Раді представити вам липневе оновлення хмарної програми для управління сервісними центрами і ремонтними майстернями «РемонтОнлайн»:
Віджет
Встановіть віджет РемонтОнлайн у себе на сайті і ваші клієнти зможуть дізнаватися статус своїх замовлень просто ввівши свій номер телефону. Інструкції по установці віджета ви знайдете в розділі "Налаштування > Віджет".
Експорт даних про замовлення в Excel-файли
Тепер дані звітів за замовленнями ("Прийняте обладнання", "Видані обладнання" і "Обладнання в наявності") можна вивантажити в CSV файл.
Видалення замовлень
На численні прохання тепер замовлення можна видаляти. Для того, щоб співробітник міг видаляти замовлення, необхідно встановити відповідний чекбокс у списку прав співробітника ("Налаштування > Майстерні і співробітники").
Тепер можна видане замовлення перевести назад в ремонт
Для того, щоб співробітник міг встановити статус "В ремонті" виданим замовлення, необхідно встановити відповідний чекбокс в списку прав співробітника ("Налаштування > Майстерні і співробітники").