Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Оновлення РемонтОнлайн: просунутий розрахунок зарплати

Оновлення РемонтОнлайн: просунутий розрахунок зарплати

Більшість компаній, що працюють в сфері послуг, практикує відрядну оплату праці. Ремонтні майстерні - не виняток. Процес розрахунку зарплати - це завжди головний біль для роботодавця, що забирає багато часу і сил.

Впевнені, сьогодні життя власників сервісних центрів стане набагато простіше. У РемонтОнлайн з'явилася нова система розрахунку відрядної заробітної плати. Давайте розглянемо її детальніше.

Як і раніше, настройки зарплати задаються в картці співробітника, в розділі "Заробітна плата".

Зарплата задається за допомогою додавання співробітнику "нарахувань".

Нарахування - винагорода виконавцю за певний вид виконаної ним роботи. У РемонтОнлайн підтримується 5 видів нарахувань:

  • За створення замовлення
  • Менеджеру за обробку замовлення
  • Виконавцю за роботу в замовленні
  • Виконавцю за запчастина в замовленні
  • За продаж в магазині

Щоб додати нарахування, клікніть "+ Додати нарахування". Відкриється діалог, в якому можна вибрати вид нарахування і задати його параметри.

В поле "Нарахування" виберіть один з п'яти видів нарахувань.

В поле "Метод розрахунку" виберіть спосіб розрахунку винагороди співробітнику. Воно може бути розраховане як відсоток або як фіксована сума.

У блоці "Виплата співробітнику" задається правило розрахунку. Правило може бути простим, або ж прогресивним (що складається з декількох умов).

Зрозуміти, як працює "Правило", краще на прикладах.

Приклад 1:

Припустимо, ми хочемо, щоб продавець отримував% від чистого прибутку проданого товару. При цьому, чим більше заробила компанія на цей товар, тим більше повинна бути винагорода продавця. Нехай продавець отримає 5% від чистого прибутку товару, на якому ми заробили мало (до 1000 рублів). А з товарів, на яких компанія заробляє більше 1000 рублів, він отримає 7%. Так ми його мотивуємо продавати більше і краще.

Для цього нам потрібно створити таке правило:

  1. В поле "Нарахування" вибираємо "За продаж в магазині";
  2. В поле "Метод розрахунку" вибираємо "%";
  3. В поле "Виплата співробітнику" задаємо потрібне нам умову - вибираємо "Прибуток". Так ми даємо зрозуміти системі, що% потрібно рахувати не від ціни продажу, а від чистого прибутку;
  4. Зазначаємо, що виплата складе 5%;
  5. Тепер нам потрібно створити ще одну умову: натискаємо "+ Додати" - додасться ще одна умова, в якому потрібно вказати, що воно працює від суми> 1000 руб. Винагорода для цього умови поставимо 7%.

Готово! Ми створили прогресивну систему винагороди для продавця.

Приклад 2:

Припустимо, у нас є колл-центр, в якому оператори приймають заявки і заносять їх у РемонтОнлайн. За кожну додану заявку оператор отримує фіксовану виплату - 50 рублів.

  1. В поле "Нарахування" вибираємо "За створення замовлення";
  2. В поле "Метод розрахунку" вибираємо "руб";
  3. В поле "Виплата співробітнику" вказуємо розмір виплати - 50 руб.
comments powered by Disqus