Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Оновлення: нова система сповіщень та два нових звіти

Оновлення: нова система сповіщень та два нових звіти

july-2018-uk.png (113 KB)

Зустрічайте свіже оновлення: нова система оповіщень і два нових звіти.

SMS і E-Mail оповіщення про кожний статус

Система сповіщення РемонтОнлайн – можливість автоматично відправляти SMS і E-Mail клієнтам і співробітникам при здійсненні певної події в системі. Важко навіть уявити, скільки часу ви економите завдяки такій автоматизації.

Завдяки системі сповіщень можна:

  • сповіщати клієнтів про хід виконання робіт;
  • налагодити автоматизований збір відгуків від клієнтів;
  • сповіщати співробітників про призначені на них замовлення і хід робіт над ними.

Сьогодні ми раді повідомити про вихід нової поліпшеної системи оповіщення. Вона володіє двома дуже важливими новими властивостями:

  • тепер можна налаштовувати оповіщення для кожного статусу окремо;
  • для E-Mail повідомлень можна задавати шаблони зі складною версткою: різними розмірами шрифту, стилями і навіть вбудованими зображеннями.

Давайте розглянемо, як вона працює.

new-notifications-screen.png (55 KB)

Насамперед, вам необхідно створити шаблони повідомлень. Шаблон – це текст, який містить спеціальні змінні, які будуть заміщені інформацією із Замовлення при відправці повідомлення. Змінні використовуються точно такі ж, як для шаблонів друкованих документів.

Текст шаблону оповіщення вводиться в спеціальному текстовому редакторі, в якому можна його відформатувати і навіть вставити зображення, розміщені на сторонніх ресурсах. Це допоможе зробити ваші шаблони E-Mail повідомлень більш професійними і візуально привабливими.

ns-template-editor.png (44 KB)

Коли всі шаблони створені, можна налаштовувати самі оповіщення.
Вони можуть бути двох типів: "Сповіщення клієнтів" і "Сповіщення співробітників". Кожен тип підтримує різні види подій.

Сповіщення клієнтів

ns-client-edit.png (34 KB)

Підтримують такі події:

    Замовлення створено
    Оповіщення буде надіслано клієнту відразу після створення замовлення.

    Статус замовлення змінився
    Клієнт отримає сповіщення при кожній зміні статусу замовлення.

    Статус замовлення змінився на
    Для цієї події необхідно вказати один або декілька статусів, при установці яких клієнту буде надіслано оповіщення.

    Сповіщення можуть відправлятися як SMS або як E-Mail.

    Оповіщення співробітників

    ns-employee-edit.png (40 KB)

    Підтримують наступні події:

    Призначено менеджером в замовлення
    Оповіщення буде надіслано співробітнику при призначенні його менеджером замовлення.

    Призначено виконавцем в замовлення
    Оповіщення буде відправлено співробітнику при призначенні його виконавцем замовлення.

    Менеджер в замовленні змінився
    Оповіщення буде надіслано виконавцю замовлення при зміні менеджера замовлення.

    Статус замовлення змінився
    Оповіщення буде відправлено менеджеру і виконавцю замовлення при зміні статусу замовлення.

    Статус замовлення змінився на
    Для цієї події необхідно вказати один або декілька статусів, при установці яких буде відправлено оповіщення менеджеру і виконавцю замовлення.

    Доданий коментар в замовлення
    Оповіщення буде відправлено менеджеру і виконавцю замовлення при додаванні коментаря в замовлення.

    Замовлення переміщено з іншого майстерні
    Оповіщення буде відправлено менеджеру і виконавцю замовлення при переміщенні в майстерню замовлення з іншого майстерні.

    Звіт за виконавцями

    У цьому оновленні ми додали два нових звіти. "Звіт за виконавцями" один з них.

    Давайте уявимо, що в сервісній компанії виконавець є засобом виробництва. Саме він виробляє головний товар сервісної компанії – послугу. Так само, як на будь-якому виробництві потрібно оцінювати продуктивність кожного верстата, в сервісній компанії необхідно оцінювати продуктивність кожного виконавця. Саме для цього служить новий звіт. Він відповідає на питання: на яку суму "виробив" послуг кожен виконавець.

    report-services-employees.png (49 KB)

    Звіт показує загальну суму всіх робіт, доданих до замовлення за вказаний період. При цьому звіт не враховує статус замовлення.

    Крім суми, звіт також показує кількість виконаних співробітником послуг. Звіт можна сортувати за будь-якаю колонкою, просто клікнувши на неї. Також по кожному виконавцю можна побачити деталізацію по найменуванню послуг.

    Звіт за послугами

    Цей звіт по суті є продовженням попереднього звіту, тільки дозволяє подивитись на послуги, що надає ваша компанія, з іншого боку. Цей звіт показує, які послуги найбільш затребувані: продаються найчастіше, дають більшу виручку.

    report-services-jobs.png (52 KB)

    Так само, як і "Звіт за виконавцями", цей звіт може бути відсортований за будь-якою колонкою. Можна побачити деталізацію про кожну послугу: які співробітники виконували її.

    Перероблені фільтри всіх звітів

    Ми трохи поліпшили фільтри всіх звітів. Особливо оцінять це компанії з кількома майстернями. Завдяки новим фільтрам, тепер будь-який звіт можна побудувати відразу для всіх (або декількох обраних) майстерень.

    Відображення копійок тільки для певних типів друкованих документів

    Тепер для кожного шаблону друкованого документа можна вказати, як мають друкуватися суми з копійками. Доступні два варіанти:

    • друкувати копійки завжди,
    • друкувати копійки, тільки якщо сума дрібна.

    Наприклад, для акту виконаних робіт або товарного чека необхідно завжди друкувати копійки, як того вимагає закон. А для цінників зовсім необов'язково це робити, можна друкувати копійки, тільки якщо сума товару не кругла.

    comments powered by Disqus