Оновлення РемонтОнлайн: просунутий розрахунок зарплати
Більшість компаній, що працюють в сфері послуг, практикує відрядну оплату праці. Ремонтні майстерні - не виняток. Процес розрахунку зарплати - це завжди головний біль для роботодавця, що забирає багато часу і сил.
Впевнені, сьогодні життя власників сервісних центрів стане набагато простіше. У РемонтОнлайн з'явилася нова система розрахунку відрядної заробітної плати. Давайте розглянемо її детальніше.
Як і раніше, настройки зарплати задаються в картці співробітника, в розділі "Заробітна плата".
Зарплата задається за допомогою додавання співробітнику "нарахувань".
Нарахування - винагорода виконавцю за певний вид виконаної ним роботи. У РемонтОнлайн підтримується 5 видів нарахувань:
- За створення замовлення
- Менеджеру за обробку замовлення
- Виконавцю за роботу в замовленні
- Виконавцю за запчастина в замовленні
- За продаж в магазині
Щоб додати нарахування, клікніть "+ Додати нарахування". Відкриється діалог, в якому можна вибрати вид нарахування і задати його параметри.
В поле "Нарахування" виберіть один з п'яти видів нарахувань.
В поле "Метод розрахунку" виберіть спосіб розрахунку винагороди співробітнику. Воно може бути розраховане як відсоток або як фіксована сума.
У блоці "Виплата співробітнику" задається правило розрахунку. Правило може бути простим, або ж прогресивним (що складається з декількох умов).
Зрозуміти, як працює "Правило", краще на прикладах.
Приклад 1:
Припустимо, ми хочемо, щоб продавець отримував% від чистого прибутку проданого товару. При цьому, чим більше заробила компанія на цей товар, тим більше повинна бути винагорода продавця. Нехай продавець отримає 5% від чистого прибутку товару, на якому ми заробили мало (до 1000 рублів). А з товарів, на яких компанія заробляє більше 1000 рублів, він отримає 7%. Так ми його мотивуємо продавати більше і краще.
Для цього нам потрібно створити таке правило:
- В поле "Нарахування" вибираємо "За продаж в магазині";
- В поле "Метод розрахунку" вибираємо "%";
- В поле "Виплата співробітнику" задаємо потрібне нам умову - вибираємо "Прибуток". Так ми даємо зрозуміти системі, що% потрібно рахувати не від ціни продажу, а від чистого прибутку;
- Зазначаємо, що виплата складе 5%;
- Тепер нам потрібно створити ще одну умову: натискаємо "+ Додати" - додасться ще одна умова, в якому потрібно вказати, що воно працює від суми> 1000 руб. Винагорода для цього умови поставимо 7%.
Готово! Ми створили прогресивну систему винагороди для продавця.
Приклад 2:
Припустимо, у нас є колл-центр, в якому оператори приймають заявки і заносять їх у РемонтОнлайн. За кожну додану заявку оператор отримує фіксовану виплату - 50 рублів.
- В поле "Нарахування" вибираємо "За створення замовлення";
- В поле "Метод розрахунку" вибираємо "руб";
- В поле "Виплата співробітнику" вказуємо розмір виплати - 50 руб.