" і "Заборонити редагувати після створення виробу". А щоб картка виробу відображалася в замовленні, в усі типи замовлень буде додано відповідне системне поле.

Налаштування редактор Форм

А знаєте, що порадує вас тут найбільше? Складене поле буде пов'язано з новим ієрархічним довідником виробу. Так-так, ви зможете задати послідовний довідник залежно від вашої сфери діяльності. Наприклад, вказуєте групу виробу "мобільний телефон", обираєте бренд Apple і далі у списку будуть моделі лише цього виробника. Або ж вказуєте як виріб авто, марку Mazda і далі вибираєте з моделей тільки цієї марки. Ну вогонь же!

Довідник Виробів

Якщо ви вкажете в замовленні клієнта, у якого ще немає жодного зареєстрованого в RemOnline виробу, то зможете створити новий при заповненні однойменного складеного поля. А якщо у клієнта вже буде один і навіть кілька виробів, ви зможете обрати потрібний в один клік.

При створенні виробу зі сторінки на складі вам необхідно буде зазначити клієнта або вашу компанію як власника, у другому випадку вибрати також склад для розміщення, а далі заповнити інші поля.

Все це з'явиться вже до кінця місяця, а в майбутньому також з'явиться можливість проводити інвентаризацію виробів, сегментувати за ними клієнтську базу та багато іншого. Зокрема, ви зможете конвертувати вироби в товари, наприклад, коли клієнт так і не забрав свій пристрій, і навпаки перетворювати товари у вироби.

Також новий довідник виробів стане базою для ієрархічного довідника послуг. Так, наприклад, ви зможете окремо прописати всі послуги та їхню вартість для Iphone, окремо для Xiaomi, окремо для Macbook тощо.

Зверніть увагу, що поява Виробів буде першим оновленням, коли перехід на нову модель роботи з замовленнями буде індивідуальним і лише за бажанням, а не автоматичним. Це пов'язано з тим, що зараз кожна компанія фіксує вироби клієнтів по-своєму за допомогою різних системних і користувацьких полів. Тому всі поточні дані в замовленнях будуть збережені, а про те, як перейти на використання виробів, ми розповімо вам безпосередньо перед оновленням.

Друзі, на цьому все. Слідкуйте за нашими новинами, щоб не пропустити важливі оновлення, та не забувайте залишати коментарі, тому що ваш зворотній зв'язок – наше все.

comments powered by Disqus