Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Новий РемонтОнлайн

^ Новий РемонтОнлайн

Вітаю!

Команда РемонтОнлайн дякує сотні компаній активних користувачів, за довіру і терпіння. Останні півроку ми напружено працювали, щоб представити нову версію сервісу.

Ми провели колосальну роботу "під капотом" - поліпшили швидкість обробки даних і заклали міцний фундамент, який дозволить сервісу швидше розвиватися і ставати функціональніше з кожним днем.

Був істотно перероблений інтерфейс - він став швидше, зручніше і просто сучасніше. У новій версії, навігація по розділах всередині акаунта здійснюється без перезавантаження всієї сторінки, що істотно прискорює роботу з сервісом. Так само, новий призначений для користувача інтерфейс відмінно підходить для роботи на планшетних комп'ютерах.

Новий РемонтОнлайн вже зараз доступний за адресою: https://remonline.ru/.

Немає необхідності додатково реєструватися або переносити дані. Всі існуючі акаунти можуть працювати в новій версії.

Зверніть увагу!

2 червня 2014 року поточна версія перестане бути доступною. До цього часу стара і нова версії будуть працювати паралельно, щоб спростити перехід і зробити його менш болючим.

Що нового в новому РемонтОнлайн?

Стрічка подій

Стрічка подій - це повна історія замовлення, представлена ​​у вигляді кольорового вертикального графіка, кожна ділянка якого відповідає події із замовленням події. У стрічці подій відображається коли і ким був:

- змінений статус;
- призначений або змінений виконавець;
- доданий коментар;
- прикріплений файл;
- додана робота / матеріал.

Колір ділянки лінії відповідає статусу замовлення.

Коментарі та файли

Тепер написати коментар до замовлення простіше простого - в правій частині діалогу (під стрічкою подій), розташовуються кнопки додавання коментарів і прикріплення файлів. Всі додані коментарі / файли відображаються в стрічці подій.

Система сповіщення

Нова система оповіщень дозволяє відправляти SMS / Email оповіщення про події, що відбулися під час роботи над замовленням. Сповіщення можуть отримувати клієнти, менеджери замовлення і виконавці.

Тепер, можна створювати скільки завгодно шаблонів сповіщень. У шаблоні можуть бути використані ті ж слова-змінні, що і в шаблонах документів.

Для клієнта доступні 2 види подій, при виникненні яких, він може отримати сповіщення:

Замовлення готове - клієнт отримає SMS або email, коли замовлення перейде в статус "Готовий".

Зміна статусу замовлення - клієнт буде сповіщений при кожній зміні статусу замовлення.

Для менеджера замовлення доступний 1 вид події:

Призначено менеджером в замовлення - співробітник буде сповіщений про те, що він призначений менеджером в замовлення

Для виконавця замовлення доступні 2 види подій:

Змінено менеджер в замовленні - виконавець замовлення буде сповіщений про те, що в замовленні, в якому він призначений виконавцем, змінений менеджер.

Призначено виконавцем в замовлення - співробітник буде сповіщений про те, що він призначений виконавцем в замовлення.

Бейджи

Бейдж - це елемент, який містить інформацію про замовлення, які перебувають в певному статусі. На даний момент, існує 3 види бейджів - "Мої замовлення", "Термінові" і "Чекають оплати".

Бейдж "Мої замовлення" - показує, скільки є незакритих замовлень, в яких поточний користувач призначений менеджером або виконавцем.

Бейдж "Термінові" видно тільки якщо є термінові замовлення, які вимагають негайної уваги.

comments powered by Disqus