Укр
  1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Оновлення
  4. Перша інтеграція з РРО від Datecs, доробки по зверненнях та інші поліпшення

Перша інтеграція з РРО від Datecs, доробки по зверненнях та інші поліпшення

lead-improvements-banner.png (35 KB)

Переносить Верховна Рада терміни впровадження РРО чи ні, в якийсь момент вони все одно стануть обов'язковими для всіх підприємців. А ми хочемо бути готовими до цього, тому представляємо вам інтеграцію з фіскальними реєстраторами Datecs ?

datecs.png (65 KB)

Інтеграція дозволить вам підключити фіскальний реєстратор, щоб друкувати фіскальні чеки. Ви зможете друкувати чеки для будь-яких фінансових операцій: оплат замовлень і продажів, оприбуткувань товарів, повернень коштів клієнту тощо.

Щоб інтегрувати РемОнлайн з фіскальним реєстратором Datecs, зайдіть на сторінку "Налаштування > Центр інтеграцій", знайдіть там Datecs і скористайтеся зазначеною в діалозі налаштування інструкцією.

Але це не все, про що ми хочемо вам розповісти.

Крайній термін звернення

Норма часу статусу дозволяє задати регламентовані терміни на різні етапи обробки заявки. Та індивідуальні побажання або зайнятість клієнтів часто не дозволяють дотримуватися їх навіть найефективнішим і старанним менеджерам. Тому в формі звернення тепер є поле "Крайній термін", значення якого ви можете задавати за домовленістю з клієнтом.

lead-deadline.png (61 KB)

А якщо є поле, значить є колонка в таблиці і бейдж "Прострочені", за допомогою якого ви можете відфільтрувати всі звернення, у яких закінчився крайній термін.

deadline-badge.png (72 KB)

Пошук звернення в замовленні за номером телефону

У першій ітерації при створенні замовлення можна було пов'язати його зі зверненням лише за умови, що в них вказано одного і того ж клієнта. Але як ви вже знаєте (а якщо не знаєте, то уважно прочитайте попередню статтю), якщо ви вказуєте в зверненні нову контактну особу і не натискаєте кнопку "+ Додати клієнта", то з технічної точки зору для РемОнлайн ця людина і не є клієнтом. Тому неможливо було пов'язати нове замовлення зі зверненням, в якому зазначено не доданого в базу клієнта.

Але ми виправили це упущення і тепер при створенні замовлення РемОнлайн знаходить такі звернення за номером телефону. А як ви напевно знаєте, вказаний в замовленні клієнт додається в базу автоматично.

lead-phone-number-in-order.gif (835 KB)

Так що тут ми, так би мовити, вбили двох зайців одним пострілом: і пошук звернень поліпшили, і вирішили біль з додатковими діями по створенню клієнта ?

Крім цього, виправили баги з порядком відображення статусів, відсутністю терміну статусу при автоматичному створенні звернення і доступом до звернень в обмежених для співробітника статусах.

З майбутніх доробок у нас в планах віджет для збору заявок на сайт, редактор форм і стрічка подій для звернень, нові показники в Дашборді, звіти, інтеграції з соцмережами та ін. Якщо у вас з'явилися нові побажання та ідеї щодо використання звернень, обов'язково напишіть їх у коментарях і в чат служби підтримки .

Але, як то кажуть, не зверненнями єдиними живий РемОнлайн.

Інформація про платіж в оприбуткуванні та поверненні від клієнта

Тепер аналогічно до продажів, в таблицях оприбуткування і повернень від клієнта для документів, за якими проводився платіж, в колонці "Сума" з'явилася ікона ⓘ. При наведенні на неї ви побачите, по якій касі проводилася операція.

posting-payment-ua.png (51 KB)

А в документі оприбуткування і повернення тепер є рядок з інформацією про платіж, при натисканні на який відкривається діалог перегляду платежу. Тут же за необхідності та наявності відповідного права ви можете видалити його.

client-return-ua.png (44 KB)

Автоподовження передплати на РемОнлайн

Щоб не втрачати доступ до РемОнлайн, потрібно вчасно продовжувати передплату. І якщо ви більше не хочете переживати, що не встигнете або забудете це зробити, то можете скористатися функцією автоподовження передплати.

subscription-auto-renewal.gif (448 KB)

Після ввімкнення автоматичного продовження в останній день передплати з вказаної вами карти буде списана сума за 1, 3, 6 або 12 місяців. І ви в будь-який момент можете змінити параметри автоподовження або зовсім вимкнути його.

Детальну інструкцію з налаштування та управління автоподовженням передплати дивіться в Базі знань.

Друзі, не забувайте, що ваша зворотній зв'язок – наш найсильніший двигун вперед. Тому чекаємо на ваші коментарі, відгуки та продовжуємо робити РемОнлайн кращим ?

comments powered by Disqus