Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Оновлення системи (20 вересня 2014 р.)

^ Оновлення системи (20 вересня 2014 р.)

Вітаю!

На дворі осінь, період відпусток підійшов до кінця. Сподіваюся ви добре відпочили, набралися сил і готові до нових звершень.
Команда РемонтОнлайн час даремно не втрачала. Сьогодні, ми випустили довгоочікуване оновлення - це лише перше з серії оновлень, що стосуються поліпшення Складу і Магазину.

Оприбуткування товарів з Excel/CSV файлах

Ми зробили це! Тепер ви будете витрачати набагато менше часу на оприбуткування товарів. 

Для того, щоб оприбуткувати товари з Excel / CSV файлу:

  1. Створіть нове оприбуткування.
  2. У діалозі оприбуткування, над таблицею оприбуткованих товарів натисніть "Завантажити з файлу".
  3. Вкажіть шлях до файлу з даними і натисніть "Оприбуткувати".
  4. Тепер оприбуткувати товари просто, як раз, два, три!

Глобальні націнки

Раніше, для кожної майстерні необхідно було вказувати свій набір націнок. У цьому було не дуже багато сенсу, адже як правило, одні і ті ж націнки використовуються у всій компанії для всіх майстерень.
Ми виправили це - таблиця націнок перенесена зі сторінки "Майстерня" на сторінку "Моя компанія". Тепер все націнки загальні для всіх майстерень.

Глобальні категорії товарів

Так само як і з націнками, тепер категорії товарів на складі загальні для всіх складів. Створивши категорію в складі однієї майстерні - вона буде відображатися у всіх інших складах.

Імпорт клієнтів, імпорт / експорт прейскуранта послуг

Ми не зупинилися на імпорті товарів, за таким же принципом тепер ви можете завантажувати в РемонтОнлайн інформацію про ваших клієнтів, а так само прейскурант послуг.

Скасування операції оприбуткування

Нас часто запитують - "Як скасувати помилкову операцію на складі?". Виправляємося - тепер операцію оприбуткування можна видалити (скасувати). Для того, щоб скасувати оприбуткування - натисніть "Х" в таблиці оприбуткування.

Нове право - "Може вибирати товари зі складу"

Деякі керівники, не хочуть щоб їх співробітники мали доступ до інформації про залишки на складі. Для таких співробітників вони відключали право заходити на сторінку "Склад" і "Магазин". Але такий співробітник все одно міг переглянути залишки товарів на складі, натиснувши "Вибрати зі складу" в діалозі замовлення.

Тому, ми додали нове право "Може вибирати товари зі складу". Відключивши співробітнику це право в налаштуваннях ролей  (https://remonline.ru/app#!/settings/employee), він не зможе вибирати товари / запчастини зі складу з діалогу замовлення.

Ми тільки на початку шляху до ідеального Складу. У наступних оновленнях з'явиться підтримка декількох складів і кас в майстерні, а також штрих-коди товарів, можливість вивантажити список товарів як прайс-лист і багато інших дрібних поліпшень.

Гарного дня та успіхів у роботі!

comments powered by Disqus