Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Покращення менеджера завдань та нормування статусів

Покращення менеджера завдань та нормування статусів

update-september-ru.png (56 KB)

Осінь тільки-но розпочалась, а чергове оновлення вже тут. Цього разу було суттєво допрацьовано Менеджер завдань і додано нову функцію: "Норма часу статусів".

Покращення менеджера завдань

Менеджер завдань – чудовий інструмент, який дозволяє ставити завдання собі і своїм колегам. Він допомагає не забувати зробити важливі справи, проконтролювати виконання завдань вашими колегами і підлеглими.

У цьому оновленні ми врахували безліч побажань, що стосуються Менеджера завдань, і готові представити його поліпшену версію.

У налаштуванні прав користувачів з'явилося чотири нових права.

tm-roles.png (32 KB)

"Може створювати завдання" – якщо права немає, то співробітник не зможе створювати нові завдання

"Може бути виконавцем" – якщо права немає, то працівник не відображатиметься в списку можливих виконавців завдання

"Може бачити завдання всіх співробітників" – ввімкніть це право, якщо хочете, щоб користувач міг бачити завдання інших співробітників

"Може редагувати завдання всіх співробітників" – ввімкніть це право, якщо хочете, щоб користувач міг редагувати завдання інших співробітників

Якщо включено право "Може бачити завдання всіх співробітників", на сторінці Менеджера завдань в фільтрі з'явиться новий пункт "Всі завдання".

tm-all-tasks.png (27 KB)

Крім того, тепер можна створювати завдання, прив'язані не тільки до замовлення, а й до клієнта.

У картці Клієнта з'явилася нова вкладка "Завдання", де відображаються всі невиконані завдання за цим клієнту.

tm-client-form.png (35 KB)

Ну і найголовніше   – тепер можна створювати завдання відразу на декількох виконавців.

У діалозі створення нового завдання вкажіть виконавця, клікніть "+ Додати виконавця" & ndash; з'явиться ще один випадаючий список з виконавцями. Після вказівки всіх бажаних виконавців необхідно буде вибрати, яким чином буде створено завдання.

tm-create-task.gif (1.70 MB)

Завдання може бути створено двома способами: "Одне завдання на всіх" або "По завданню на кожного виконавця".

"Одне завдання на всіх" – буде створено одне завдання відразу на декількох виконавців. Кожен з них буде бачити цю задачу в списку "Я виконавець". Після виконання цього завдання одним із зазначених виконавців, завдання пропадає у інших.

"По завданню на кожного виконавця" – будуть створені окремі завдання для кожного зазначеного виконавця. Наприклад, якщо в такому завданні буде обрано три виконавця, то буде створено три окремих завдання, в кожному з яких буде по одному виконавцю.

Графік роботи майстерні

У РемонтОнлайн з'явилася можливість задавати графік роботи для кожної майстерні. Стандартно зараз робочий графік виставлений для всіх майстерень з 9:00 до 18:00 без вихідних. Ви легко можете налаштувати графік роботи на сторінці "Налаштування > Майстерні" в діалозі майстерні.

branch-schedulle.png (48 KB)

Норма часу статусу

Час – гроші. Це знає будь-який підприємець. Стало бути, контроль термінів – це найважливіше завдання будь-якого бізнесу.

РемонтОнлайн допомагає контролювати термін замовлення, який ми озвучуємо клієнту при оформленні замовлення. У таблиці замовлень є колонка "Крайній термін", де для кожного замовлення відображається залишок часу до дедлайну, а також є бейдж "Прострочені", який показує, скільки замовлень не вклалися в термін.

overdue-order.png (52 KB)

Але чи достатньо цього для управління термінами?

Давайте уявимо, що ваш бізнес – це завод. А робите ви послуги. Послуга не народжується відразу. Вона проходить через конвеєр, на кожному етапі над нею можуть працювати різні люди, і лише на виході з конвеєра ми отримуємо надану послугу.

У РемонтОнлайн можна планувати ланцюжок послідовностей завдяки статусам. Можна вибудувати ланцюжок послідовностей статусів – вказати в які статуси можна переводити поточний. Можна обмежити статуси за співробітниками – зазанчити, які співробітники можуть переміщувати замовлення далі по ланцюжку бізнес-процесу. Можна навіть налаштувати систему так, щоб вона обов'язково вимагала написати коментар при зміні статусу. Але до сьогодні була відсутня одна важлива частина контролю якості руху замовлення ланцюжком вашого бізнес-процесу.

Тепер будь-який статус замовлення можна нормувати за часом – вказати скільки часу замовлення може перебувати в цьому статусі. У різних компаніях різні процеси, різні вимоги до якості і швидкості надання послуг. Тому ми передбачили можливість задавати норму часу як в днях, так і в годинах, і навіть хвилинах.

status-normal-time.png (53 KB)

Уявімо, що наша компанія займається ремонтом смартфонів. Напевне в нашому бізнес-процесі існує етап діагностики. Давайте нормуємо цю ділянку бізнес-процесу і налаштуємо статус "Діагностика". Припустимо, діагностика повинна виконуватися не довше за 30 хвилин.

Давайте налаштуємо РемонтОнлайн. Знаходимо статус, двічі натискаємо на нього і в формі статусу включаємо галочку "Норма статусу". Вказуємо цифру 30 і вибираємо одиницю виміру: "Хвилини". Зберігаємо статус.

Тепер при установці статусу "Діагностика" буде розраховано крайній термін для цього статусу, а в колонці таблиці замовлень "Крайній термін" буде відображатися залишок часу (або на скільки часу прострочено) для виконання діагностики цього замовлення.

status-deadline.png (36 KB)

Час, що залишився до крайнього терміну, тепер рахується за робочим графіком. Таким чином, якщо ви бачите, що крайній термін 4 години, то це 4 робочих години.

Розглянемо приклад: ми переводимо замовлення в статус "Діагностика" 12 вересня о 17:55, але о 18:00 в нас закінчується робочий день. В цьому випадку РемонтОнлайн розрахує крайній термін на 13 вересня 9:25 (робочий день починається о 9 ранку). Таким чином, при розрахунку крайнього терміну і при відображенні часу, який залишився до настання цього крайнього терміну, тепер використовується графік роботи майстерні.

Таким чином, тепер для кожного замовлення в РемонтОнлайн може бути два типи крайнього терміну:
"Крайній термін замовлення" –   це час готовності замовлення, який ми озвучили клієнту. Зазначається в полі “ Крайній термін “ в діалозі замовлення.
"Крайній термін статусу" –   час, до якого замовлення може перебувати в поточному статусі.

Протерміновані замовлення позначаються спеціальною іконкою "годинник". Іконка з заливкою позначає, що прострочено замовлення. Іконка без заливки & ndash; & nbsp; прострочено статус.

deadlines-order-status.png (52 KB)

Нормування статусів є просунутою функцією, яка буде корисна для зрілих компаній з відточеними бізнес-процесами і доступна тільки в тарифних планах "Бізнес", "Мережа" та "Корпорація".

comments powered by Disqus