Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. *Велике червневе оновлення

*Велике червневе оновлення

Хочемо поділитися свіжим оновленням: інтеграція з фіскальними реєстраторами АТОЛ, повернення на замовлення / продажу, типи телефонів в картці клієнта, нові змінні в шаблонах документів.

Інтеграція з фіскальними реєстраторами АТОЛ

З 1-го червня 2017 року, згідно з Федеральним законом № 54-ФЗ, підприємства роздрібної торгівлі зобов'язані використовувати нові ККМ з підтримкою онлайн-кас. Закон змусив понервувати багатьох підприємців: базові інструменти та програми не відповідали вимогам законодавства.

З радістю повідомляємо: з сьогоднішнього дня РемонтОнлайн відповідає закону № 54-ФЗ. Тепер ви зможете друкувати фіскальний чек на вашому ККМ, прямо з діалогу оплати за "Замовлення" або "Продажу".

У поточний момент РемонтОнлайн є єдиним хмарним рішенням для автоматизації роботи сервісних центрів і ремонтних майстерень, яке відповідає закону № 54-Ф3.

РемонтОнлайн підтримує наступні фіскальні реєстратори:

  • АТОЛ 11Ф
  • АТОЛ FPrint-22ПТК
  • АТОЛ 25Ф
  • АТОЛ 77Ф
  • АТОЛ 52Ф
  • АТОЛ 55Ф
  • АТОЛ 30Ф

Налаштування інтеграції

Щоб активувати модуль інтеграції з фіскальним реєстратором, відкрийте сторінку "Налаштування> Загальні", знайдіть блок "Фіскальний реєстратор" і включіть чекбокс "Включити інтеграцію з фіскальним реєстратором".


Далі, виконавши 4 простих кроки, налаштуйте інтеграцію з фіскальним реєстратором.

Друк фіскального чека

Як тільки ви завершите настройку, в РемонтОнлайн з'явиться можливість роздрукувати фіскальний чек. У діалозі внесення оплати за замовлення / продаж з'явиться новий перемикач "Друкувати фіскальний чек".

Іноді необхідно повторно роздрукувати фіскальний чек, або роздрукувати його для раніше оплаченого замовлення / продажу. Щоб зробити це, перейдіть в діалог замовлення або продажу, натисніть на кнопку "Додатково", а потім - на кнопку "Друкувати фіскальний чек".

X-звіт, Z-звіт

X-звіт показує суму готівкових коштів, які були проведені по касі за поточну зміну. X-звіт можна створювати в будь-якій кількості і в будь-який момент, адже його показання ніде не фіксуються.

Z-звіт - звіт, створюваний касиром на касовому апараті в кінці зміни. Він необхідний, щоб інкасувати касу і передати всю готівку адміністратору (якщо такий є).

Відмінність цих звітів полягає в тому, що Z-звіт скидає "касу" і видаляє всі фінансові показники, а X-звіт просто показує їх, нічого при цьому не обнуляючи.

У правому верхньому кутку сторінки "Платежі> Каси" з'явилися кнопки зняття звітів. Після того, як ви натиснете на кнопку "Закрити зміну (Z-звіт)", РемонтОнлайн відправить команду на друк Z-звіту фіскального реєстратора, дані за зміну обнуляться, а зміна закриється.

Коли відбувається друк першого чека після закриття зміни, нова зміна відкривається автоматично.

Повернення

Виходячи із Закону "Про захист прав споживачів", покупець має право повернути гроші за товар або послугу.

Тепер працювати з поверненнями в РемонтОнлайн стало зручніше. Раніше доводилося редагувати існуючі замовлення, а повернення з продажу зробити було і зовсім неможливо.

Головне меню РемонтОнлайн зазнало незначних змін. Пункти "Каси" і "Рахунки" були об'єднані в один єдиний - "Платежі". Зайшовши в нього, ви побачите звичні вкладки "Каси" і "Рахунки", а також нову вкладку "Повернення". Як неважко здогадатися, тепер там "живуть" всі повернення.

Щоб оформити повернення на замовлення, відкрийте потрібне замовлення і клікніть на кнопку "Додатково". На екрані з'явиться діалог повернення, в якому будуть вказані всі роботи і матеріали замовлення. У колонці "Кількість" вкажіть кількість повернених послуг / товарів, напишіть коментар, а потім натисніть на кнопку "Створити".

Повернення з продажу створюється аналогічним чином.

Як було сказано вище, всі повернення знаходяться на сторінці "Платежі> Повернення". У таблиці повернень, в колонці "Підстава", відображається номер документа-підстави (конкретне замовлення або продаж), за яким було створено повернення.

Типи телефонів в картці клієнта

Ми продовжуємо розвивати CRM-можливості РемонтОнлайн. Компанії, які працюють з юридичними особами, часто стикаються з необхідністю зберігати телефонні номери в картці клієнта. Мало того, необхідно знати і тип телефону.

Тепер ви можете вказати тип кожного телефонного номера, який додали в картку клієнта. За замовчуванням є три типи: "Мобільний", "Робочий" і "Домашній".

Щоб змінити тип телефону, достатньо клікнути на назву встановленого типу, а потім вибрати відповідний зі списку.

Якщо ви хочете додати свій власний тип, клікніть "+ Додати" і введіть бажану назву телефону.

Також, під кожним номером телефону є перемикач "Згоден отримувати SMS". Якщо не хочете, щоб РемонтОнлайн відправляв SMS на конкретний номер клієнта, просто зніміть цю галочку.

Нові змінні в шаблонах документів

Ми додали нові поля в настройках компанії: "Реквізити компанії" і "Додаткова інформація". Значення цих полів можна друкувати в документах за допомогою змінних.

У редакторі шаблонів документів з'явився додатковий блок змінних "Компанія". Усередині нього знаходяться всі змінні, що відповідають за інформацію про компанію.

Нижче знаходиться список усіх змінних:

Змінні компанії

#КОМПАНІЯ-НАЗВА - друкує назву компанії

#КОМПАНІЯ-АДРЕСА - друкує адресу компанії

#КОМПАНІЯ-EMAIL - друкує адресу електронної пошти компанії

#КОМПАНІЯ-РЕКВІЗИТИ - друкує реквізити компанії

#КОМПАНІЯ-ПРИМІТКА - друкує додаткову інформацію про компанію

Рядок таблиці товарів / послуг

#ПРОДУКТ-ЦІНА-БЕЗ-ПДВ - друкує в рядку таблиці товарів і послуг ціну одиниці товару без урахування ПДВ

#ПРОДУКТ-СУМА-БЕЗ-ЗНИЖКИ - друкує в рядку даної таблиці загальну суму без урахування знижки

Підвал таблиці товарів / послуг

#РАЗОМ-СУМА-БЕЗ-ЗНИЖКИ - друкує в "підвалі" таблиці підсумкову суму без урахування знижки

Інші змінні

#АВАНС-прописи - друкує суму оплаченої передоплати прописом

#ШТРИХ-КОД: 150 - тепер для змінної штрихкоду можна вказати масштаб. Наприклад, додавши: 150 після змінної, ви надрукуєте штрихкод в масштабі 150% від його стандартного розміру.

Що далі?

На даний момент ми працюємо в двох напрямках: поліпшення "Складу", а також інтеграція з сервісами IP-телефонії. І наступне оновлення не за горами. У ньому ми представимо "Центр інтеграцій РемонтОнлайн". Останній відкриє доступ до інтеграції з сервісами IP-телефонії (Манго Телеком і Binotel), а також інтеграції з 1С.

comments powered by Disqus