Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Менеджер завдань + поліпшення алгоритму розрахунку ЗП

Менеджер завдань + поліпшення алгоритму розрахунку ЗП

Менеджер завдань

Будь-який бізнес - це командна гра. Дуже важливо вміти делегувати завдання, не забувати про них і своєчасно контролювати їх виконання. Сьогодні в РемонтОнлайн з'явився простий інструмент - Менеджер завдань. З його допомогою, ви зможете призначати і контролювати завдання своїм колегам і підлеглим.

Цей на перший погляд простий інструмент, може кардинально змінити ефективність роботи вашого колективу. Тепер ніхто не забуде вчасно зателефонувати клієнту, замовити каву в офіс, виставити рахунок...

Менеджер завдань складається з двох вкладок: “В роботі” і “Виконані”. У вкладці “В роботі” відображаються завдання, які тільки належить виконати, тоді як вкладка “Виконані” відображає архів виконаних завдань.

У кожній вкладці є фільтр: “Я виконавець” / “Я автор”. “Я виконавець” овідображає завдання, в яких ви вказані як “виконавець”. “Я автор“ відображає створені вами завдання.

Завдання розташовані у вигляді "плиток", в яких відображається назва завдання, її крайній термін і автор. Плитки завдань розташовані в певній послідовності. Спочатку прострочені, потім на сьогодні, потім на завтра, і так далі.

Зліва від назви завдання розташований чекбокс, клікнувши на який ви відзначаєте завдання як “виконана”. Клікнувши на назву завдання відкриється діалог з повним описом завдання.

Давайте створимо задачу.

  1. Клацніть “+ Нова задача”
  2. Вкажіть назву завдання, наприклад “Замовити кавоварку в офіс”
  3. Поле “Опис” можна залишити порожнім, а можна вказати якусь допоміжну інформацію щодо завдання
  4. Виберіть виконавця
  5. Обов'язково вкажіть крайній термін
  6. “Зберегти”

Створена завдання відобразиться в ваш обліковий запис у вкладці “В роботі” > “Я автор”, а у виконавця у вкладці “В роботі” > “Я виконавець”

Всі завдання повинні виконуватися вчасно. Якщо якась задача стає простроченою, в бічному меню відобразиться невеликий червоний бейдж, що відображає кількість прострочених завдань.

сповіщення

Дочитавши статтю до цього місця ви напевно подумали: “Як я дізнаюся що на мене призначили завдання?”.

РемонтОнлайн надішле вам імейл в наступних випадках:

  • ви були призначені виконавцем в задачу
  • завдання було скасовано (вас або прибрали з неї виконавцем, або задачу видалили)
  • створена вами завдання було виконано

Завдання в замовленні

Дуже часто виникає необхідність доручити завдання колезі при роботі над якимось конкретним Замовленням. Для того, щоб спростити цю взаємодію ми передбачили можливість створювати завдання прямо з діалогу Замовлення!

У діалозі замовлення нове завдання можна створити в Стрічці подій за допомогою кнопки “+ Завдання”.

Завдання і замовлення будуть пов'язані один з одним. Назва завдання відображається в Стрічці подій. А завдання, в своїй назві містить посилання на Замовлення.

Навіщо взагалі потрібен Менеджер завдань?

Менеджер завдань може використовувати для делегування та контролю найрізноманітніших завдань, регулярно з'являються в процесі щоденної роботи. Це можуть бути завдання по офісу (замовити воду в офіс), завдання на замовлення (узгодити вартість з клієнтом), нагадування на майбутнє (заплатити податки ????), і багато інших.

Індивідуальні правила розрахунку ЗП за категоріями товарів і для окремих товарів

Розрахунок відрядної зарплати в РемонтОнлайн - дуже потужний інструмент, що економить колосальну кількість часу. Він дозволяє розраховувати зарплату за різними схемами винагороди: нараховувати відсоток, або нараховувати фіксовану суму. При цьому, є можливість для окремих елементів довідника послуг описати свої власні значення цих нарахувань.

Проте в алгоритмах розрахунку зарплати був один суттєвий недолік. Полягав він у тому, що можна було призначити тільки одне єдине значення винагороди (відсоток, сума) для всіх товарів / запчастин. Але ж різні товарні категорії (і навіть різні товари в рамках однієї категорії) мають різну маржинальність. Тому, одне значення винагороди на усі товари не підходить.

Сьогодні ми виправляємо цей недолік

Тепер, по повній аналогії з послугами, можна перевизначати значення винагороди для категорій товарів і навіть окремих товарів.

Зайшовши в діалог редагування категорії (“Склад > Категорії> подвійний клік по категорії”) та включивши перемикачі “Відсоток” і “Сума” ви можете перевизначити розмір винагороди для всіх товарів цієї категорії.

Так само, в картці товару (“Склад > Залишки> подвійний клік по товару”) в блоці “Винагорода продавцю” ви можете задати розмір винагороди для цього товару.

При розрахунку відрядної оплати за проданий товар / запчастину, алгоритм буде слідувати правилу пріоритету. Найвищий пріоритет має значення задане в картці Товару. Більш низький пріоритет у значення заданого в Категорії, і найнижчий пріоритет має стандартне нарахування.

Розглянемо на прикладі

Припустимо, ми вирішили, що хочемо платити 10% від чистого прибутку за кожну продаж товару нашому співробітнику “Світлана Іванова”. При цьому, у нас є категорія товарів “Чохли”, за якими ми вирішили платити 30% винагороди. А ще, у нас є окремий чохол “Чохол iPhone X Super Glamour Pink” по якому ми вирішили платити винагороду за продаж 50%.

Щоб зробити це, відкриємо картку співробітника і додаємо йому нарахування “За продаж в магазині” з методом розрахунку “Відсоток” і винагородою 10% від прибутку.

Далі, знайдемо категорію товару “Всі товари> Аксесуари> Чохли” і поставимо їй винагороду 30%.

Також, знайдемо товар “Чохол iPhone X Super Glamour Pink” і поставимо для нього винагороду 50%.

Тепер, якщо Світлана продасть “Чохол iPhone X Super Glamour Pink” вона отримає 50%, так як це значення прописано в картці цього товару. Якщо вона продасть будь-який інший товар їх категорії “Чохоли”, вона отримає 30%, так як на цю товарну категорію поширюється то значення винагороди, що задано в цій категорії. За будь-який інший проданий товар вона отримає всього 10% - то значення винагороди, яке зазначено в правилах нарахування зарплати Світлани.

Розрахунок зарплати став ще більш функціональним і гнучким!

comments powered by Disqus