1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Оновлення
  4. Журнал подій у РемОнлайн

Журнал подій у РемОнлайн

Журнал подій у РемОнлайн

Часто у керівника немає часу "ходити" по всіх сторінках і документах РемОнлайн, щоб встежити за всіма діями співробітників. Хто видалив клієнта? У яких замовлень сьогодні змінилися статуси? Що робили сьогодні співробітники? До цього дня потрібно було витратити чимало часу, аби відповісти на ці питання.

Та тепер ви можете використовувати Журнал подій – єдиний звіт, який показує, хто, що, де і коли зробив у вашому акаунті РемОнлайн. Цей інструмент дозволяє краще контролювати дії співробітників, бачити загальну активність компанії, а також кожної локації та співробітника окремо.

Давайте розглянемо новий звіт докладніше.

Які дані містить Журнал подій

Звіт знаходиться на сторінці "Звіти > Журнал подій" і складається з 6 колонок: 

  • Дата – відповідає на питання "коли?"
  • Локація – відповідає на питання "де?"
  • Співробітник – відповідає на питання "хто?"
  • Об'єкт – відповідає на питання "з чим?"
  • Подія – відповідає на питання "що?"
  • Додатково – відповідає на всі інші питання :), наприклад, який був статус замовлення або звернення та на який змінився, що написали в коментарі і тд.

 
Які дані містить Журнал подій
 
І як можна здогадатися з назви звіту, ключове в цьому всьому – події. На поточному етапі звіт показує 44 події, які діляться на групи:

  • Задачі
    Задачу створено, видалено, виконано или повернено
  • Звернення
    Зверненнястворено, видалено, статус змінився
  • Замовлення
    Замовленнястворено, видалено; статус, локацію, клієнта, тип, крайній термін, час запису, менеджера, видповідального виконавця змінено; додано чи видалено работу, послугу, товар
  • Продажі
    Продаж створено, видалено,
  • Фінанси
    Надруковано фіскальний чек, повернення клієнту створено або видалено
  • Склад
    Створено або видалено Оприбуткування, Переміщення, Списання, Повернення постачальнику, Інвентаризацію
  • Клієнти
    Клиента створено, видалено, відгук клієнта отримано
  • Інші
    Коментар створено, файл прикріплено або видалено
  • Автентификація – користувач авторизувався

 
звіт показує 44 події
 

Як бачите, серед подій є авторизація користувачів, в зв'язку з чим у РемОнлайн більше немає окремого звіту з історією входів – він став частиною Журналу подій.

І це тільки початок, перелік подій буде регулярно доповнюватися на підставі ваших побажань.

Приклади використання Журналу подій

Звіт формується на підставі 4 фільтрів: Період, Локація Співробітник і Події, значення яких ви можете змінювати в залежності від того, що хочете побачити та які цілі перед собою ставите. Наведемо кілька прикладів, яку корисну інформацію ви можете отримати тут.

Видалені клієнти

Клієнтська база – один з найцінніших ресурсів будь-якого бізнесу, тому зберігати її потрібно дбайливо. І навіть якщо ви ретельно підходите до питання доступу співробітників до клієнтських даних, людський фактор ніхто не відміняв – будь-який співробітник може видалити клієнта помилково.

Тому ви можете відфільтрувати журнал за подією "Клієнта видалено" і побачити, хто і коли видалив того чи іншого клієнта. І тут є ще одна крута можливість Журналу подій: видаленого клієнта можна відновити! Тож ви можете більше не боятися, що хтось видалить всю вашу базу клієнтів.
 
Видалені клієнти
 

Зараз в зв'язку з технічними обмеженнями відновити можна тільки 2 видалених об'єкти: клієнта та звернення. Але ми будемо працювати над тим, щоб цей список збільшився.

Дії співробітника

Якщо у вас є питання до окремого співробітника, наприклад, ви сумніваєтеся в його сумлінності або не знаєте, чим він займався весь день, то легко можете відфільтрувати Журнал подій за цим підлеглим.
 
Дії співробітника
 

Події в локації

Хочете знати все, що відбувалося в локації за день? Нема питань – просто виберіть потрібний період і локацію, а далі Журнал подій покаже всі зміни та їхню хронологію.

Зверніть увагу, що при оновленні ми наповнили Журнал подій вашими даними за 2021 рік. Якщо з моменту оновлення (публікації статті) ви ще нічого не робили в акаунті, то старі події будуть відображатися не в повній мірі. Наприклад, для події "Статус замовлення змінився" в колонці "Додатково" буде вказано лише останній статус. Проте щойно ви почнете активно працювати, звіт швидко наповниться даними в тому вигляді, в якому вони мають відображатися.

Журнал подій у тарифних планах

Доступ до звіту з'являється з тарифного плану Стартап, але тут звіт відображає дані лише за останні 30 днів. У користувачів цього тарифу немає можливості змінювати значення фільтра "Період".

Для користувачів на тарифних планах Бізнес і Максимум доступна повна історія Журналу подій з можливістю будувати звіт за будь-який період. Також нагадуємо що недавно серед доступних функцій у цих тарифах з'явились Допустимі дії на складах і з касами, однак до 1 жовтня вони доступні у всіх тарифних планах.

Що далі?

Поява загального журналу – це великий крок у бік появи Стрічки подій у різних документах: Зверненнях, Задачах, Клієнтаї, Товарах тощо. Тож тепер робота в цьому напрямку піде швидше.

Також, як ми вже сказали, 44 події, які присутні в Журналі подій зараз, – це лише початок. Тепер нам важливо розуміти, які ще події ви хотіли б відслідковувати в цьому звіті. Тому обов'язково пишіть у коментарях або в чат служби підтримки, чого вам не вистачає і чому.

comments powered by Disqus