Журнал подій у RemOnline
Часто у керівника немає часу "ходити" по всіх сторінках і документах RemOnline, щоб встежити за всіма діями співробітників. Хто видалив клієнта? У яких замовлень сьогодні змінилися статуси? Що робили сьогодні співробітники? До цього дня потрібно було витратити чимало часу, аби відповісти на ці питання.
Та тепер ви можете використовувати Журнал подій – єдиний звіт, який показує, хто, що, де і коли зробив у вашому акаунті RemOnline. Цей інструмент дозволяє краще контролювати дії співробітників, бачити загальну активність компанії, а також кожної локації та співробітника окремо.
Давайте розглянемо новий звіт докладніше.
Які дані містить Журнал подій
Звіт знаходиться на сторінці "Звіти > Журнал подій" і складається з 6 колонок:
- Дата – відповідає на питання "коли?"
- Локація – відповідає на питання "де?"
- Співробітник – відповідає на питання "хто?"
- Об'єкт – відповідає на питання "з чим?"
- Подія – відповідає на питання "що?"
- Додатково – відповідає на всі інші питання :), наприклад, який був статус замовлення або звернення та на який змінився, що написали в коментарі і тд.
І як можна здогадатися з назви звіту, ключове в цьому всьому – події. На поточному етапі звіт показує 44 події, які діляться на групи:
- Задачі
Задачу створено, видалено, виконано или повернено - Звернення
Зверненнястворено, видалено, статус змінився - Замовлення
Замовленнястворено, видалено; статус, локацію, клієнта, тип, крайній термін, час запису, менеджера, видповідального виконавця змінено; додано чи видалено работу, послугу, товар - Продажі
Продаж створено, видалено, - Фінанси
Надруковано фіскальний чек, повернення клієнту створено або видалено - Склад
Створено або видалено Оприбуткування, Переміщення, Списання, Повернення постачальнику, Інвентаризацію - Клієнти
Клиента створено, видалено, відгук клієнта отримано - Інші
Коментар створено, файл прикріплено або видалено - Автентификація – користувач авторизувався
Як бачите, серед подій є авторизація користувачів, в зв'язку з чим у RemOnline більше немає окремого звіту з історією входів – він став частиною Журналу подій.
І це тільки початок, перелік подій буде регулярно доповнюватися на підставі ваших побажань.
Приклади використання Журналу подій
Звіт формується на підставі 4 фільтрів: Період, Локація Співробітник і Події, значення яких ви можете змінювати в залежності від того, що хочете побачити та які цілі перед собою ставите. Наведемо кілька прикладів, яку корисну інформацію ви можете отримати тут.
Видалені клієнти
Клієнтська база – один з найцінніших ресурсів будь-якого бізнесу, тому зберігати її потрібно дбайливо. І навіть якщо ви ретельно підходите до питання доступу співробітників до клієнтських даних, людський фактор ніхто не відміняв – будь-який співробітник може видалити клієнта помилково.
Тому ви можете відфільтрувати журнал за подією "Клієнта видалено" і побачити, хто і коли видалив того чи іншого клієнта. І тут є ще одна крута можливість Журналу подій: видаленого клієнта можна відновити! Тож ви можете більше не боятися, що хтось видалить всю вашу базу клієнтів.
Зараз в зв'язку з технічними обмеженнями відновити можна тільки 2 видалених об'єкти: клієнта та звернення. Але ми будемо працювати над тим, щоб цей список збільшився.
Дії співробітника
Якщо у вас є питання до окремого співробітника, наприклад, ви сумніваєтеся в його сумлінності або не знаєте, чим він займався весь день, то легко можете відфільтрувати Журнал подій за цим підлеглим.
Події в локації
Хочете знати все, що відбувалося в локації за день? Нема питань – просто виберіть потрібний період і локацію, а далі Журнал подій покаже всі зміни та їхню хронологію.
Зверніть увагу, що при оновленні ми наповнили Журнал подій вашими даними за 2021 рік. Якщо з моменту оновлення (публікації статті) ви ще нічого не робили в акаунті, то старі події будуть відображатися не в повній мірі. Наприклад, для події "Статус замовлення змінився" в колонці "Додатково" буде вказано лише останній статус. Проте щойно ви почнете активно працювати, звіт швидко наповниться даними в тому вигляді, в якому вони мають відображатися.
Журнал подій у тарифних планах
Доступ до звіту з'являється з тарифного плану Стартап, але тут звіт відображає дані лише за останні 30 днів. У користувачів цього тарифу немає можливості змінювати значення фільтра "Період".
Для користувачів на тарифних планах Бізнес і Максимум доступна повна історія Журналу подій з можливістю будувати звіт за будь-який період. Також нагадуємо що недавно серед доступних функцій у цих тарифах з'явились Допустимі дії на складах і з касами, однак до 1 жовтня вони доступні у всіх тарифних планах.
Що далі?
Поява загального журналу – це великий крок у бік появи Стрічки подій у різних документах: Зверненнях, Задачах, Клієнтаї, Товарах тощо. Тож тепер робота в цьому напрямку піде швидше.
Також, як ми вже сказали, 44 події, які присутні в Журналі подій зараз, – це лише початок. Тепер нам важливо розуміти, які ще події ви хотіли б відслідковувати в цьому звіті. Тому обов'язково пишіть у коментарях або в чат служби підтримки, чого вам не вистачає і чому.