Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ТОП-5 лайфхаків щодо закриття угод

ТОП-5 лайфхаків щодо закриття угод

ТОП-5 лайфхаков по закрытию сделок. «РемонтОнлайн»

Всім знайома така ситуація: клієнт цікавиться послугою або товаром, уточнює різні деталі і нюанси, але все ніяк не наважується зробити покупку. В даному випадку можливі два варіанти: або покупець зовсім не має наміру зараз витрачати гроші, або йому просто не вистачає поштовху в правильному напрямку. І якщо в першому випадку закрити операцію Вам допоможе тільки гіпнотичний вплив, то переконати нерішучого клієнта оформити замовлення простіше простого - потрібно всього лише дотримуватися порад і рекомендацій, про які я вирішив розповісти в цій статті.

Гарантовано закривати більшість угод в умовах сервісних центрів і ремонтних майстерень Вам допоможуть наступні прийоми:

Помощь клиенту в выборе одного из двух вариантов покупки. «РемонтОнлайн»

Цей спосіб відмінно підходять для випадків, коли покупець знаходиться в одному кроці від покупки, але все ще не наважується вибрати якийсь конкретний варіант. Наприклад, клієнт визначився з моделлю комп'ютерної миші, але до кінця не впевнений, який колір йому більше підходять. Такий підхід допоможе клієнту зробити вибір, а Вам - закрити угоду.

Акцентирование внимания клиента на подорожании товара или услуги. «РемонтОнлайн»

Основне переваги подібного Лайфхака полягає в тому, що Ви стимулюєте клієнта не тільки зробити покупку, але і збільшити її обсяг. Найкраще цей прийом працює в разі продажу якихось витратних матеріалів, наприклад картриджів для принтера. Покупець зацікавлений в тому, щоб придбати потрібний йому товар за максимально низькою ціною, поки є така можливість.

Предложение расплатиться картой или наличными за услугу либо товар. «РемонтОнлайн»

Якщо у Вас є можливість приймати платежі віддалено, настійно рекомендую звернути увагу на дану прийом. Суть її дуже проста: як би ненароком цікавлячись зручним для клієнта способом оплати, Ви не залишаєте йому іншого вибору, окрім як зробити покупку. Дуже тактично і, головне, ефективно. Діючи таким чином Ви можете не побоюватися, що відвадите клієнта і він більше не повернеться. Переконайтеся самі!

Акцентирование внимания клиента на том, что товара осталось критически мало. «РемонтОнлайн»

Нерідко клієнта все влаштовує, але зробити покупку він планує не раніше, ніж «завтра» або «в самому найближчому майбутньому». Але хто гарантує, що в цей самий «завтра» він прийде саме до Вас, а не в майстерню за рогом? Якщо хочете закрити операцію в подібній ситуації, повідомте людині про те, що на складі закінчується цікавить його товар, - працює практично безвідмовно.

Искусственная популярность — та же популярность. «РемонтОнлайн»

Так уже склалося, що люди схильні довіряти в першу чергу не словам продавців, якими б красивими ці слова не були, а думкам інших покупців. Однією з найбільш ефективних рекомендацій, що сприяють закриттю угод, є створення штучного ажіотажу навколо товару, яким цікавиться клієнт. Переконливо завіряйте покупця, що товар користується величезною популярністю і розкуповується із завидною швидкістю. А якщо при цьому яка-небудь людина «чисто випадково» зайде до Вас в майстерню і купить даний товар, то ... Загалом, ефект від розглянутого Лайфхака може бути просто грандіозним!

По своєму особистому досвіду, використання спеціальних прийомів для закриття угод гарантовано збільшує прибутковість бізнесу в 2 рази. Хочу нагадати, що вищеописані поради хоч і є, на мою думку, одними з найефективніших, але існує безліч інших Лайфхаків, які, ймовірно, найкраще підійдуть саме Вам. Не припиняйте вдосконалюватися і розвиватися, і Вам обов'язково посміхнеться удача!

comments powered by Disqus