Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Фішки з автоматизації в Сервісному центрі. Що нового?

^ Фішки з автоматизації в Сервісному центрі. Що нового?

Ми обіцяли цікаві історії про автоматизацію і застосування програми РемонтОнлайн? Сьогодні - корисний кейс від Євгена Амбросюка - власника сервісного центру jabuka.ru. «Ябукі Сервіс» спеціалізується на ремонті і обслуговуванні техніки Apple в Москві.

З дозволу Євгена “палимо фішки”, як можна зробити і без того зручний функціонал ще простіше.

Програма для сервісних центрів РемонтОнлайн дозволяє застосовувати фільтри для пошуку замовлення по одному або декільком статусам. Створені фільтри можна зберігати, і використовувати в роботі як «гарячі клавіші», наприклад, замовлення, які очікують запчастину, або всі замовлення, які очікують оплати, всі закриті за тиждень або місяць замовлення.

У «Ябукі» цим не обмежилися. Євген створив найнеобхідніші для роботи фільтри замовлень і візуалізував їх за допомогою інтуїтивно зрозумілих піктограм.

Логіку створення фільтрів, зручність їх застосування керівник спочатку тестував сам, після обговорив зі співробітниками і відкрив доступ для всіх працівників сервісного центру. Майстри використовують набір піктограм, який їм потрібен в роботі. Наприклад, значок з двома вертикальними стрілками позначає статус «Обмін пристроїв». З його допомогою ви можете фільтрувати замовлення, передані віддаленим співробітникам. Погодьтеся, це зручно, всі майстри знають, що під цим фільтром потрібна їм інформація.

Невесела картинка із зображенням черепа показує всі замовлення, які не підлягають ремонту. А помітна піктограма Зірочка - це важливі, корпоративні замовлення, що вимагають контролю.

Другий кейс - розробка від Євгена Амбросюка потребують допомоги програмістів, але дозволить значно скоротити час на прийом замовлень і перевести їх в онлайн.

На сайті jabuka.ru працює не тільки стандартний модуль від «РемонтОнлайн», за допомогою якого клієнти СЦ можуть на сайті перевірити статус замовлення. Співробітники «Ябукі» за допомогою нашого API передають дані з форми створення замовлення на сайті відразу в базу даних програми.

Нас зацікавила і соціальна спрямованість компанії. Сервіс застосовує безпечні матеріали і методи роботи для захисту навколишнього середовища. Проводить екологічно безпечну утилізацію акумуляторних батарей і інших шкідливих компонентів. І хоч, це вже не відноситься до теми автоматизації, ми дуже підтримуємо таку політику!

У вас теж є чим поділитися з колегами? Залишайте коментарі під статтею або надсилайте нам на пошту [email protected]u.

comments powered by Disqus