Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Оновлення РемонтОнлайн: звіт "Грошей всього" і нові права

Оновлення РемонтОнлайн: звіт "Грошей всього" і нові права

cashflow-cover.jpg (140 KB)

У свіжому оновленні з'явився новий звіт "Грошей всього ", були додані нові права, на чисельні прохання поліпшено Email-звіт керівника, а також, додані ще кілька поліпшень, які роблять життя простіше.

Звіт “Всього грошей”

Новий звіт показує скільки грошей всього є у компанії. Зайдіть на сторінку “Звіти> Фінансові звіти> Всього грошей”, виберіть каси, які повинні бути у звіті і натисніть “Створити звіт”.

У першому рядку відображається загальна сума за всіма касами. Далі, звіт показує окремо суму готівкових та безготівкових коштів. У наступних рядках у звіті показані всі каси підприємства в розбивці по майстернях.

total-cash-report.jpg (241 KB)Новий звіт показує скільки грошей всього є у компанії. Зайдіть на сторінку

Відправлення “Email-звіту керівника” в заданий час

“Email-звіт керівника” пкористується величезною популярністю у користувачів РемонтОнлайн. Адже він дозволяє “швидким поглядом” оцінити, як пройшов день. Цей звіт відправляється щодня, рівно опівночі.

Проблема в тому, що для більшості компаній немає сенсу чекати півночі, адже робочий день закінчується як правило набагато раніше. А це означає, що і звіт можна відправляти раніше.

Поспішаємо поділитися гарною новиною: тепер така можливість є!

На сторінку звіту керівника (“Звіти> Інші> Звіт на email”) ми додали два нових поля:

“Час відправки звіту” – дозволяє вказати, в який час ви хочете отримувати звіт;
“Метод розрахунку” – вказує, період часу, за який дані повинні потрапити до звіту: за останні 24 години, або з початку доби.

daily-report-timeshift.jpg (180 KB)

Нові права

Система прав РемонтОнлайн - найпотужніший інструмент для будь-якого бізнесу. “Розділяй і володарюй” кажуть одні, “Довіряй, але перевіряй” інші. У будь-якому випадку, у міру розвитку бізнесу, з'являється необхідність у все більш тонкої настройки прав доступу співробітників.

Сьогодні ми додали більше десятка нових прав. Перерахуємо їх.

Розділ “Замовлення”

  • Може додавати послуги з прейскуранта
  • Повторний друк фіскального чека

Розділ “Магазин”

  • Може експортувати Продажі

Розділ “Платежі> Каси”

  • Може друкувати рух грошей
  • Може експортувати рух грошей

Розділ “Склад> Залишки”

  • Может экспортировать товары
  • Может импортировать товары

Розділ “Клиенты”

  • Може експортувати клієнтів
  • Може імпортувати клієнтів

Розділ “Звіти”

  • Може друкувати дані звіту
  • Може експортувати дані звіту

new-permissions.jpg (183 KB)

Створення замовлення з картки вхідного дзвінка

Тепер, при надходженні дзвінка, в картці вхідного дзвінка відображається кнопка “Створити замовлення”. Якщо натиснути на цю кнопку відкриється діалог нового замовлення для абонента клієнта.

new-order-from-call.jpg (166 KB)

Пошук клієнтів по полю користувачів

Новий редактор форм викликів спричинив великий резонанс серед користувачів РемонтОнлайн. З його появою стало можливим додавати поля в форми Замовлення і Клієнта, в будь-якій кількості і будь-якій послідовності.

Сьогодні ми додали підтримку текстового пошуку по полю користувачів. Просто напишіть слово яке треба знайти в рядок пошуку на сторінці Клієнти, система знайде і відобразить всіх клієнтів, у яких це слово буде знайдено в полі користувачів.

Робота зі Стрічкою подій переміщення замовлення

При переміщенні замовлення в іншу майстерню він стає недоступним для редагування. У тому числі це стосується і Стрічки подій. Ми трохи пом'якшили цю умову і тепер для переміщених замовлень можна залишати коментарі та прикріплювати файли.

Колонка “Клієнт” в файлі експорту звіту “Рух грошових коштів”

Для спрощення аналізу даних звіту, в файл експорту була додана колонка “Клієнт”.

Колонка “Менеджер” у файлі експорту звітів по замовленнях

Також, для спрощення аналізу звіту по замовленнях, в файл експорту була додана колонка “Менеджер”.

apple-club.jpg (124 KB)

comments powered by Disqus