Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Послідовність статусів

^ Послідовність статусів

До теперішнього моменту в замовленні кожен статус можна було змінити на будь-який інший. При цьому, зі статусу "Закрито" зміна статусу ставала неможливою.

Сьогодні РемонтОнлайн отримав невелике, але дуже корисне оновлення - "Послідовність статусів". Тепер з'явилася можливість задавати правила зміни статусів в замовленні. Кожному статусу тепер можна вказати, в які статуси він може перейти.

Це, на вигляд просте поліпшення, дозволить вам краще контролювати роботу співробітників і допоможе їм робити менше помилок. Давайте розглянемо декілька простих прикладів, де нам може стати в нагоді можливість вибудовувати послідовність статусів.

Приклад 1: Ланцюжок статусів

При роботі над замовленням його статуси змінюють один одного у відповідності з вашим робочим процесом. Припустимо, при створенні замовлення йому присвоюється статус за замовчуванням "Новий", далі менеджер передає його "На діагностику", після проведення діагностики він відправляється "У роботу", після успішного виконання робіт замовлення набуває статусу "Готовий", а в момент видачі клієнту і здійснення оплати - "Закрито". Але при роботі над реальним замовленням іноді доводиться робити крок назад по ланцюжку статусів. Наприклад, в ході виконання робіт над замовленням з'ясувалося, що була неякісно проведена діагностика і потрібно відкотити статус замовлення назад до "На діагностиці".

При цьому, абсолютно немає ніякого сенсу в тому, щоб зі статусу "Готовий" повертати статус замовлення назад в "Новий". Давайте налаштуємо статус "Готовий" таким чином, щоб з нього неможливо було перейти в статус "Новий".

  1. Зайдіть на сторінку "Налаштування>Статуси"
  2. У таблиці статусів знайдіть статус "Готовий" і двічі клацніть на нього.
  3. У діалозі редагування статусу, що з’явився знайдіть таблицю "Статуси, в які можна перевести цей статус" і зніміть галочку навпроти "Новий".
  4. Збережіть статус

Готово! Ми задали перше правило нашої ланцюжка. Тепер зі статусу "Готовий" не можна змінити статус на "Новий". Аналогічно можна вчинити і для інших статусів, там де це має сенс. Подумайте, які правила зміни статусів можна застосувати для вашого робочого процесу.

Приклад 2: Розгалуження статусів

Тепер розглянемо більш складний приклад. Припустимо, замовлення може мати два кінцевих статусу: "Закрито" (ми виконали по ньому роботи і отримали за нього гроші), і "Закрито (без ремонту)" (робіт ніяких не було, грошей нам ніхто не заплатив). При цьому, можливі 3 варіанти розвитку подій:

  1. Ми провели діагностику, після приступили до роботи, успішно завершили всі роботи, отримали оплату і закрили замовлення.
  2. Ми провели діагностику, після приступили до роботи, але в процесі з'ясувалося що ремонт неможливий. Замовлення закривається без ремонту.
  3. Ми провели діагностику і з'ясували що ремонт неможливий. Замовлення закривається без ремонту.

Давайте налаштуємо наші статуси відповідно до озвучених вище сценаріїв.

Додайте статус "Готовий (без ремонту)":

  1. Вкажіть групу "Виконані"
  2. У таблиці "Статуси, які можуть переходити в цей статус" виберіть: "В роботі", "На діагностиці".
  3. У таблиці "Статуси, в які можна перевести цей статус" включите галочки для статусів "На діагностиці", "В роботі".
  4. У таблиці "Ролі співробітників, які можуть встановлювати цей статус" відзначте все ролі співробітників, які уповноважені встановлювати цей статус.

Додайте статус "Закрито (без ремонту)":

  1. Вкажіть групу "Закриті"
  2. У таблиці "Статуси, які можуть переходити в цей статус" виберіть: "Готовий (без ремонту)".
  3. У таблиці "Статуси, в які можна перевести цей статус" все галочки залиште порожніми. Це закриває статус. На цьому статусі життя нашого замовлення закінчується.
  4. У таблиці "Ролі співробітників, які можуть встановлювати цей статус" відзначте всі ролі співробітників, які уповноважені встановлювати цей статус.

Готово! Ми тільки що створили дві гілки статусів. Одна гілка - для успішно завершених замовлень, друга - для неуспішних.

Висновок

Як бачите, послідовність статусів - дуже потужний і гнучкий інструмент. Він дозволить вам суворіше формалізувати ваші бізнес-процеси і створює кордони, в рамках яких ваші співробітники будуть робити менше помилок.

comments powered by Disqus