Розумний пошук + підготовка до великого оновлення
У черговому оновленні ми поліпшили пошук по товарам / клієнтам і провели підготовчі роботи до наступного великого оновлення.
Розумний пошук
Тепер пошук став розумнішим. Ми навчили РемонтОнлайн шукати товари і клієнтів за окремими словами.
Наприклад, ми хочемо знайти всі товари, в яких зустрічається слово “iphone”. Пишемо в рядок пошуку:
“iphone”
знайдуться всі запчастини для iPhone. Далі, ми вирішили, що нас цікавлять виключно шлейфи, додаємо слово, і тепер наш запит виглядає ось так:
“iphone шлейф”
в результаті ми бачимо всі шлейфи для iPhone. Зверніть увагу: не має значення в якому порядку зустрічаються слова в назві товару, РемонтОнлайн знаходить усі товари де зустрічаються ці слова.
Тепер ми вирішили, що нас цікавлять тільки айфони 6й моделі, пишемо в пошук:
“iphone шлейф 6”
бачимо результат, в якому завжди зі списку є 3 товару “Шлейф для кнопки HOME“. Давайте трохи ускладнити пошук: припустимо, що ми хочемо виключити з результатів пошуку ті товари, в яких зустрічається слово "HOME". Тоді нам досить включити це слово в запит, додавши перед ним знак оклику:
“iphone шлейф 6 !home”
Готово. Цей запит РемонтОнлайн прочитає як: “Знайди мені всі шлейфи на шостий айфон, але не для кнопки home“. Майте на увазі: в запит можна включити тільки одне слово-виняток.
Розумний пошук також працює і при пошуку Клієнтів. Тепер клієнта можна шукати не тільки по імені, прізвищу та номеру телефону, але і по імейл.
Крім того, тепер для пошуку не має значення, вводите ви букву "e" или "ё". російською мовою. Наприклад, на сторінці "Клієнти" ввівши в рядок пошуку
"Семенов"
ми знайдемо і "Артём Семёнов" і "Сергей Семенов"
Гарантія в довіднику послуг
На сторінці “Налаштування > Довідник”, в довіднику послуг тепер можна для кожної послуги задати своє значення гарантії, яка поширюється на цю послугу.
Поточне оновлення є скоріше підготовчим до наступного, великого оновлення, в якому ці значення будуть відображатися в таблиці робіт / матеріалів Замовлення.
Незважаючи на те, що зараз значення гарантії ніде не використовується, ми вирішили заздалегідь відкрити можливість задавати гарантію.
Відображення статті в касі
У разі, якщо в настройках вашої компанії включена опція, що відповідає за облік за статтями руху грошових коштів, в таблиці касових операцій буде відображатися стаття операції.
Якщо ви все ще не ведете облік руху вашого грошового потоку за статтями, дуже рекомендуємо почати це робити. Щоб включити цей облік, зайдіть на сторінку “Налаштування > Загальні”
і включіть галочку "Використовувати систему обліку руху грошових коштів".
Тепер при кожному ручному додаванні в касу або вилучення грошей з каси, РемонтОнлайн попросить вказати статтю - типове призначення платежу. Також, в списку фінансових звітів з'явиться новий звіт “Звіти > Фінансові звіти > Рух грошових коштів”. ". У цьому звіті ви зможете проаналізувати ваш грошовий потік по кожній статті доходів/витрат.
Вказівка клієнта при приході/витраті грошей
Тепер для кожної операції приходу/витрати можна вказати клієнта, від якого ці гроші отримані/видані. Це потрібно для того, щоб в майбутньому РемонтОнлайн зміг показувати всі платежі в картці цього клієнта.
Примітка в картці співробітника
Ми додали нове поле “Примітка” в картку співробітника. У цього поля немає чіткого призначення. У цьому полі можна вказувати будь-яку інформацію про співробітника, яку ви вважаєте за потрібне. Це може бути додатковий контактний номер телефону, домашня адреса або паспортні дані - все, що вважаєте за потрібне.
Що далі?
Це оновлення є лише підготовкою до великого, серйозного оновлення. У цьому великому оновленні буде змінена вкладка “Роботи і Матеріали”: замість двох таблиць з'явиться одна, яка буде містити і роботи, і матеріали. Кожній роботі / матеріалу можна буде задати своє значення гарантії і знижки.
Також в картці клієнта з'явиться новий розділ “Знижка”, де можна буде поставити номер дисконтної карти і значення персональної знижки. Ця знижка буде автоматично застосовуватися в замовленні і при продажу.