5 хвилин

Баланси та вироби співробітників

Друзі, зустрічайте перше оновлення RemOnline у 2022 році, яке присвячене балансам та виробам співробітників!

Та спершу зазначимо, що з огляду на останні події, пов'язані з фіскалізацією, ми намагаємося якомога швидше реагувати на проблеми в інтеграціях з фіскальними реєстраторами. Тож із цим оновленням було виправлено дві помилки у використанні пРРО Checkbox:

  • неможливість фіскалізувати платежі по замовленнях, в яких є хоч одна позиція з нульовою ціною;
  • неможливість повторно фіскалізувати чек при невдалій першій спробі.

Якщо у вас виникають ще якісь помилки, обов'язково звертайтеся до служби підтримки. А тепер повернемося до балансів.

До цього моменту у RemOnline не було балансів співробітників, тому користувачі вели облік зарплати та контролювали виплати по-різному. Одні створювали під кожного співробітника касу, до неї переміщували зароблену співробітником суму і з неї потім виплачували зарплату. Інші – вигадували свої способи. Треті ж просто використали розрахунок зарплати, але не контролювали виплати у RemOnline. А щоб оформити замовлення, продаж чи оприбуткування від співробітника, необхідно було самостійно створити клієнта.

Сьогодні ж ми зробили перший крок на шляху до появи нового зарплатного модуля та повноцінних взаєморозрахунків зі співробітниками в RemOnline – у кожного співробітника з'явився свій баланс, на який впливають усі замовлення, продажі, оприбуткування та платежі, в яких він вказаний як клієнт чи постачальник.
 
employee-balance.png (55 KB)
 

Для появи такої можливості для кожного співробітника було створено системного клієнта, у якого:

  • таке ж ім'я та контактні дані, як у співробітника;
  • є іконка, яка відзначає його як працівника компанії;
  • є баланс, що відповідає балансу у профілі співробітника.

client-employee.png (47 KB)
 

Зверніть увагу, що ім'я працівника не просто однакове, а спільне. Змінити його можна лише через діалог співробітника на сторінці "Параметри > Співробітники", і в діалозі клієнта у такому разі ім'я також зміниться.

Що ви можете із цим зробити?

По-перше, якщо до цього ви створювали клієнта під співробітника самостійно, то тепер вам потрібно об'єднати два профілі через групові дії. Так у вас залишиться один профіль співробітника у клієнтах, у якому буде вся історія його внутрішніх замовлень та продажів.
 
merge-client-and-employee-profiles.png (40 KB)
 
По-друге, якщо для розрахунків із співробітником існує окрема каса, то тепер ви можете перемістити кошти з цієї каси на баланс співробітника за допомогою коригування, як зазначено у цій інструкції. При цьому якщо баланс вибраної каси позитивний, то при коригуванні RemOnline інвертує це значення. У балансі співробітника ви побачите негативну суму, тобто компанія винна працівнику. Якщо ж у касі негативна сума, то при коригуванні працівник виявиться вашим боржником.
 
employee-balance-adjustment.png (70 KB)
 
Зверніть увагу, що після цього коригування важливо більше не використовувати таку касу і не робити інших коригувань балансу співробітника, щоб зробити його нульовим, з двох причин:

  1. Скоро у вас з'явиться можливість нараховувати зарплату працівників на їхній баланс. Більше того, зарплату за січень та лютий можна буде нарахувати ретроспективно. І якщо ви використовуватимете для взаєморозрахунків каси, то баланси співробітників у результаті просто не зійдуться.
  2. Після випуску нового зарплатного модуля ми почнемо роботу над можливістю сформувати інші витрати методом нарахування, а потім на підставі даних про доходи та витрати сформувати P&L. Подальше використання кас для взаєморозрахунків спричинить некоректні дані в ньому.

Прямо зараз ми працюємо над тим, щоб у розрахунку зарплати ви могли вказати співробітникам не лише денну та погодинну, а й місячну ставку. Крім того, буде значно розширено налаштування розрахунку бонусів, наприклад, за обробку звернення або за термінові замовлення. Також ви зможете преміювати чи штрафувати підлеглих. А далі все це ви зможете нарахувати на баланс співробітника та порівняти, скільки грошей уже виплачено та скільки залишилося до виплати.
 
accural_view.png (34 KB)

Вироби працівників

Окрім балансів, ви тепер можете зручніше та правильніше працювати з виробами співробітників. По-перше, оскільки у співробітника з'явився профіль клієнта, ви можете завести майно працівників, яке вони використовують у роботі. Наприклад, працівник прийшов зі своєю паяльною станцією, автомобільним сканером чи навіть ноутбуком. Тепер ви можете завести її на склад компанії, але вказати власником співробітника. І тоді буде видно, що і комусь належить.
 
employee-asset-owner.png (41 KB)
 
Також тепер не обов'язково заходити на сторінку "Склад > Вироби" і використовувати фільтри, щоб переглянути всі вироби, які числяться на співробітнику. Для цього у діалозі співробітника на сторінці "Налаштування > Співробітники" з'явилася окрема вкладка "Вироби".
 
employee-assets.png (43 KB)
 
Уже з найближчими оновленнями у вас з'явиться можливість відслідковувати всі зміни за Зверненнями, залишати в них коментарі та прикріплювати файли через Стрічку подій. Окрім цього, ми активно працюємо над покращенням Графіка роботи співробітників та, як уже було сказано вище, новим зарплатним модулем. А якщо у вас є питання чи побажання щодо цього оновлення, обов'язково пишіть їх у коментарі або чат служби підтримки.

comments powered by Disqus