Як ви знаєте, на просторах інтернету вже давно склалася традиція підбивати підсумки минаючого року та озвучувати свої плани на наступний рік. Ми теж не відмовимо собі в цьому задоволенні і розповімо про 2020 рік для РемОнлайн, а також поділимося планами на 2021 рік.
Що за підсумками?
Як і для будь-якого SaaS, найважливішим показником для нас є те, що при всіх складнощах цього року кількість користувачів сервісу зросла. І зараз РемОнлайн щодня використовують 6 560 компаній. Ми постійно працюємо і будемо працювати над тим, щоб сервіс був зручним і корисним як нашим "старожилам", так і новим користувачам.
Іншим досягненням року є те, що ви, наші дорогі користувачі, створили більше 5 000 000 замовлень. Ми дуже цінуємо те, що навіть у важкі часи ви залишаєтеся з нами, і намагаємося допомагати вам подолати будь-які труднощі.
Окремої уваги заслуговує Служба підтримки користувачів РемОнлайн. Ми віримо, що тільки живе спілкування допоможе не тільки знайти відповідь на кожне індивідуальне питання, а й побудувати взаємовигідні відносини, тому ви спілкуєтеся лише з живими людьми. За цей рік наша команда Служби підтримки успішно опрацювала понад 44 000 звернень. РемОнлайн не просунувся б так далеко без вашого зворотного зв'язку.
І мабуть найцікавіша для вас частина – це оновлення. За 2020 рік у РемОнлайн вийшло 18 продуктових оновлень, і це ми не рахуємо всі технічні зміни, які відбуваються "під капотом".
Давайте згадаємо, яких можливості РемОнлайн з'явилися того року.
Тестування Фінансів і Мобільного додатка керівника
МЩоб користувачам не довелося швидко адаптуватися до змін і міняти процеси, ми вирішили не випускати Баланси та взаєморозрахунки на основному домені перед Новим роком. Однак вже зараз ви можете розібратися в тому, як вони будуть працювати, у вашому акаунті на тестовому домені next.remonlime.ru.
Також ми запустили в тестування перший мобільний додаток на iOS. Це додаток для власників і керівників бізнесу під назвою "РемОлайн Директор". Всі подробиці читайте у цій статті.
Вироби і Склади виробів
Мабуть, одне з найбільш обговорюваних оновлень цього року. Ми впевнені, що якщо ви перейдете на використання Виробів, то зможете належним чином оцінити нові можливості:
- реєструйте всі девайси, авто, техніку та інше майно клієнтів, які вони здають вам на обслуговування, і знайте їхнє точне місцезнаходження;
- дивіться історію обслуговування та переміщення кожного виробу;
- автоматично переміщайте вироби між складами відповідального зберігання за статусами замовлення;
- автоматизуйте не тільки логічну, але і фізичну сторону замовлень.
А щоб швидше розібратися, як працювати з Виробами, подивіться вебінар на нашому Youtube-каналі.
Звернення
Восени в РемОнлайн з'явився абсолютно новий функціональний блок, який дозволяє фіксувати звернення і заявки клієнтів, сегментувати їх за типами і створювати різні ланцюжки статусів, щоб описати всі можливі сценарії обробки. Використовуйте новий інструмент, який допоможе менеджерам довести заявку до успішного замовлення або продажу і перетворити потенційного клієнта в постійного.
Інтеграція з маркетплейсами
Торгівля на маркетплейсах дозволяє збільшити обсяг продажів і знаходити нових клієнтів, а інтеграція з РемОнлайн значно спростить цей процес. Вам більше не потрібно контролювати, чи всі заявлені на маркетплейсі товари є в наявності. РемОнлайн автоматично передаватиме актуальну інформацію про залишки товарів і їх вартості.
Рекламні кампанії
Використання Рекламних кампаній дозволяє керувати бюджетом компанії ефективніше і концентруватися на тих маркетингових каналах, які дійсно приносять користь. Фіксуйте в зверненнях, замовленнях і продажах рекламні кампанії, з яких до вас приходять клієнти. А спеціальний звіт показує конверсію цих каналів, кількість нових клієнтів і прибутковість, що дає зрозуміти, є кампанія ефективною чи це просто злив бюджету.
