Тип замовлення "за замовчуванням", обмеження доступу до цін, змінні в шаблонах сповіщень
Без зайвих передмов: RemOnline оновився
Цього разу з'явилися такі поліпшення, як:
- налаштування типу замовлення "за замовчуванням" для кожної майстерні;
- обмеження доступу співробітників до різних типів цін;
- перелік змінних з'явився в шаблонах сповіщень;
- відображення артикулу та штрих-коду товару в експорті звіту "Обороти товарів".
Давайте зараз розглянемо докладніше, що ж являє собою кожен з пунктів.
Тип замовлення "за замовчуванням" для майстерні
Для коректного обліку та щоб уникнути плутанини у замовленнях, в налаштуваннях майстерень з'явилося поле "Тип замовлення за замовчуванням", в якому є кілька варіантів на вибір:
Задано один з існуючих типів замовлення – завжди буде відкриватися форма цього типу замовлення.
“Запам'ятовувати останній” – відкриється форма того типу замовлення, який оформлювали останнім.
“Тип замовлення не задано” – при оформленні замовлення відкриється порожня форма і менеджеру обов'язково потрібно буде вибрати його тип.
Звертаємо вашу увагу на те, що тип замовлення за замовчуванням можна встановити чи змінити на сторінці "Налаштування> Майстерні" для кожної майстерні окремо.
Обмеження доступу ролей до цін
Відтепер ви можете налаштовувати доступ співробітників до кожного типу ціни окремо. Це можна зробити двома способами:
- У діалозі створення або редагування типу ціни на сторінці "Налаштування> Ціни і знижки" – просто позначте галочками ті ролі, які зможуть бачити та встановлювати цей тип ціни.
- У діалозі налаштування ролей на сторінці "Налаштування> Співробітники" – прогортайте донизу та позначте галочками ті типи цін, які зможуть бачити і встановлювати співробітники з відповідною роллю.
Так ви зможете, наприклад, надати доступ до цін зі знижками тільки менеджерам або зробити різні ціни для різних майстерень і розмежувати доступ співробітників до них.
Змінні в шаблонах сповіщень
Відтепер перелік доступних змінних відображено не тільки у шаблонах документів, а й в шаблонах сповіщень. Так вам буде зручніше створювати і редагувати повідомлення для клієнтів та співробітників.
Артикул і штрих-код в експорті звіту "Обороти товарів"
Ви неодноразово писали нам, що в експорті звіту "Обороти товарів" зручніше шукати товари не за найменуванням, а за артикулом або за штрих-кодом. Ми вас почули і додали до звіту колонки "Артикул" і "Штрих-код", щоб ви могли простіше та швидше знаходити потрібні товари.
Також в цьому оновленні ми виправили дрібні помилки і незручності в роботі RemOnline.
У тому числі, налагодили інтеграцію з 1С: Бухгалтерія 3.0. Раніше, після оновлення на версію 3.0.70 та вище, ставалися перебої в обміні даними. Ми це полагодили, однак для коректної роботи вам потрібно заново перевстановити модуль інтеграції з 1С. Скачати оновлену версію модуля можно за посиланням.