Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Серійні номери при продажу та поліпшення звіту по ЗП

^ Серійні номери при продажу та поліпшення звіту по ЗП

Фіксація серійних номерів при продажу

Тепер при продажу товарів у Магазині, для кожного обраного найменування товару можна задати серійний номер, або ввести будь-яку іншу уточнюючу інформацію.

Працює це дуже просто. У діалозі продажу, поруч з найменуванням товару, клікніть на кнопку [...]. Відкриється діалог, в якому можна вказати будь-яку уточнюючу інформацію по даному товару, наприклад серійний номер.

Право перегляду звіту по ЗП

На численні прохання, ми додали спеціальне право, яке задає як саме співробітник може бачити “Звіт по зарплаті” - по всім співробітникам, або тільки по собі.

Припустимо, ви хочете зробити так, щоб інженери могли бачити звіт по їх зарплати, але не могли бачити в цьому звіті зарплату інших співробітників. Для цього, зайдіть на сторінку “Налаштування > Співробітники”, виберіть Роль (наприклад “Інженер”), в самому низу форми знайдіть розділ “Звіт по зарплаті” і вкажіть “Тільки свою ЗП”, збережіть роль. Так само, не забудьте переконатися, що у Інженера є право “Звіти > Звіт по зарплаті”. Тепер всі ваші інженери, зможуть переглядати звіт по зарплаті, де буде відображатися тільки їх зарплата.

Фільтр по майстернях в звіті по ЗП

Цю функцію зможуть оцінити власники мережі майстерень.

Раніше, щоб порахувати загальну ЗП по всій компанії, доводилося будувати звіт по ЗП по кожній майстерні, після чого складати цифри вручну. Тепер, у фільтрі звіту можна вибрати кілька майстерень, для яких необхідно провести розрахунок зарплати.

Настроюється розмір етикетки

Тепер при друку етикетки можна вказати будь-який довільний розмір аркуша етикетки.

Відправлення email з прикріпленими документами

Ми навчили РемонтОнлайн друкувати документи в PDF файл і відправляти їх клієнту на електронну пошту.

У разі, якщо у клієнта вказана електронна пошта, в діалозі замовлення від цього клієнта з'явиться нова кнопка “Відправити Email”. При кліці на цю кнопку, з'явиться діалог, в якому можна уточнити email клієнта, вибрати шаблон листа, уточнити тему і текст письма, а також, вибрати, які документи слід прикріпити до листа.

Колонка “Менеджер” в таблиці замовлень

У таблиці Замовлень з'явилася підтримка нової колонки - “Менеджер”.

comments powered by Disqus