Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Залучення потенційних клієнтів

^ Залучення потенційних клієнтів

РемонтОнлайн о привлечении потенциальных клиентов

Задоволеність клієнта є результатом кількох факторів: зручності використання сервісу, прийнятної ціни, а також додаткових переваг, які надаються в процесі отримання послуг. Розглянемо перераховане докладніше, намагаючись відшукати втрачені або недооцінені можливості.

З самого початку історії людства, надання послуг розвивалося разом з товарообігом, формуючи знайоме нам з дитинства словосполучення «товари і послуги». Незважаючи на те, що штопання порваної мамонтом шкури відокремлюють від лагодження сучасних спортивних автомобілів тисячоліття, суть залишається незмінною. Хоч сервіси і є важливою частиною світової економіки, але до останнього часу мистецтво надання послуг розвивалося хаотично. Це, на жаль, стало причиною ряду незручностей як для сервісного бізнесу, так і для його клієнтів.

Зважаючи на ситуацію, актуальними стають ефективні методики залучення потенційних клієнтів. Це набори перевірених способів, які можна і потрібно використовувати для підвищення рівня продажів і задоволеності клієнтів. У нашій першій статті ми обговоримо деякі ключові поняття, пов'язані з наданням послуг.

Задоволеність клієнта є результатом кількох факторів: зручності використання сервісу, прийнятної ціни, а також додаткових переваг, які надаються в процесі отримання послуг. Розглянемо перераховане докладніше, намагаючись відшукати втрачені або недооцінені можливості.

Аксіома свідчить, що кожен бізнесмен будує свою справу для отримання прибутку. Тому-то формування цін на послуги може коливатися в центрі уваги. При цьому, що парадоксально, важливість виваженої цінової політики часто недооцінюють, намагаючись дотримуватися заданої маржинальності і не звертаючи увагу на подальші перспективи розвитку. Тим часом існує певна кількість підходів, які можуть привести до абсолютно різних результатів. Наприклад, Ви можете знизити ціни на послуги, що надаються, щоб залучити максимальну кількість замовників і напрацювати клієнтську базу, або підвищити їх, відразу визначивши свою цільову аудиторію.

Стрімкий розвиток засобів інформатизації відкриває широкі можливості для побудови зручного сервісу. Сьогодні у кожного є мобільний пристрій, який зможе запустити Ваша програма, а розвиток систем автоматизації дозволить Вам заощадити на заробітній платі, одночасно підвищивши швидкість і якість обробки запитів і звернень.

Хороший сервіс - простий сервіс

Одним з найцінніших ресурсів сучасної людини є розумова енергія. Дивовижна кількість інформації і турбот, які щодня обрушуються на наші плечі, змушують економити увагу і розумові зусилля. Будь який творець призначених для користувача інтерфейсів для прикладних програм знає: чим менше дій необхідно виконати користувачеві для досягнення певної мети, тим і зручніше користуватися додатком. Навіть кількість натискань на екран може вплинути на успіх програми. Виходячи зі сказаного, мінімізація зусиль клієнта, необхідних для використання наданої Вами послуги, є величезною конкурентною перевагою.

Кожному - свій особистий сервіс

Друге золоте правило надання послуг співзвучно з першим, але не ідентично йому: процес надання послуг повинен бути адаптований під цільову аудиторію. Наприклад, якщо Ви організуєте дитячу кімнату, необхідно надати батькам можливість займатися особистими справами або хоча б присісти і перекусити. Варто розуміти, що в даній ситуації клієнтами є саме дорослі.

Додаткові переваги, які Ваш бізнес здатний запропонувати клієнтам, можуть серйозно варіюватися. Тим не менш, не треба опускати руки і нехтувати такою можливістю, адже при схожому рівні вартості і якості саме додаткові «штрихи» відіграють визначальну роль в конкурентній боротьбі. Якими вони будуть - вирішувати Вам і Вашому маркетологу, але не варто випускати з уваги вже існуючі кейси: можливість надання послуг в нестандартний час, подарунки-компліменти, створення аури винятковості для користувачів даного сервісу і безліч аналогічних підходів.

Грамотна цінова політика, а також використання передових технологій і маркетингових підходів дозволять Вам досягти поставлених цілей. Наприклад, актуальна для Вашої цільової аудиторії програма лояльності допоможе утримати існуючих клієнтів, а гнучка цінова політика в поєднанні з підвищеною зручністю дозволить залучити нових споживачів.

Тема залучення і утримання замовників набагато ширше поточної статті. Ми плануємо детально розглянути її, включивши в розповідь практичні приклади, коментарі експертів і бізнес-кейси з відповідних галузей.

comments powered by Disqus