9 хвилин

Стрічка подій і коментарі в мобільному додатку "РемОнлайн" на iOS, відгуки клієнтів і фільтри в "РемОнлайн Директор" на Android

Друзі, ми продовжуємо вдосконалювати мобільні додатки РемОнлайн для співробітників і керівників. Так в додатку "РемОнлайн" на iOS ви тепер можете переглядати Стрічку подій замовлення і залишати коментарі, а в "РемОнлайн Директор" на Android – відстежувати відгуки клієнтів і фільтрувати дані.

Давайте розглянемо всі зміни докладніше.

Стрічка подій і коментарі в мобільному додатку "РемОнлайн"

Почнемо з того, що мобільний додаток "РемОнлайн Камера" тепер називається просто "РемОнлайн". Ми вже не раз говорили, що наша мета – зробити його повноцінним інструментом для роботи з замовленнями з можливістю створювати замовлення та приймати платежі, так що серед усіх мобільних додатків це стане базовим. Але повернемося до оновлення.

Тепер після сканування QR-коду замовлення ви побачите його Стрічку подій (поки без подій типу "Дзвінок" і "Повідомлення"), де крім прикріплення фото та файлів до замовлення можна залишити коментар.

 

event-feed-ru.png (64 KB) 

Як і в веб-версії, коментар можна зробити публічним або приватним. Просто виберіть тип, який вам потрібен, і введіть текст коментаря.
 

add-comment-empty.png (20 KB)

 
У Стрічці подій ви можете переглядати та видаляти прикріплені фото та файли, а також коментарі, просто натиснувши на об'єкт.

повідомлення у стрічці подій

Сообщение

У наступному оновленні програми чекайте відображення таблиці замовлень, фільтрацію та сортування, можливість пошуку замовлення, а також відображення всієї інформації замовлення.

Версія для Android з'явиться в першій половині жовтня.

Відгуки клієнтів та фільтри в РемОнлайн Директор на Android

Тепер вкладка "Відгуки" є і в РемОнлайн Директор на Android. Тож всі керівники можуть стежити за зворотним зв'язком клієнтів і рівнем їх задоволеності через мобільний додаток.

Відгуки можна переглядати за будь-який період, фільтрувати їх за оцінками та локаціями. Якщо потрібно розібратися в причинах, з яких ви отримали ту чи іншу оцінку, – просто натисніть на номер замовлення, щоб відкрити його в веб-версії РемОнлайн. А при тривалому натисканні на картку відкликання ви зможете зв'язатися з клієнтом або менеджером замовлення.

 

reviews-android.png (80 KB) 

Крім того, використовувати фільтри тепер можна на вкладках "Звіт" і "Каси". Дані в звіті можна відфільтрувати за локаціями та типами замовлень, а в Касах можна вибрати, які каси показувати, а які – ні.

Оновіть ваш додаток, щоб використовувати нові можливості. А якщо ви ще не встановили його, то посилання на Google Play ви знайдете на цій сторінці.

Друк QR-коду замовлення

З появою мобільного додатку "РемОнлайн" у кожного замовлення з'явився свій QR-код, завдяки якому до замовлення через додаток можна прикріпити фото та файли, залишити коментарі. Також з появою мобільного додатка ми отримали багато запитів щодо можливісті друкувати QR-коди.

І сьогодні з радістю повідомляємо, що така можливість у вас тепер є! Для цього на сторінці "Налаштування> Шаблони документів" в списку змінних з групи "Інші" з'явилися 2 нові змінні:

  • QR-КОД-ЗАМОВЛЕННЯ для використання в документах для співробітників — генерує при друку QR-код для сканування через мобільний додаток "РемОнлайн";
  • QR-КОД-ДЛЯ-КЛІЄНТА для використання в документах для клієнтів — генерує при друку QR-код, який працює аналогічно змінної #ЗАМОВЛЕННЯ-URL-ДЛЯ-КЛІЄНТА і дозволяє клієнтам самостійно отримати актуальну інформацію по їх замовленнях.

QR-КОД-ДЛЯ-КЛИЕНТА

Таким чином ви можете зробити більш зручною роботу виїзних співробітників, наприклад, коли майстер їде на замовлення з роздрукованим маршрутним листом, де у кожного замовлення є свій QR-код, він може в кілька кліків додати фото, файл або коментар.


qr-код в маршрутном листе

А в документах для клиентов, например, в приемной квитанции печатать QR-код, чтобы клиенты могли в любой момент проверить статус заказа и не отвлекать при этом ваших менеджеров.

печатать QR-код

Інструкцію, як додати QR-код замовлення в шаблони друкованих документів, ви знайдете в Базі знань.

 

На цьому все, друзі. Впевнені, що ці нові можливості дозволять зробити вашу роботу більш зручною та швидкою. І не забувайте, що ваші коментарі та звернення в службу підтримки допомагають нам робити РемОнлайн краще. А ми тим часом працюємо над наступними оновленнями, в одному з яких з'явиться Графік роботи співробітників.

comments powered by Disqus