Новий редактор товарів і категорій
Новий редактор товарів і категорій в РемОнлайн дозволяє змінювати порядок категорій просто перетягуючи їх, бачити кількість товарів в категорії, зручніше створювати нові товари. Загалом працювати з товарною номенклатурою стало набагато зручніше.
Аналітичний звіт "Аналіз асортименту"
Звіт "Аналіз асортименту" дозволяє зрозуміти, які товари найчастіше використовуються в замовленнях, а які - в продажах, щоб правильно розподілити товари по складах. А аналізуючи маржинальність і коригуючи при цьому ціноутворення, ви зможете отримувати більше доходу з інвестованих в товари грошових коштів. Використовуйте звіт "Аналіз асортименту", щоб вивести роботу з товарами на новий рівень.
Ресурси локації в Планувальнику
Планувальник замовлень з'явився в РемОнлайн ще влітку 2019 року, але тоді ви могли бачити завантаження і планувати запис тільки по співробітниках компанії. Тепер ви можете завести в РемОнлайн інші ресурси компанії, наприклад, підйомники в автосервісі або пости в автомийці і планувати завантаження по ним. До того ж робити це можна не тільки на день, але і на тижні вперед. За допомогою Планувальника можна навіть організувати кур'єрську доставку, а 2020 дуже добре продемонстрував нам всім, наскільки це актуально.
Звичайно ж, це далеко не всі оновлення за цей рік, але ми згадали найяскравіші. А коли вже поговорили про минуле, пора обговорити і плани на майбутнє.
Плани РемОнлайн на 2021 рік
На нас чекає багато роботи, щоб в наступному році ви могли використовувати такі нові функції:
Нарахування зарплатні
Ви зможете не лише автоматично розраховувати зарплату співробітників, але і фіксувати її фактичні виплати. Більше не буде питань, кому і скільки ви заборгували.
Графік роботи співробітників
З появою графіка ви зможете вести запис в Планувальнику і призначати виконавців в замовленнях з урахуванням вихідних співробітників, розраховувати зарплату за виходи.
Звіт про прибутки і збитки
Звіт покаже фінансові результати діяльності компанії, щоб ви могли визначити загальну рентабельність бізнесу, рентабельність замовлень і продажів, а також чистий прибуток.
Конструктор звітів
Універсальний конструктор звітів дозволить вам в зручній і наочній формі аналізувати інформацію в замовленнях, продажах і дзвінках.
Стрічка подій у різних документах
Ви зможете відслідковувати історію змін у Зверненнях, Задачах, Продажах, Оприбуткуваннях, Інвентаризації.
Журнал подій
Абсолютно всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив будь-який документ.
Логістика і інтеграція з кур'єрськими службами
Ви зможете повністю контролювати фізичні переміщення замовлень і товарів, а також автоматизувати керування доставкою.
Інтеграція з банками
Весь рух грошей з банківського рахунку буде автоматично передаватися в РемОнлайн. Завдяки чому вам не потрібно буде вручну створювати платежі по замовленнях, а інформація в звіті ДДС буде повністю відповідати банківським записів.
Інтеграція з пРРО
Нехай обов'язкове використання РРО відстрочили, ми хочемо, аби ви були готові до всього. Тож вже в першому кварталі ви зможете підключити пРРО Checkbox, і на цьому ми не плануємо зупинятися.
Віджет Лід-форма на сайт
За допомогою цього віджета ви зможете збирати заявки з ваших сайтів без залучення програмістів і інтеграції з API.
Мобільний додаток співробітника
Кожен співробітник зможе працювати із замовленнями через мобільний додаток згідно його ролі і налаштувань доступу в повній веб-версії РемОнлайн.
Як бачите, планів багато, та головне, що користі від них буде ще більше. У 2020 нам вдалося закласти хорошу базу для розвитку нових можливостей РемОнлайн, яких раніше і зовсім не було. Залишайтеся з нами, щоб не пропустити всі оновлення і продовжувати розвиватися разом!